Ja heerlijk warmquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:07 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohhw ja dat is natuurlijk ook geen pretje..
Lekker warm .. Pff...
hahaha, waarom mag je je voeten niet op tafel leggen?
Mja dat dan weer wel!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heerlijk warm
Omdat ik zelf ook altijd zeg dat ze met hun poten van tafel afmoeten... dus er zit logica in he
tis nog vroeg johquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
Ah ik zie dat ik de OP gewoon even had moeten bekijken
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:13 schreef c0nd0r het volgende:
Ah ik zie dat ik de OP gewoon even had moeten bekijken
jij welquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag je hier ook posten als je ff geen werk hebt?
iedereen mag hier postenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag je hier ook posten als je ff geen werk hebt?
quote:
Goedemorgen GF!quote:
NBTquote:
Heb jij niet nog een plekje over in je tent?quote:
Voor jou neem ik aanquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb jij niet nog een plekje over in je tent?
Nee, voor jou. Hoewel, als hij nog een barman, of IT'er nodig heeft..quote:
Fijn dat je zo op die manier iemand kan herinneren, samen met je zus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Geweldig gewoon. Hoop janken![]()
Na het concert bij mn zusje geslapen, rijden gaat ook kut als je waterige jankoogjes hebt. Net in de auto de radio vervloekt omdat ze allemaal Dire Straits gingen draaien.
Emotioneel was het behoorlijk zwaar wel
Oke, keurse! Spreek je nog!quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NBT
prima moet nou even weg om een auto te laten keuren![]()
ik spreek je later nog wel
Ik weet nou niet of ik het als compliment of als belediging moet opvattenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, voor jou. Hoewel, als hij nog een barman, of IT'er nodig heeft..
Ja was een prachtige dag. Heel gezellig. Snel weer maar dan niet zo emotioneel beladenquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Fijn dat je zo op die manier iemand kan herinneren, samen met je zus.Het is een mooi idee
Als compliment.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of ik het als compliment of als belediging moet opvatten![]()
[..]
Ja was een prachtige dag. Heel gezellig. Snel weer maar dan niet zo emotioneel beladen
Dan is het goedquote:
Heee leef jij ook nogquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
NBT
prima moet nou even weg om een auto te laten keuren![]()
ik spreek je later nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |