begin jaren 90 Inge Severijnse a.k.a. Ingrid Simons (achtergrondzangeres)quote:
Gordon lijkt mij een moeilijke man, daar alles 11 jaar van moeten slikken...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Met Adriaan heeft ie 11 jaar een relatie gehad ..Was zijn grote liefde.
ik heb ook maar gehoord of het waar is weet ik niet..Gordon heeft dat zelf eens verteld.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:01 schreef Pippi het volgende:
Gordon lijkt mij een moeilijke man, daar alles 11 jaar van moeten slikken...
Er is vast al zo'n topicquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Och.. voordat je het weet, klopt de topictitel alweer...
dat moet inderdaad vast 11 weken zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:52 schreef JaneDoe het volgende:
gordon 11 jaar met 1 persoon? ikgeloof er niks van
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:38 schreef Stroekie het volgende:
toch niet dus
http://www.telegraaf.nl/p(...)l_was_weg__.html?p=5,1
quote:’Chemie Gordon en Raoul was weg’ Van onze redactie
AMSTERDAM - Gordon is weer vrijgezel. De zanger-presentator en geliefde Raoul gaan ieder hun eigen weg, heeft familie gisteren bevestigd. De reden; de chemie tussen de twee zou over zijn.
Het is, volgens familie van Gordon, al een aantal weken uit tussen de blonde krullenbol (42) en zijn 16 jaar jongere vriend. Het Holland’s Got Talent-jurylid en model Raoul onmoetten elkaar vorig jaar.
Gordon vertelde een aantal weken geleden in 100 % NL Magazine nog dat er een trouwpartij in zou zitten als hij en Raoul volgend jaar nog bij elkaar zouden zijn.
Gordon vertelde eerder in deze krant dat hij eigenlijk drie grote liefdes heeft gekend: Patrick, Adriaan en Bartho. De zanger: „De anderen waren misschien troostberen. Mannen waarvan ik wel heel veel heb gehouden, maar die te snel op een andere relatie volgden. Daarom heb ik het met Raoul rustig aan gedaan.”
In Sander, Raouls voorganger, dacht Gordon ook de ware gevonden te hebben: „Ik geloof echt dat ik de liefde van mijn leven te pakken heb. Hij is nog liever dan de liefste man met wie ik twaalf jaar samen was, Patrick. Met alle mannen daarna is het misgegaan.”
Voor Sander probeerde Gordon het met José uit Spanje. Maar volgens de zanger kon hij niet trouw zijn. Bartho, die hij via Rita Verdonk leerde kennen, ’kon de druk niet aan.’ Gordon is weer alleen, maar wel een ervaring rijker voor zijn nieuwe tv-programma dat gaat over de liefde.
Hij is een beetje een kruizing tussen Leonardo Dicaprio, Orlando Bloom en Jude Law.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lijkt die acteur wel, kom, hoet heet 'ie.
Van Titanic of zo?![]()
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:23 schreef Ole het volgende:
Ah mooi, hoeft de TT toch niet veranderd te worden
Maar verder doet hij al anderhalf jaar geen uitlatingen over zijn privélevenquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:16 schreef Pippi het volgende:
Raoul en ik hebben het juist heel erg leuk en super naar ons zin. Helaas voor alle mensen met hun gifpen is onze relatie nog springlevend en meer dan dat zeggen we er niet over”.
Zou hij ons bedoelen
Nog een maandje of zo...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
Och.. voordat je het weet, klopt de topictitel alweer...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |