Ik heb nog ergens eentje nieuw in doos.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:09 schreef bleiblei het volgende:
Vanavond op jacht naar een opblaasbadje
Zuinige Surinamerquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:33 schreef Levitation het volgende:
Kruidvat heeft ook badjes voor een paar euro liggen.
Ik denk dat ik mijn rubberboot weer eens te voorschijn haal, die doet het ook prima als badje.
Heb die boot al heeeel lang, gekocht van mijn spaargeld toen ik 12 was.
Moet ik dat ding dan weggooien? Is een superboot en heeft nostalgische waarde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Zuinige Surinamer.
Ik zit zoveel in de klimaatbeheersing en airco-auto's dat ik geen besef heb van hitte. Alleen als ik 's nachts in mijn slaapkamer de raam dicht moet houden vanwege mug-terreur weet ik dat het warm is.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijbaan__.html?p=20,2quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:38 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet ik dat ding dan weggooien? Is een superboot en heeft nostalgische waarde.Daarmee deed ik raften in Frankrijk voor ik het woord raften kende.
nep eindhovenaarquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:55 schreef febster het volgende:
Lekker gezwommen en nu in centrum Adam BBQ'en
Nog maar 2 maanden iddquote:
Ik vind namaakvintage altijd zo sufquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Blueman het volgende:
Waarom staan we nog niet centraal?
Mijn nieuwe shirt is binnen!! heb volgens mij een iets ander kleurtje maarja... met mijn kleurenblindheid zie ik dat niet
[ afbeelding ]
leuk shirt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Blueman het volgende:
Mijn nieuwe shirt is binnen!! heb volgens mij een iets ander kleurtje maarja... met mijn kleurenblindheid zie ik dat niet
[ afbeelding ]
Tietenquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:15 schreef FUFR het volgende:
leg ut aan mij of zie ik een vrouwelijke pasvorm Blue?
Vind em kei kekquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:59 schreef Blueman het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |