die foto valt wel meequote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Die op de schoot zit is![]()
De rest kennen ze pleuren in 1 van die Amsterdamse grachten
Die helemaal links heeft het volgens mij niet echt naar d'r zin geloof ikquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:32 schreef Sinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Die op de schoot zit is![]()
De rest kennen ze pleuren in 1 van die Amsterdamse grachten
die jongen ook nietquote:Op vrijdag 16 juli 2010 21:57 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Die helemaal links heeft het volgens mij niet echt naar d'r zin geloof ik
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Niks.. Ging over dat andere ventje met z'n paar euro.
Dit was niet van de bank maar gewoon zwartgeld.
Scheelt weer belastingcenten betalen
Ik denk dat je homo moet zijn om haar niet te doenquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
das toch een leuk meiske?
ik vind dr leuk hoor!
Ik ken hem en hoopte echt dat ik 'm nog eens in zo'n topic tegen zou komenquote:
MWHUAHAHAHA Heet dat gastje Mark?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:40 schreef stef040 het volgende:
Oude bekende:
Kijk mijn horloge!
[ afbeelding ]
Da's ook maar een grapje, althans, dat hoop ikquote:Op zondag 18 juli 2010 21:32 schreef Saisai het volgende:
[..]
das toch een leuk meiske?
ik vind dr leuk hoor!
Doesburg, daar noem je me ook een dorpquote:Op zaterdag 17 juli 2010 15:06 schreef sciter het volgende:
Geweldig deeltje alweer! Ik was laatst in Doesburg waar ik al 5 jaar niet geweest was. Bleek iedereen nektasjes te dragenEn dat in de herenprovincie Gelderland. Ik verlies nu het goeie beeld van Gelderland.
Vroeger toen ik er nog woonde was alles normaal. Nu woon ik bij wannabe gangster friezen.
quote:
quote:Op 21-07-2010 17:05 schreef markseb
ee man
ik weet ik ben geen mooi-boy
en dan?
laat mij gewoon
ga mij fotos niet posten
ik ben 12 jij 19,
dus hou alsjeblieft op?
Nee, ik zit met dat gastje op Hyves te krabbelen, en hij heeft zich serieus aangemeld.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:11 schreef stef040 het volgende:
Troll alert:
Staat in m'n fotoboek.
[..]
[..]
hij is wel master met zn 1001 vrienden, zoveel heb ik er niet hoorquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:54 schreef skittelman het volgende:
[..]
hij is wel master met zn 1001 vrienden, zoveel heb ik er niet hoor
Je bent er vergeten bij te zetten dat hij rapper is he? Nogmaals, hij is rapper! Had ik al gezegd dat 'ie rapper was? Hij rapt! Echt, heus waar!quote:
Edit voor jou dan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Je bent er vergeten bij te zetten dat hij rapper is he? Nogmaals, hij is rapper! Had ik al gezegd dat 'ie rapper was? Hij rapt! Echt, heus waar!
Ik vind dat het vet gedrukt moet komen te staan.quote:
Die fotos zijn pas 3 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:25 schreef fathank het volgende:
OMG CHECK DEZE GASTEN DAN!!!!1111 HEBBEN ZE ZICHZELF INGESMEERD MET WORTELCRÉME OFZO..?!!!!1![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dat is de gekke dog yo.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Omg, is dat het gemeentehuis van Apeldoorn?
het is dat ze wss 14 zijn maar anders had ik er geen nee tegen gezegdquote:
Nee die rechterquote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef Dopeness het volgende:
nou ze zijn 15, bovendien is alleen die middelste te doen
oh je kent zequote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef Dopeness het volgende:
nou ze zijn 15, bovendien is alleen die middelste te doen
Beter dat je de eerdere reeksen niet gevolgd/gelezen hebt..quote:Op zondag 25 juli 2010 01:40 schreef t1m0k het volgende:
Door dit topic verlies ik mijn hoop in de mensheid.
najah kennen, ik weet wie het is ja en bovendien gaat ze met een negerquote:
If you were in the preceding video, please don't breed, humanity thanks youquote:
mmm een neger... dus ik maak kans als ik mn bakkes onder de wortelcreme smeer?!quote:Op zondag 25 juli 2010 11:38 schreef Dopeness het volgende:
[..]
najah kennen, ik weet wie het is ja en bovendien gaat ze met een neger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |