Heb je eigenlijk 'concurrenten'?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een goeie 400 inmiddels. Zo'n beetje de hele hoek Schaffhausen - Zürich - Sargans is klaar. Maar dat is het makkelijke deel van Zwitserland. Daarnaast nog de trajecten Olten - Geneve - Bern - Luzern, Luzern - Interlaken - Grindelwald en nog wat richting Locarno
quote:
Daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Dus het zijn toch altijd die vrouwen die zo luidruchtig zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:12 schreef crv het volgende:
[..]
Dus het zijn toch altijd die vrouwen die zo luidruchtig zijn
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een goeie 400 inmiddels. Zo'n beetje de hele hoek Schaffhausen - Zürich - Sargans is klaar. Maar dat is het makkelijke deel van Zwitserland. Daarnaast nog de trajecten Olten - Geneve - Bern - Luzern, Luzern - Interlaken - Grindelwald en nog wat richting Locarno
Er zijn net weer 2 stations open gegaan, die moet ik nog even ophalen binnenkort ja. Met België en Luxemburg ben ik ook zo goed als klaar. Verder ben ik met Duitsland nog wel even bezig (meer dan 5000 stations daarquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof, je hebt dus alles uit Nederland?
quote:
enkel foto's of jat je ze ookquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn net weer 2 stations open gegaan, die moet ik nog even ophalen binnenkort ja. Met België en Luxemburg ben ik ook zo goed als klaar. Verder ben ik met Duitsland nog wel even bezig (meer dan 5000 stations daar) en heb ik van elk buurland van Duitsland minstens 40 bordjes
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn net weer 2 stations open gegaan, die moet ik nog even ophalen binnenkort ja. Met België en Luxemburg ben ik ook zo goed als klaar. Verder ben ik met Duitsland nog wel even bezig (meer dan 5000 stations daar) en heb ik van elk buurland van Duitsland minstens 40 bordjes
1 vriend van me is er ook al jaren mee bezig, die heeft er iets van 2000 inmiddels, en recentelijk zie ik op een aantal spoorsites dat mensen het toch wel leuk vinden en er zelf ook mee beginnen. Maar echt concurrenten, neequote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Streep Bella, c_a en Kally weg en je zou het gerust (op-sterven-na-)dood kunnen noemen hier
Ow tja dat kanquote:
Ik druk?quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar hebben we de tweede druktemakker![]()
Nouja, bedoelde ook meer collega'squote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 vriend van me is er ook al jaren mee bezig, die heeft er iets van 2000 inmiddels, en recentelijk zie ik op een aantal spoorsites dat mensen het toch wel leuk vinden en er zelf ook mee beginnen. Maar echt concurrenten, nee
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Streep Bella, c_a en Kally weg en je zou het gerust (op-sterven-na-)dood kunnen noemen hier
Van het meeste weet je dat wel. je werkt gewoon complete lijnen af, en als je van een lijn met 10 stations er ééntje mist, kun je gewon NOG een keer terug (quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe hou je dan bij wat je al hebt gehad?
Zo druk ben ik nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
daar hebben we de tweede druktemakker![]()
nee wildde het eerder niet melden, wist niet hoe gevoelig het ligtquote:
Ermm ik zit zelf over de 4200quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, bedoelde ook meer collega's
Al streef je misschien stiekem toch naar hem te overtreffen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |