Delluft!quote:
Scholen wel ja.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:58 schreef Maikuuul het volgende:
Wat vaag trouwens dat er in augustus herkansingen zijn ...
Ik dacht dat de meeste scholen gewoon gesloten waren tot 28 aug ofzo
Maar 6 weken vakantie, wat erg.quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:18 schreef Breathtaking het volgende:
Stel je niet aan, je hebt in ieder geval vakantie en je hertentamens al gehad. Sommige mensen moeten nog 1,5 week en hebben eind augustus alweer herkansingen!
4/5 weken, herkansingen zijn meer half augustus eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:17 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Maar 6 weken vakantie, wat erg.Dat is meer dan dat de meeste mensen in een jaar hebben.
Dat mag.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
4/5 weken, herkansingen zijn meer half augustus eigenlijk.
En nouja, leuk voor 'de meeste mensen' maar mag ik als niet werkend persoon nog even genieten van wat langere zomers? Bedankt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:41 schreef BlackLining het volgende:
Wat is er mis met je P in 2 jaar halen? Lekker vakantie houden. je gaat met dit weer toch niet zitten stressen om je P te halen?
Maar stressen doe ik zeker nietquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, staat toch stoer. P in 1 jaar gehaald. Vooral leuk als je er niet veel voor doet, en mensen die er wel veel voor doen het niet halen.
Leedvermaak jwtz.
Dan is het goed. Dat zou namelijk bijzonder triest zijn.quote:
Niet te vergeten dat je dat tentamens ook verspreidt zijn over het studiejaar.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:46 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
[..]
Best knap, een honderdtal pagina's schrijven in die 2 dagen.
Leren hoefde natuurlijk niet, IQ staat gelijk aan kennis.
Hoog niveau zeker, die studie?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:54 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Niet te vergeten dat je dat tentamens ook verspreidt zijn over het studiejaar.
Ik heb mijn p gehaald zonder boeken, maar dat komt ook omdat ik een luie donder ben
Kan ook een praktijkgerichte studie zijn natuurlijk. Ik heb ook maar 1 boek gebruikt..quote:
Je hebt bij elke studie toch ook gewoon theorie? Staat dat allemaal in 1 boek?quote:Op woensdag 30 juni 2010 17:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Kan ook een praktijkgerichte studie zijn natuurlijk. Ik heb ook maar 1 boek gebruikt..
Ik in 6 weken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:16 schreef mymoodfentje het volgende:
ik had mijn P in een half jaar gehaaldzo moeilijk kan het dus niet zijn
Wie zegt dat je een boek nodig hebt als je gewoon de colleges volgt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je hebt bij elke studie toch ook gewoon theorie? Staat dat allemaal in 1 boek?
Omdat je nooit 500+ pagina's in een paar weken college kan proppen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wie zegt dat je een boek nodig hebt als je gewoon de colleges volgt.
Ja kan zeker welquote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je nooit 500+ pagina's in een paar weken college kan proppen?
Maar blijkbaar is het wel mogelijk dus.
Niet elke studie heeft 500 pagina's theorie.. Of beter gezegd, niet bij elke studie is die nodig. Een beetje gevoel voor het vak wat je als het goed is door pure interesse wel hebt, en een beetje opletten in colleges is voldoende. Zo was het voor mijn laatste tentamen (ong 100 kantjes) totaal niet nodig ook maar een letter te lezen. Gewoon goed nadenken en een beetje opletten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat je nooit 500+ pagina's in een paar weken college kan proppen?
Maar blijkbaar is het wel mogelijk dus.
trollquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:54 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet elke studie heeft 500 pagina's theorie.. Of beter gezegd, niet bij elke studie is die nodig. Een beetje gevoel voor het vak wat je als het goed is door pure interesse wel hebt, en een beetje opletten in colleges is voldoende. Zo was het voor mijn laatste tentamen (ong 100 kantjes) totaal niet nodig ook maar een letter te lezen. Gewoon goed nadenken en een beetje opletten.
Daarnaast is het natuurlijk niet nodig een 8 te halen voor een tentamen. Een 5.5 is voldoende. Scoor je hoger, heb je niet efficiënt gewerkt.
Nou en nu?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:24 schreef -SG- het volgende:
Haha. Toch mijn P in 1 jaar gehaald. BAM. Half punt binnen.
quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jonge, staat toch stoer. P in 1 jaar gehaald. Vooral leuk als je er niet veel voor doet, en mensen die er wel veel voor doen het niet halen.
Leedvermaak jwtz.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:24 schreef -SG- het volgende:
Wat een losers die hem niet in 1 jaar halen zeg. Poeh poeh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |