abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83485232
Zoveel mensen zie je bashen tegen/over kinderen , ouders zijn sowieso labiel en meer van zulks .
Stel dat je ouders......
Neh fuck dat

Waarom wil je absoluut geen kinderen , en is dat een momentopname, of heb je echt een intense afkeer tegen poepluiers en opgroeiende kinderen ?
pi_83485309

Awwww, lievvv
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:37:40 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_83485349
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_83485395
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
Whehe
Maar zou je er ook voor willen zorgen ?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juni 2010 @ 12:40:05 #5
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83485470
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83485497
Kinderen zijn tof, maar je moet er wel een beetje mee kunnen praten enzo. Dat het ook wat terugzegt. Baby's vind ik maar niks.
pi_83485584
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
pi_83485594
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!

Schijtwijven
pi_83485622
Meldt. Kutkoters, allemaal. Moet er niets van hebben.
pi_83485643
Zelf kinderen? Op den duur wellicht, als ik een reden kan verzinnen waarom. Voorlopig zie ik op tegen de tijd / geld / verantwoordelijkheid die erin gaan zitten.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:45:00 #11
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485686
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.

Een echte diepe kinderwens, ik heb mezelf er nooit op kunnen betrappen. Er zitten wel redelijk wat koters in mijn omgeving en ik vind het best leuk daar af en toe even een uurtje mee te ouwehoeren, maar ik ben elke weer weer dolblij dat ik in een kindvrije zone thuis arriveer...
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:47:44 #12
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83485811
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Telecaster het volgende:
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.
Ik vind dit een rare vergelijking.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:48:19 #13
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485837
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!

Schijtwijven
Of zoals Theo Maassen het zei: "Een wonder..? *Ratten* kunnen het!!"

Maar ja. Die is ook daarna gezwicht.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:49:55 #14
162717 Telecaster
Duivelse Spotter
pi_83485919
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:47 schreef Chowi het volgende:

[..]
Ik vind dit een rare vergelijking.
Sja. Dat mag natuurlijk.

Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:51:39 #15
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83486006
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef Telecaster het volgende:

[..]

Sja. Dat mag natuurlijk.

Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin. . Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
pi_83486038
Sommige kinderen wel, sommige niet. Al zijn de meeste gewoon een stel schreeuwlelijkerds.
pi_83486082
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:

[..]

En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin. . Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
he jij was toch mod?
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:56:21 #18
137079 Chowi
Lonerism.
pi_83486212
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:53 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

he jij was toch mod?
Nee hoor, hoezo?
  Licht Ontvlambaar woensdag 30 juni 2010 @ 13:04:11 #19
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_83486573
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef Righteous het volgende:

[..]

Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
serieus, ik heb aan sommige kinderen een gruwelijke hekel...

Ik heb er een, daar heb ik absoluut geen spijt van Maar ik doe wel mijn uiterste best om te zorgen dat ze zich fatsoenlijk gedraagt en dat anderen geen last van haar hebben.

Als ik in de achtertuin zit en om me heen het gejank, geschreeuw en geruzie hoor, dan heb ik het snel gehad hoor.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_83486685
Ik wil geen kinderen omdat ik de verantwoordelijkheid niet wil
En omdat ze mijn levenstijl zouden veranderen op een manier die ik niet zie zitten
En omdat ik niet denk dat ik en de wereld ze zo veel te bieden hebben dat het oke is om ze te maken

Bestaande kinderen vind ik een ander verhaal
dus misschien adoptie maar nog liever pleegouderschap

Ik zou wel oma willen zijn maar dat gaat zo lastig zonder kinderen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_83486814
Ik heb geen hekel aan kinderen, ik heb een hekel aan ouders die niet kunnen opvoeden, geen authoriteit durven uit te stralen, en hun kind in alles hun zin geven.
pi_83486846
Omdat kinderen over het algemeen kut zijn. Lawaai, aandacht, kosten klauwen veel geld en je hebt de komende 18-21 jaar geen eigen leven meer.
pi_83486961
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:

Schijtwijven
dit. En het feit dat ik echt niks met kinderen heb. Sommige zeggen aaaahhw wat llief! Tegen zo'n kind, nou ik heb eerder zoiets van ...

Nu hoop ik dat dat ooit over gaat hoor
~ Bonito La Risa ~
pi_83487360
Ik had vroeger echt helemaal niks met kinderen. Maar sinds ik een dochter heb, heb ik nu helemaal niks met alle kinderen - 1. .
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:35:23 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_83487910
Mwa, een hekel gaat ver. Ik heb er gewoon weinig mee. Sommige zijn soms, kort, wel leuk.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')