41quote:
Dus... Je neemt vrij en geeft een paar keer iedereen een rondje omdat je de enige bent die: a) geen arme brugklasser is (sorry zquing) of b) geen arme student is?quote:
Jammer dat je daar niet heen kan danquote:Op zondag 4 juli 2010 14:04 schreef Easymodo het volgende:
Meeting met vrienden, die ook alleen maar op donderdag 8 juli kunnen.
je mag nogsteeds mee hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 15:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
3 topics zo goed als gemist (ze gaan erg hard de laatste weken) en kwam ook veel te laat achter de meet......
Veel plezier allemaal donderdag
Hoe graag ik ook zou willen, ik moet zeer waarschijnlijk de training begeleiden............quote:
zijn toch wel een paar 20jarigen daarquote:Op zondag 4 juli 2010 19:55 schreef blessed19 het volgende:
misschien dat ik zin heb om te gaan, maar ik weet het nog niet zeker ivm het hoge puber gehalte.
eehm vanaf Jaarbeursplein ben je sneller bij de Burger King dan vanaf busstation hoor klaagbaasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:56 schreef Ascendancy het volgende:
Burger king is goed. Ik mmoet toch het hele plein over.
Vroeger stopten die bussen gewoon bij het station.
Jaarbeursplein
Het is wel een stuk onpraktischer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog niet eens 5 minuutjes lopen van jaarbeurs naar station ouwe klaagbaasen van jaarbeursplein naar de burger king is het nog sneller dan van busstation naar de burger king
![]()
tja daar heb je wel een punt maar voor de meet is het een meevallerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het is wel een stuk onpraktischer.
Als je ergens anders in Utrecht moet zijn is het best een end naar de streekbussen.
Daarnaast geeft mijn bus een ansluiting van 3 minuten op de trein naar Enschede/Groningen/Leeuwarden. Dat haal je nooit.
Gelukkig moet ik meestal bus 1
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |