Grote schoonmaak!! Vershillende soorten merkkleding van bekende merken!Doe het allemaal weg omdat mij allemaal te groot is geworden, hopelijk kan ik iemand anders er gelukkig mee maken

.
Ik heb de foto's geplaatst op picturetrail aangezien ik niet echt uit kwam hoe ik ze het beste hierop kon zetten.
dit is de link van de foto's
http://picturetrail.com/iramo88op de 1e paar foto's zie je een zwart colbert van Sutherland, bijna nooit gedragen en ziet er nog erg mooi uit. Maat XXL
3e/4e foto: een trenchcoat/mantel zwart wit van erg mooie kwaliteit, hij is een aantal keer gedragen maar ziet er nog erg goed uit. Maat XXL
5e/6e foto: Zwarte leren jas met bontkraag ( echt bont) die er ook vanaf kan. Merk: Tough Riders. Maat XXL
7e/8e foto: Erg mooie leren bruine jas. Erg warm voor in de winter, weinig gedragen en ziet er bijna als nieuw uit! Van het merk American Base New York. Maat XXL
9e/10e foto: Bruine leren jas met bontkraag. Bontkraag (echt bont) kan er ook af worden gehaald. Erg lekkere warme dikke jas. Maat XXL
11e/12e foto: Mooie zwarte krijtstreep colbert, bijna niet gedragen. Maat XXL
13 tot 18e foto: Lichtblauw Colbert van
Ralph lauren van zeer goede kwaliteit. Verkeerd in nieuwstaat, is slechts 1 tot 2x gedragen. Prachtige pasvorm. Maat XXL
19 tot 21e foto: Mooi zomer/trainingsjack van
Adidas Originals capuchon kan verwijderd worden. Maat XL
22 tot 24e foto: Prachtig modern overhemd van Tommy Hilfiger bijna nooit gedragen. ziet er nog top uit! Maat XL
25 tot 27e foto: Nudie Jeans Average Joe broek. Erg fijne broek ziet er nog netjes uit. Maat 38-36
28 tot 30e foto: Nudie jeans average joe old scraped indigo. Erg mooie en fijne broek. Maat 36-36
31 tot 33e foto: Atelier La Durance jeans. Prachtige broek van het bekende merk Atelier La Durance, de kenners zullen het merk wel kennen wat staat voor kwaliteit. Maat 36-36