quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:30 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik word altijd pas zenuwachtig als de wedstrijd begint.
Vooral die eerste wedstrijd.De anderen vielen wel mee.
Hopen maar dat ze de volle wedstrijd blijven concentreren!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:53 schreef Bestolene het volgende:
mwah, zo makkelijk zal het niet gaan voor Brazilië. Nederland is toch al een aantal jaar ongeslagen. Dit kan alle kanten op.
Zo zou je het kunnen zien.quote:
Dat was dan ook allemaal maar net hoor!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen zien.
Hoewel een aantal hier al dachten dat wij niet van Denemarken en Japan konden winnen.
quote:Oranje met zelfde elf tegen Brazilië
PORT ELIZABETH - Het Nederlands elftal start de kwartfinale van het WK tegen Brazilië vermoedelijk met dezelfde opstelling als het duel in de achtste finale tegen Slowakije (2-1 winst). De van zijn kuitblessure herstelde Rafael van der Vaart valt daardoor buiten de basis van het elftal van Bert van Marwijk.
Arjen Robben start wederom in de basis en wordt door bondscoach Bert van Marwijk geposteerd op de rechterflank. Dirk Kuyt begint daardoor aan de linkerkant. Robin van Persie krijgt, ondanks het wissel-incident, gewoon de voorkeur in de spits.
Vermoedelijke opstelling Oranje:
Stekelenburg, Van der Wiel, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst, De Jong, van Bommel, Robben, Sneijder, Kuyt en Van Persie.
Ik had liever Portugal gezien, grrr!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:05 schreef crv het volgende:
3 keer is scheepsrecht. de vorige 2 keer zijn we genaaid dus nu naaien we die kanaries
Ja eens, aan de andere kant is het de eerste keer waarbij spelen met de huidige opstelling juist wel het beste idee is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:31 schreef Morendo het volgende:
Hopelijk grijpt van Marwijk sneller in dan voorgaande wedstrijden indien het niet loopt.
Inderdaad met Kuijt bij Maicon. Maar Bert moet niet tot de 75e minuut wachtenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja eens, aan de andere kant is het de eerste keer waarbij spelen met de huidige opstelling juist wel het beste idee is.
Voor Nederland Denemarken had zo'n waarzegger 1 doelpunt van NL en 1 doelpunt van Denemarken voorspelt. Nou dat klopte eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:33 schreef Paul het volgende:
Sneijder gaat scoren
3-0 eindstand
Volgens waarzegster
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:53 schreef Morendo het volgende:
Als we vandaag verliezen kunnen we dan alsnog wereldkampioen worden, door bijvoorbeeld de resterende wedstrijden met hoge cijfers te winnen?
(Wil mijn moeder graag weten.)
Lol wut?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:53 schreef Morendo het volgende:
Als we vandaag verliezen kunnen we dan alsnog wereldkampioen worden, door bijvoorbeeld de resterende wedstrijden met hoge cijfers te winnen?
Ah, het 'moeder'-excuusquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:53 schreef Morendo het volgende:
Ja dat kan. Moeten we dus wel de resterende wedstrijden winnen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:53 schreef Morendo het volgende:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:53 schreef Morendo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |