Whehequote:Op woensdag 30 juni 2010 12:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Het is mijn doel om zoveel mogelijk kinderen te krijgen met zoveel mogelijk vrouwen in zoveel mogelijk landen.
Nee dat is te makkelijk .quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:40 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een gruwelijke hekel aan sommige kinderen...
Ik vind dit een rare vergelijking.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Telecaster het volgende:
Ik heb met kinderen hetzelfde als met begrafenissen - van andere mensen vind ik het nog tot daar aan toe maar voor mezelf hoeft het niet.
Of zoals Theo Maassen het zei: "Een wonder..? *Ratten* kunnen het!!"quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!![]()
Schijtwijven
Sja. Dat mag natuurlijk.quote:
En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:49 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Sja. Dat mag natuurlijk.
Al is een nadere uitleg waarom je dat dan vindt is op een discussieforum wellicht wel zo prettig.
he jij was toch mod?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
En dat laatste vind ik dan weer een hele rare en onlogische zin.. Misschien is het verstandig je reacties te herlezen voordat je ze plaatst.
Nee hoor, hoezo?quote:
serieus, ik heb aan sommige kinderen een gruwelijke hekel...quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef Righteous het volgende:
[..]
Nee dat is te makkelijk .
Ik zet hem juist in R&P omdat het gaat om jou, en je gedachten over het (zelf) hebben van kinderen
dit. En het feit dat ik echt niks met kinderen heb. Sommige zeggen aaaahhw wat llief! Tegen zo'n kind, nou ik heb eerder zoiets vanquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:42 schreef VonHinten het volgende:
Ik heb niet zozeer een hekel aan kleine kinderen, als wel aan die poekie-woekie vertroetelende moeders die naast de poepluiers/lachjes/boertjes/etc van het kind 0,0 andere gespreksonderwerpen hebben. Nou je hebt een kind, ow wat ben jij bijzonder! Je bevindt je echt in een unieke situatie!![]()
Schijtwijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |