Dat zeg jij wel dat het de schuld is van iemand die foto'van hen maakte..Maar Goor is toch vreemd gegaan ..Dus Raoul was het ooit wel achter gekomen misschien niet zo gauw als nu ...omdat er een foto van hen is genomen..quote:Op woensdag 4 april 2012 19:24 schreef Ole het volgende:
Het is de schuld van de gemenerik die de foto maakte\
Nog een foto van Terry
[ afbeelding ]
Dat klopt dat hoorde ik hem zeggen tegen Albertquote:Op woensdag 4 april 2012 22:48 schreef Ole het volgende:
Dat waren de woorden van Gordon, niet van mij
ik begreep ook dat degene met wie hij 'het' gedaan heeft zelf op de hotelkamer fto's heeft gemaakt.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:52 schreef Leandra het volgende:
En dan kan het ook nog best zijn dat degene die de foto maakte alleen Gordon maar herkend had, en geen flauw idee had dat het rommeltje van dienst niet z'n vaste verkering was.
En contact opgenomen met SBS-shownieuwsquote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef Ole het volgende:
[..]
ik begreep ook dat degene met wie hij 'het' gedaan heeft zelf op de hotelkamer fto's heeft gemaakt.Die Terry heeft zelf De Telegraaf gebeld. Dat is toch ook wel een rotstreek.
Dat is idd een heel triest geval.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef Ole het volgende:
[..]
ik begreep ook dat degene met wie hij 'het' gedaan heeft zelf op de hotelkamer fto's heeft gemaakt.Die Terry heeft zelf De Telegraaf gebeld. Dat is toch ook wel een rotstreek.
quote:Op woensdag 4 april 2012 22:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat als er iemand vreemd zou moeten gaan het dan toch die Raoul moet zijn geweest.quote:Op donderdag 5 april 2012 07:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond deze foto op nu.nl best priceless. Gordon met zijn uitgescheten kop:
[ afbeelding ]
Dat was op de begrafenis van z'n moeder, logisch dat hij zo kijkt...pquote:Op donderdag 5 april 2012 07:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vond deze foto op nu.nl best priceless. Gordon met zijn uitgescheten kop:
[ afbeelding ]
Ok, ook een beetje macaber van nu.nl om die dan te gebruikenquote:Op donderdag 5 april 2012 09:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Dat was op de begrafenis van z'n moeder, logisch dat hij zo kijkt...p
Precies mijn gedachten.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef Ole het volgende:
Hoevaak zal hij al eerder zijn vreemdgegaan? Geloof nooit dat dit de eerste keer was
Dat dacht ik ook meteen, vooral door die darkroom-opmerking.quote:Op donderdag 5 april 2012 10:59 schreef Ole het volgende:
Hoevaak zal hij al eerder zijn vreemdgegaan? Geloof nooit dat dit de eerste keer was
Heb je hem gehoord bij RTL-Boulevard ? Die snik in zijn stem was zooooo nep.quote:Op donderdag 5 april 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen, vooral door die darkroom-opmerking.
Zoals ik al eerder zei, het is eerder verdriet omdat hij betrapt is dan verdriet uit schuld
precies datquote:Op donderdag 5 april 2012 11:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook meteen, vooral door die darkroom-opmerking.
Zoals ik al eerder zei, het is eerder verdriet omdat hij betrapt is dan verdriet uit schuld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |