Ik heb het omgekeerde wel eens gehad. Dacht ik vrolijk te kijken, zei iemand, waarom kijk je zo boos.?quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik ook heel vaak. Zeggen ze tegen mij: wat lach je toch? Terwijl ik dat helemaal niet bewust doe ofzo, ik heb blijkbaar een vrolijke oogopslag.
Pretoogjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het zijn meer de ogen die het hem doen, bedenk ik me nu.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb het omgekeerde wel eens gehad. Dacht ik vrolijk te kijken, zei iemand, waarom kijk je zo boos.?
ik kijk vaak serieus. zegt menquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het zijn meer de ogen die het hem doen, bedenk ik me nu.
Jij zei ik heb dan diploma uitreiking, toen zei ik ik ga uit en neem een drankje op je, toen zei jij nah gewoon water dan want je weet de uitslag nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee! Maar de afspraak met water weet ik niet meer
!
Water als ik het niet zou halen idd, en tóch zit je aan de rosé.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij zei ik heb dan diploma uitreiking, toen zei ik ik ga uit en neem een drankje op je, toen zei jij nah gewoon water dan want je weet de uitslag niet![]()
Je bent niet geslaagd?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
bekijk die 2 posts nou nog eens goed
quote:
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Water als ik het niet zou halen idd, en tóch zit je aan de rosé.
Nee joh drink lekker door, ik ben het alweer vergetenquote:
Hij verbeterdtquote:
Maar toch kut gewoonquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee joh drink lekker door, ik ben het alweer vergeten! Zit zelf ook aan het bier
!
Ik ferbeter je even.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij verbeterdt![]()
Het is ook niet zo chrappig Benny
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij verbeterdt![]()
Het is ook niet zo grappig Benny
Raar gevoel voor humor die jongenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij verbeterdt![]()
Het is ook niet zo grappig Benny
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was ook meer vanwege jouw reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |