Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef Miss-Warhoofd het volgende:
hij mij soms zelfs pijn doet (lichamelijk
Dat weet ik, maar hij doet het niet om me écht pijn te doen, het is meer uit lompheid en hij denkt dat ie zo tot mij door kan dringen. Hij probeert er wel aan te werken en heeft er telkens weer spijt van, maar goed... het is hoe dan ook fout, I know.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Namelijk om het feit dat je het hoe dan ook moet uitmaken met iemand die zoiets doet.
Dat dus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezen.
Namelijk om het feit dat je het hoe dan ook moet uitmaken met iemand die zoiets doet.
Ah.. de bekende smoesjes. 'Hij bedoelt het niet zo, hij heeft altijd spijt, het ligt ook wel een beetje aan mij omdat hij anders niet tot mij door kan dringen.' Serieus..quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Miss-Warhoofd het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij doet het niet om me écht pijn te doen, het is meer uit lompheid en hij denkt dat ie zo tot mij door kan dringen. Hij probeert er wel aan te werken en heeft er telkens weer spijt van, maar goed... het is hoe dan ook fout, I know.
Dit is in ieder geval zonder meer reden om hier onmiddelijk mee te stoppen. Lichamelijk pijn doen is NOOIT goed te praten, ook niet met "hij is een beetje lomp".quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef Miss-Warhoofd het volgende:
...hij mij soms zelfs pijn doet (lichamelijk....
Dat klopt. Dat doet hij ook niet. Hij is namelijk een man en jij bent een vrouw. Hij zal je niet begrijpen. Verwacht dat ook niet van hem.quote:Ik weet dat ik ook niet de perfecte vriendin ben, ik doe vast ook veel dingen fout in onze relatie. Ik ben nogal angstig en onzeker en er zijn nog een paar dingen waar ik aan moet werken, en daar ben ik mee bezig. Ik verwacht dan ook van hem dat hij me steunt in dingen, want ik heb het nou eenmaal een beetje moeilijk momenteel.. Nu doet hij dat ook wel, maar het is altijd maar half-half en ik heb nooit het idee dat hij me begrijpt.
Nog een goede reden om onmiddelijk te stoppen. Net als lichamelijk geweld is ook dit NOOIT goed te praten. Ook niet met "ik weet dat hij het zo niet bedoelt".quote:Nu is dat niet zo erg, maar tijdens ruzies confronteert hij me ook op een hele gemene manier met het feit dat ik bij een psycholoog loop, ik heb het volgens hem niet allemaal op een rijtje en hij heeft me soms zelfs gestoord genoemd.
Hem niet pijn willen doen is geen reden om jezelf te treiteren. Stop nou met die zelf casteiding en kap er gewoon mee. Je hebt 2 hele goede redenen en nog een hele berg redelijke redenen gegeven hier, en je weet voor jezelf ook wel dat dit niet meer goed gaat komen. Je zoekt hier alleen bevestiging van de massa. Nou, bij deze dan: Nee, dit gaat nooit meer goed komen, zet er gewoon een punt achter. Dan heb je een paar weken pijn en daarna gaat het leven gewoon verder maar dan zonder lichamelijk geweld, geestelijke chantage en geestelijk misbruik.quote:Kortom: ik zit echt te twijfelen, diep in mijn hart kan en wil ik het niet meer... Maar ik ben bang om het uit te maken omdat ik hem geen pijn wil doen (ik weet dat hij gebroken zal zijn als ik het uitmaak), maar ook omdat het zo vertrouwd voelt.
En dat is dus ook mijn probleem... en dat is niet alleen in dit geval zo. Ik ben er ook mee bezig om ervan af te komen maar feit blijft dat ik het gewoon moeilijk vind om voor mezelf te kiezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waarom zou jij je kut moeten voelen om iemand anders goed te laten voelen? Kies voor jezelf.
Klassieke fout, je vriend verdedigen als het om zulk soort dingen gaat. Het is niet dat hij perongeluk op je teen gaat staan ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Miss-Warhoofd het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar hij doet het niet om me écht pijn te doen, het is meer uit lompheid en hij denkt dat ie zo tot mij door kan dringen. Hij probeert er wel aan te werken en heeft er telkens weer spijt van, maar goed... het is hoe dan ook fout, I know.
Dit klinkt als goed adviesquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Dennis_enzo het volgende:
Waarom zou jij je kut moeten voelen om iemand anders goed te laten voelen? Kies voor jezelf.
quote:
zeer goed gesproken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval zonder meer reden om hier onmiddelijk mee te stoppen. Lichamelijk pijn doen is NOOIT goed te praten, ook niet met "hij is een beetje lomp".
[..]
Dat klopt. Dat doet hij ook niet. Hij is namelijk een man en jij bent een vrouw. Hij zal je niet begrijpen. Verwacht dat ook niet van hem.
[..]
Nog een goede reden om onmiddelijk te stoppen. Net als lichamelijk geweld is ook dit NOOIT goed te praten. Ook niet met "ik weet dat hij het zo niet bedoelt".
[..]
Hem niet pijn willen doen is geen reden om jezelf te treiteren. Stop nou met die zelf casteiding en kap er gewoon mee. Je hebt 2 hele goede redenen en nog een hele berg redelijke redenen gegeven hier, en je weet voor jezelf ook wel dat dit niet meer goed gaat komen. Je zoekt hier alleen bevestiging van de massa. Nou, bij deze dan: Nee, dit gaat nooit meer goed komen, zet er gewoon een punt achter. Dan heb je een paar weken pijn en daarna gaat het leven gewoon verder maar dan zonder lichamelijk geweld, geestelijke chantage en geestelijk misbruik.
En hoe lang duurt het voordat hij nog harder gaat slaan om tot je door te dringen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Miss-Warhoofd het volgende:
Dat weet ik, maar hij doet het niet om me écht pijn te doen, het is meer uit lompheid en hij denkt dat ie zo tot mij door kan dringen. Hij probeert er wel aan te werken en heeft er telkens weer spijt van, maar goed...
Waarom vraag je het dan!quote:het is hoe dan ook fout, I know.
Hier heb ik inderdaad veel aan... Je hebt gelijk, ik weet ook wel dat het zo niet langer kan... de stap zetten lukt me alleen niet..quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:29 schreef Kumerian het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval zonder meer reden om hier onmiddelijk mee te stoppen. Lichamelijk pijn doen is NOOIT goed te praten, ook niet met "hij is een beetje lomp".
[..]
Dat klopt. Dat doet hij ook niet. Hij is namelijk een man en jij bent een vrouw. Hij zal je niet begrijpen. Verwacht dat ook niet van hem.
[..]
Nog een goede reden om onmiddelijk te stoppen. Net als lichamelijk geweld is ook dit NOOIT goed te praten. Ook niet met "ik weet dat hij het zo niet bedoelt".
[..]
Hem niet pijn willen doen is geen reden om jezelf te treiteren. Stop nou met die zelf casteiding en kap er gewoon mee. Je hebt 2 hele goede redenen en nog een hele berg redelijke redenen gegeven hier, en je weet voor jezelf ook wel dat dit niet meer goed gaat komen. Je zoekt hier alleen bevestiging van de massa. Nou, bij deze dan: Nee, dit gaat nooit meer goed komen, zet er gewoon een punt achter. Dan heb je een paar weken pijn en daarna gaat het leven gewoon verder maar dan zonder lichamelijk geweld, geestelijke chantage en geestelijk misbruik.
Ik vraag toch niet of het fout is dat hij mij pijn doet? Ik wéét dat dat fout is, ik vroeg alleen of mijn relatie ooit nog goed kan komen......quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:37 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het voordat hij nog harder gaat slaan om tot je door te dringen?
[..]
Waarom vraag je het dan!
Als je de aller eerste keer meteen had aangegeven er niet van gediend te zijn, dan had je nog een kans gehad. Nu niet meer.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:39 schreef Miss-Warhoofd het volgende:
Ik vraag toch niet of het fout is dat hij mij pijn doet? Ik wéét dat dat fout is, ik vroeg alleen of mijn relatie ooit nog goed kan komen......
Bang voor hem opzich, nee.. dat is het denk ik niet. Ik vertrouw hem, ondanks dat hij slecht gedrag heeft vertoont. Misschien naiëf, ik weet het niet.. maar ik geloof niet dat het een slecht persoon is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:04 schreef Gaumata het volgende:
Kan het dat je verhaal op mij overkomt alsof je een beetje bang voor hem bent ? en dat je het uitmaken misschien uitstelt vanwege de angst voor zijn reactie? ik heb zelf in zo'n soortgelijke situatie gezeten maar uiteindelijk is het voor beide partijen gewoon beter als het stopt.. helemaal voor jou ! 17 dus waarschijnlijk je eerste liefde.. ja dat doet pijn dat gaat kapot. als hij gewoon jaloers was ok.. maar je een beetje fucken met de psych en dan je ook nog eens lichamelijk pijn doen?
Weet je wat jij moet doen.. uitmaken. steen hard en geen opening geven.. negeren en dan gewoon meteen weer gaan daten .. dan is het voor hem ook wel duidelijk dat je klaar met hem bent.. Sorry meid .. maar liefde voor je zelf is toch echt wel belangrijker dan je liefde voor hem .. maak je vooral geen zorgen om wat andere er van denken of zeggen of wat hij zegt.. Natuurlijk 2 jaar je leven delen met iemand is niet niets.. Maar ik denk dat hij zo doet omdat hij zelf met dingen worstelt waar jij hem echt niet mee kan en moet helpen.. kies voor je zelf.. het leven is kort .. uiteindelijk sta je met je zelf op en ga je ook met je zelf slapen. succes en ik hoop voor je dat je de kracht vind .. desnoods maak je het uit met andere mensen in de buurt ...zodat mocht het fout lopen dat je vader misschien in de buurt is die je kunt roepen.. dus laat hem maar naar jou komen als je ouders thuis zijn.
Kijk je moet gewoon lekker doen waar je je het beste bij voelt. Iedereen maakt dit soort ongein mee. Zulke dingen worden dikwijls het "leven" genoemd. Je eerste relatie gaat eigenlijk altijd wel kapot.. dat komt doordat je veranderd in elk opzicht en dat is ouder worden. Je weet meer waar je prioriteiten liggen en op wat voor types je gaat vallen of die je liever kan vermijden. Mensen groeien uit elkaar. ik ben 26 en weet nog steeds niet precies hoe en wat.. hoewel ik echt wel genoeg heb meegemaakt. \quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:25 schreef Miss-Warhoofd het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie allemaal gelijk en moet ik eens voor mezelf kiezen.. Ik kijk alleen zo tegen 'het moment' op, en weet niet of ik het durf... Nou, de tijd zal het leren... Zo hou ik het in ieder geval niet nog langer vol.
Tsja, da's dus het probleem. Je wilt het wel uitmaken, maar je durft simpelweg niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef Miss-Warhoofd het volgende:
Maar ik ben bang om het uit te maken omdat ik hem geen pijn wil doen (ik weet dat hij gebroken zal zijn als ik het uitmaak), maar ook omdat het zo vertrouwd voelt.
juistem .. zachte heelmeesters maken etterende wondenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, da's dus het probleem. Je wilt het wel uitmaken, maar je durft simpelweg niet.
Uitmaken is gewoon een kwestie van ballen hebben en de knoop doorhakken. Je moet daarin niet zo sociaal mogelijk zijn, maar het gewoon snel en hard doen. 't Is een beetje alsof je een pleister ergens af trekt: hard/snel en vrij pijnloos of langzaam/zacht en behoorlijk pijnlijk.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Miss-Warhoofd het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |