Ik moet hem eerst wassenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:38 schreef iBenny het volgende:
TT: en toch heb ik nog steeds geen pics gezien?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, je hebt het topic niet verpest hoor
Als je de hele dag ik de airco gezeten heb is het ff wennen jaquote:
Hm, fijn, iemand die zijn verantwoordelijkheden neemtquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:22 schreef Kally het volgende:
Ik ben pissed, nu zijn die 2 nog verbrand ook, als zonnebrand al teveel moeite is
Echt grrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
Hm, fijn, iemand die zijn verantwoordelijkheden neemt
quote:
quote:
Klote van je kindjes Kallyquote:
Toen ik aankwam liepen ze buiten, en hij zat binnen bij zijn vrouw, samen zielig te zijn op de bank (altijd ziek, zwak en misselijk) die heeft het niet eens gezienquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klote van je kindjes Kally![]()
Zijn ze erg verbrand? Wat zei hij er zelf over... wel echt lekker onverantwoordelijk zoiets
Kansloosquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Toen ik aankwam liepen ze buiten, en hij zat binnen bij zijn vrouw, samen zielig te zijn op de bank (altijd ziek, zwak en misselijk) die heeft het niet eens gezien
Hij heeft ze iedere woensdag en 1 x per 2 weken het weekend, maar hij heeft sinds 3 of 4 weken een dochtertje erbij en sinds haar zwangerschap zijn ze hoofdzakelijk bij mij, want ja zij is zo zieligquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kansloos![]()
Hebben jullie co-ouderschap oid?
Coolquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
Maar goed enough over ex lul, nu weer leuke dingen, ik mag straks naar de schooltuinen![]()
En voor erna heb ik een fles rosé koud staan
Je verpest mijn kwartetquote:
Da's zo omquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:09 schreef Kally het volgende:
Ennnnnnnnn nog maar 2 dagen werken en dan vakantie![]()
Nah omdat jij het bentquote:
Prima vooruitzicht toch. Ook maar niet teveel in de ellende blijven hangen misschienquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef Kally het volgende:
Maar goed enough over ex lul, nu weer leuke dingen, ik mag straks naar de schooltuinen![]()
En voor erna heb ik een fles rosé koud staan
O nee dat heb ik allang achter me gelaten, ik schiet er niks mee op en de kinderen ook niet dus gooi het er even uit en dan klaar hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima vooruitzicht toch. Ook maar niet teveel in de ellende blijven hangen misschien
Nouquote:
Wijsquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
O nee dat heb ik allang achter me gelaten, ik schiet er niks mee op en de kinderen ook niet dus gooi het er even uit en dan klaar hoor
Okay das wel heel extreemquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou![]()
Fijn, soms zo erg dat er gewoon geen geluid uit komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |