abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83486482
Hierbij bied ik wegens tijd gebrek mijn Fiat 1300 uit 1965 aan. Hij heeft een origineel Nederlands kenteken uit 1965 en heeft een LPG installatie, deze staat ook vermeld op het kenteken.
Ik heb de auto mechanisch helemaal gerstaureerd, alleen de carroserie moet nog onder handen genomen worden.

Hij heeft een gereviseerde 1500 motorblok, gloednieuwe undercoating, gereviseerde achteras, gereviseerde rally schokdempers etc.
De carroserie is hard op de voorspatborden na, deze moeten eigenlijk vervangen worden, en de auto moet overgespoten worden. De bedoeling was dat hij bordeaux rood zou worden, de motorruimte is al in deze kleur gespoten

Alle onderdelen zijn aanwezig plus een hoop extra's zoals extra ruit, extra rubbers, deuren, motorblok, versnellingsbak, verlichting, achterbank, dashboard enz. enz.

De auto is op de brug te bekijken.
Richtprijs ¤2500,-

Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_83487187
Waar is deze te bezichtigen? Ken iemand die gek is op de hele ouwe fiatjes namelijk en altijd wel op zoek is.

Even ter waarschuwing voor de users. Hier enkel reageren bij interesse. Geen oehh, aaah, complimentjes, offtopic of wat dan ook. Daar mag een topic in PTA voor geopend worden om over auto's te discussiėren
pi_83487380
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waar is deze te bezichtigen? Ken iemand die gek is op de hele ouwe fiatjes namelijk en altijd wel op zoek is.

Losser (omgeving Enschede)
pi_83487801
Kan je misschien een indicatie geven van de kosten die de resterende 25 % nog kost?

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83488153
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
Kan je misschien een indicatie geven van de kosten die de resterende 25 % nog kost?
De voorspatborden moeten of vervangen worden of gersetaureerd worden.
vervolgens moet de auto overgespoten worden. Dan is hij beter als showroom conditie.

Wat overspuiten kost kan ik zo niet zeggen, omdat dat per bedrijf verschillend is, en originele spatborden kosten rond de ¤ 200,-

Theoretisch kun je de auto zo weer opbouwen en APK laten keuren. Dan kun je er direkt mee rijden.
Deze onderdelen zijn allemaal aanwezig, en vaak nog dubbel.
Maar hij vraagt er natuurlijk om om perfect in orde gemaakt te worden
pi_83488613
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:41 schreef ClintOosthout het volgende:

[..]

De voorspatborden moeten of vervangen worden of gersetaureerd worden.
vervolgens moet de auto overgespoten worden. Dan is hij beter als showroom conditie.

Wat overspuiten kost kan ik zo niet zeggen, omdat dat per bedrijf verschillend is, en originele spatborden kosten rond de ¤ 200,-

Theoretisch kun je de auto zo weer opbouwen en APK laten keuren. Dan kun je er direkt mee rijden.
Deze onderdelen zijn allemaal aanwezig, en vaak nog dubbel.
Maar hij vraagt er natuurlijk om om perfect in orde gemaakt te worden
Hij ligt op dit moment uit elkaar?

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_83489050
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:52 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

Hij ligt op dit moment uit elkaar?
Gedeeltelijk.

De motorkap, kofferdeksel, voor- en achterruit, verlichting, sierlijsten en een deel van het interieur is gedemonteerd. Mechanisch werkt hij gewoon.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:08:34 #8
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_83529640
Op naam gezet op 26-08-2005, ben je al 5 jaar aan het restaureren?

Hoeveel verbruikt hij op LPG en benzine? APK levert geen problemen op neem ik aan als de spatborden vervangen zijn?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_83532730
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Op naam gezet op 26-08-2005, ben je al 5 jaar aan het restaureren?

Hoeveel verbruikt hij op LPG en benzine? APK levert geen problemen op neem ik aan als de spatborden vervangen zijn?
Idd. Al 5 jaar mee bezig (heb er natuurlijk niet elke dag tijd voor)
Ik heb er eerst een half jaar mee gereden, en ben toen pas begonnen met de restauratie, ik weet dus niet meer wat hij verbruikt.

Ook met deze spatborden moet hij wel door de APK komen. Je moet alleen de verlichting ed. inbouwen voor de APK.
pi_83571566
Lever je em wel gemonteerd weer af?
pi_83596267
quote:
Op vrijdag 2 juli 2010 14:49 schreef heaven7 het volgende:
Lever je em wel gemonteerd weer af?
Dan kost ie ¤ 7000,- en geen ¤ 2500,-
pi_83599922
Ok. Ik hoef geen halve auto en kan er zelf niks mee. Jammer dus.
pi_84410413
Bieden mag ook
pi_84769654
Even de bezem er doorheen gehaald :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_84930254
thx tevens kick
pi_85697918
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:18 schreef admiraal_anaal het volgende:

Heeft die iemand al gereageerd? :+
pi_86206327
Ik ben op zoek naar de nylonringen die de stuurschakelpook in het stuur vasthouden.
Heeft u deze ook dubbel?
pi_86209730
quote:
Op woensdag 8 september 2010 15:29 schreef fijatje het volgende:
Ik ben op zoek naar de nylonringen die de stuurschakelpook in het stuur vasthouden.
Heeft u deze ook dubbel?
Waarschijnlijk heb ik die wel ik heb nl. nog een compleet stuurhuis met stuurstang, maar ik ben vooralsnog niet van plan om onderdelen los te verkopen helaas.
pi_87379973
Up
Doe een goed bod, en je hebt een prachtige auto, waar de klusser niet zo gek veel voor hoeft te doen.
Ik wil hem eigenlijk voor de winter kwijt :P
pi_91936457
Even kicken om te kijken of er nog een liefhebber hier rondhangt :)
pi_92808275
up
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')