Thnx, done en Marrije d'r ticker is nu ook automagisch gerepareerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hier klikken en instructies uitvoeren
Wat Marrije zegt....dan hou je de boel voor de gek en werkt dat toch nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:31 schreef MeraViglioSa het volgende:
Spelbreker! Het moet 776d zijn want anders gaat Nederland vrijdag dik verliezen omdat we niet meer in topic #777 zijn!![]()
Egwelquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Marrije zegt....dan hou je de boel voor de gek en werkt dat toch niet
Machtsmisbruik.quote:
't wordt tijd dat we verliezen, dan zijn we van die onzin afquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat Marrije zegt....dan hou je de boel voor de gek en werkt dat toch niet
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Deisyy het volgende:
Eigenlijk zou het zomaar heel goed kunnen dat Marrije aan het eind van de dag haar derde wonder in haar armen houdt
Precies...tis trouwens tijd voor de tour....kenneh we allemaal lekker meefietsenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
't wordt tijd dat we verliezen, dan zijn we van die onzin af
Inderdaad, die oranje vlaggetjes overal komen mijn strot uit, om het nog maar niet te hebben over al die oranje artikelen in de winkels.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
't wordt tijd dat we verliezen, dan zijn we van die onzin af
Misschien ga ik vrijdag wel express hier SC's aan maken met nummer 666quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:41 schreef Copycat het volgende:
Ik ga zo expres mijn T-shirt in Braziliaanse kleuren en mijn Havaianas met vlaggetjes aantrekken. Terwijl ik die vlaggetjes altijd afbreuk vind doen. Kenjenagaan!
779quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Pietje kan je even de TT aanpassen? Het klopt niet volgens mij!
Thnx!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |