Grote schoonmaak!! Vershillende soorten merkkleding van bekende merken!Doe het allemaal weg omdat mij allemaal te groot is geworden of ik heb het slechts een paar keer gedragen.
Hopelijk kan ik iemand anders er gelukkig mee maken .
Ik heb de foto's geplaatst op picturetrail aangezien ik niet echt uit kwam hoe ik ze het beste hierop kon zetten.
dit is de link van de foto's
www.picturetrail.com/iramo88op de 1e paar foto's zie je een zwart colbert van Sutherland, bijna nooit gedragen en ziet er nog erg mooi uit. Maat XXL (richtprijs: 20 euro)
3e/4e foto: een trenchcoat/mantel zwart wit van erg mooie kwaliteit, hij is een aantal keer gedragen maar ziet er nog erg goed uit. Maat XXL (richt prijs 40 eu)
5e/6e foto: Zwarte leren jas met bontkraag ( echt bont) die er ook vanaf kan. Merk: Tough Riders. Maat XXL (richtprijs 40 eu)
7e/8e foto: Erg mooie leren bruine jas. Erg warm voor in de winter, weinig gedragen en ziet er bijna als nieuw uit! Van het merk American Base New York. Maat XXL (richtprijs 40 eu)
9e/10e foto: Bruine leren jas met bontkraag. Bontkraag (echt bont) kan er ook af worden gehaald. Erg lekkere warme dikke jas. Maat XXL (richtprijs 40 eu)
11e/12e foto: Mooie zwarte krijtstreep colbert, bijna niet gedragen. Maat XXL (richtprijs 20 eu)
13 tot 18e foto: Lichtblauw Colbert van Ralph lauren van zeer goede kwaliteit. Verkeerd in nieuwstaat, is slechts 1 tot 2x gedragen. Prachtige pasvorm. Maat XXL nieuwprijs 180 eu. (richtprijs 70 eu)
19 tot 21e foto: Mooi zomer/trainingsjack van Adidas Originals capuchon kan verwijderd worden. Maat XL (richtprijs 25 eu)
22 tot 24e foto: Prachtig modern overhemd van Tommy Hilfiger bijna nooit gedragen. ziet er nog top uit! Maat XL (richtprijs 25 eu)
25 tot 27e foto: Nudie Jeans Average Joe broek. Erg fijne broek ziet er nog netjes uit. Maat 38-36 (richtprijs 30 eu)
28 tot 30e foto: Nudie jeans average joe old scraped indigo. Erg mooie en fijne broek. Maat 36-36
(richtprijs 40 eu)
31 tot 33e foto: Atelier La Durance jeans. Prachtige broek van het bekende merk Atelier La Durance, de kenners zullen het merk wel kennen wat staat voor kwaliteit. Maat 36-36
(richtprijs 60 eu)
34 tot 37e foto: Adidas FireBird Blauw, zeer mooi hip en modern vest. Slechts een paar keer gedragen, maat XL
(richtprijs 30 eu)
38: Trainingsjack van Nike SportsWear, erg mooi trainingsjack ook bijna niet gedragen. Maat XL
(richtprijs 30 eu)
[ Bericht 6% gewijzigd door iramo88 op 30-06-2010 15:28:07 ]