Blijkbaar toch niet zo gratizzz alsz hij davchtquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:34 schreef glasbak het volgende:
Ik denk dat hij een ban heeft op de gratizzzz wifi
quote:Op zondag 8 augustus 2010 08:32 schreef Iuc het volgende:
Nee, ik heb geen ban op dat gratizzzz wifi
Alleen vond mijn camera het niet nodig om te kunnen communiceren met mijn computer![]()
Maar nu opeens wel op onverklaarbare wijze
Ik ook. Ben gisteren wel even het dorp hier ingewandeld om boodschappen te doen maar verder is het best saai op een parkeerplaatsquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:48 schreef glasbak het volgende:
Ik zou in het weekend toch liever gewoon thuis zitten
Nice, Ik zit helaas alleen op West-duitsland, beetje belgie en voornamelijk Frankrijk.quote:Op zondag 8 augustus 2010 20:45 schreef Iuc het volgende:
Heb er net 2 weken op zitten maar ben in Nederland, België, Duitsland, Luxemburg, Frankrijk en Zwitserland geweest.
En nu zit ik nog steeds in Zwitserland op een parkeerplaats aan de A1 in Kölliken
Maar ik blijf het gaaf vinden. Zit nu een beetje bier te drinken, te internetten en Spiderman 2 te kijken op de tv
Als ik in Frankrijk zit is het voornamelijk om de maut in Duitsland te omzeilenquote:Op zondag 8 augustus 2010 20:58 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nice, Ik zit helaas alleen op West-duitsland, beetje belgie en voornamelijk Frankrijk.
Maar ik vind de hele week weg wel erg fijn, mooi rustig en je ziet nog wat behalve files in NL.
Wij zijn met enkele uitzonderingen gewoon elk weekend thuis.
Als je weer eens naar frankrijk moet kom ik je miss wel tegen...
Deze week beginnen boven metz en dan via parijs door naar de westkust waar mn laatste adres is
Probeer bij een logistiek bedrijf te gaan werken en zeg dat je graag op de wagen wil.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:22 schreef SHEILTJ het volgende:
Het is zo'n geweldig beroep he!
Ik ben nu alweer een jaar niet mee geweest op de vrachtwagen, ik mis het elke dag.
Ik wil ook graag me rijbewijs halen, maar dat kost zo'n duit!
Zeker als je die achterste Daf ziet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:34 schreef motaro het volgende:
zal je gebeuren zeg.. geen doden lees ik.. nog een wonder
ja die witte daf ziet er lelijk uit precies op de hoek van die container gereden ter hoogte van het stuur.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zeker als je die achterste Daf ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |