Dat kan best, maar ik ga al naar de ZCquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar..... ja maar.... Blue October![]()
kom bij mij voetbal kijkenquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme![]()
Vrijdag dus naar den Helder om Raph op te halen
Verdommequote:Op woensdag 30 juni 2010 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Verdomme![]()
Vrijdag dus naar den Helder om Raph op te halen
Hoezo kan er niemand voor je rijden?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Verdomme
Vrijdag diploma ophalen en nog met de trein ook
M;n moeder is vrijdag aan ;t werk in Deventer, dus die zal niet op tijd terug zijn. En we hebben maar 1 auto.quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo kan er niemand voor je rijden?
Heel lief aangeboden maar Raph heeft de laatste 3 wedstrijden al gemist in de kroeg dus die wil heel graag in de kroeg kijken.quote:
morgen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief aangeboden maar Raph heeft de laatste 3 wedstrijden al gemist in de kroeg dus die wil heel graag in de kroeg kijken.
Maar uhmhihi mag ik donderdag misschien bij jou komen logeren
Ligt nog in de autoquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
morgen?
ja hoor alleen mijn luchtbed ligt bij jou
Ik wil ook voetbal in de Zwetser kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel lief aangeboden maar Raph heeft de laatste 3 wedstrijden al gemist in de kroeg dus die wil heel graag in de kroeg kijken.
Maar uhmhihi mag ik donderdag misschien bij jou komen logeren
Wordt leuk vrijdag hoor. Na het voetballen begint Summer Splash, groot zwembad op het pleinquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wil ook voetbal in de Zwetser kijken.
Ik kan toch niet komen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wordt leuk vrijdag hoor. Na het voetballen begint Summer Splash, groot zwembad op het plein
I know. Ik wilde je jaloers makenquote:
lijkt me toch goed idee bij lovley slapen,want wordt echt warm he die dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt nog in de auto![]()
Raph landt als het goed is rond een uur of 10. Anders moet ik om 7 uur al in de auto stappenen vergeet de tropische temperaturen van vrijdag niet
WAAROM?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
I know. Ik wilde je jaloers maken
Ik heb soms wel goede ideeënquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef Psalms het volgende:
[..]
lijkt me toch goed idee bij lovley slapen,want wordt echt warm he die dag,maar ik kom vrijdag thuis
voetbal in de kroeg
Omdat er een kans is dat ik het allemaal ga missen en dan kan je wraak nemenquote:
Ik blij zodra ik vrijdag thuis benquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:18 schreef Psalms het volgende:
[..]
lijkt me toch goed idee bij lovley slapen,want wordt echt warm he die dag,maar ik kom vrijdag thuis
voetbal in de kroeg
Waarom ga je het allemaal missen en hoe moet ik wraak nemen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb soms wel goede ideeën![]()
[..]
Omdat er een kans is dat ik het allemaal ga missen en dan kan je wraak nemen
hou nou eens opquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb soms wel goede ideeën![]()
[..]
Omdat er een kans is dat ik het allemaal ga missen en dan kan je wraak nemen
Omdat Raph perse een dag eerder naar huis wil/moetquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je het allemaal missen en hoe moet ik wraak nemen?
Eerst zien dan gelovenquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:22 schreef Psalms het volgende:
[..]
hou nou eens opje gaat het niet missen
dat is waar maar komt goed schatje,lieverds ikke zo weer werken fijne dagquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat Raph perse een dag eerder naar huis wil/moet![]()
Geen idee dan kan je mij pesten ofsow
[..]
Eerst zien dan geloven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |