Ik kan met mijn creditcard zo lijntjes maken op mijn tv, pffff.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef FUFR het volgende:
de coke straalt er vanaf..
vet he, statische beeldschermenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:35 schreef febster het volgende:
[..]
Ik kan met mijn creditcard zo lijntjes maken op mijn tv, pffff.
Ja iddquote:Op zondag 4 juli 2010 00:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
wel eens een "vet nummer' doorgestuurd gekregen
dat je prrrrroffffffffbrrrrlrrlrlrlrlrlrlr hoort
Nee dank je. Ik kan de woorden 'dance' en 'house' nu al niet meer horen.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:37 schreef FUFR het volgende:
[..]
vet he, statische beeldschermen
lik er es aan
billie jean?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:37 schreef febster het volgende:
[..]
Ja idd. Al moet ik zeggen dat ik Adam Beyer (Drumcode III) en zijn eindplaat vorig jaar op Awakefest wel vaak heb teruggekeken, maar dat moment was ook magisch
.
Ja en Remainingsquote:
ook, maar dit is echt vies commercieel hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:41 schreef febster het volgende:
Piramide idee is natuurlijk wel een dikke ripoff van de egyptenaren Daft Punk natuurlijk.
True. Had je het verhaal van de Belleville 3 nog meegekregen?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:43 schreef FUFR het volgende:
[..]
ook, maar dit is echt vies commercieel hoor.
ik vind het prima dat mensen dit willen horen, maar interview met een vampier was interessanter.
ik kom te weinig op 3v12quote:Op zondag 4 juli 2010 00:49 schreef febster het volgende:
http://reload2.3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/news/full.jsp?portal=2534202&event=43629918&news=43650068&type=-1.
Toen ik je smste ging het nog wel, daarna was het echt vaagheid troef. Ging echt veeeeeeel mis.
Was echt zonde, maar jaquote:
Ja, daar ik nu dus niet over mee pratenquote:Op zondag 4 juli 2010 00:53 schreef FUFR het volgende:
Wat een afgang zeg
toch heeft Atkins vroeger mooie dingen gemaakt.
zal wel es wat juan atkins dingen voor je zoeken.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:55 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, daar ik nu dus niet over mee praten. Als hij weer clean is, mogen ze het volgend jaar nog eens proberen
.
Ik zit al NLD 1 te kijken, maar idd, het 'zuigt' welquote:Op zondag 4 juli 2010 01:09 schreef FUFR het volgende:
FEB!
* vingers knipt
Zet een andere zender op gast, je wordt er in meegezogen!
mooie lijnup maar als je house en techno ziet als een eentonige aaneenschakeling van boem boem boem dan zou ik niet gaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:33 schreef Inu het volgende:
Of ik mee wil naar Rock it. Klinkt leuk, open ik de line-up, ken helemaal niemandVolgens mij is het geen rock
http://www.rockit.nl/line-up/
En er komen zulke meisjes:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het niet mijn feessie
Lijkt me idd geen rockfestival maar een pauperfeestjequote:Op zondag 4 juli 2010 10:33 schreef Inu het volgende:
Of ik mee wil naar Rock it. Klinkt leuk, open ik de line-up, ken helemaal niemandVolgens mij is het geen rock
http://www.rockit.nl/line-up/
En er komen zulke meisjes:
[ afbeelding ]
Volgens mij is het niet mijn feessie
x2quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 08:10 schreef amaranta het volgende:
Geen goede morgen
Kutmorgen.
Vannacht heeft mijn beenpijn weer een nieuw hoogtepunt bereikt. Ik merk dat ik langzamerhand mijn pijngrens aan het verleggen ben, maar nu was het weer goed raak.
Jezus wat een pijn, ging op gegeven moment even andersom in bed liggen, ik dacht, dan kan ik mn been in een andere hoek buigen ofzo. Knal ik met mijn voet kei hard tegen het nachtkastje. Nagel gebroken.
ben naar beneden gegaan voor pijnstilling, viel zowat flauw. Weet niet of het nou van de pijn in mn been of in mn voet was. En als een crackhoer opzoek naar haar motor trok ik alle kastjes open alle laden en kon niks vinden...Weer viel ik bijna om.
Uiteindelijk mijn motortje gevonden....en toen weer naar bed, nog steeds pijn. Gelukkig iets later in slaap gevallen.
Toen vond Fabian het wel vroeg genoeg om wakker te worden. Gelukkig is hij na het eten meteen gaan slapen. MMeestal wil hij nog even spelen, en toen was zus wakker.
En nu zit ik hier als een zombie.
Plan je ook nog wat rust in voor jezelf? Lijkt me niet onverstandig, gezien afgelopen nacht.quote:Op maandag 5 juli 2010 08:54 schreef amaranta het volgende:
Het is lekker koel buiten. Zometeen maar even stofzuigen. Daar was het in weeknd te warm voor.
En de schilder bellen, hij zou mij dinsdag/woensdag bellen. HEeft hij dus niet gedaan. Hier ws ik al bang voor. En de vloerenboer, die moet ik ook nog bellen.
En mijn auto verkopen, en mijn lenzen ophalen. En eh... dat was het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |