Ik weet niet waar jij woont, maar ik ken bijna niemand met Nikes noch mensen die ze willen hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:51 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Volgend jaar zijn deze slippers de nikes onder de slippers. Alle mannen willen ze dan hebben.
Gelukkig bestaat er tegenwoordig ook veel schoeisel dat die twee dingen allebei heeft.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:22 schreef Gwywen het volgende:
Ik vind ze het toppunt van onelegantie maar ja, sommige mensen plaatsen comfort boven esthetiek hè
Ze zijn leluk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:32 schreef Suntoro het volgende:
Wat een gezeur dat over mannen op Birkenstocks. Moet iedereen toch voor zichzelf weten en zich niks aantrekken wat anderen vinden zeggen. Net zoals al die retro Nikes. Ik heb zelf nog nooit Nikes gehad en zullen er nooit komen ook. Birkenstocks vind ik ook lekker lopen. Beter als mijn Reef sandalen, die ook vaak aan heb met dit mooie weer. Zien er idd wat minder hip uit. Mijn normale Vision Street Wear gympen kom ik daarentegen haast nooit tegen. Mijn functionele wandelschoenen van The North Face weer wel, dus hip, niet hip. Boeiend?? Met mijn Birkenstocks kan ik echt een hele dag lopen, met die Reef sandalen niet. Mijn moeder koopt al ruim 10 jaar Birkenstocks envind ze zo lekker lopen, dus toch fijn dat er tegenwoordig ook voor mannen modellen worden gemaakt. En mensen die denken hip te willen zijn open Hugo Boss of Replay slippers. Die zijn echt een stuk duurder dan Birkenstocks en lopen ook nog eens beroerd.
Als iets lekker loopt of functioneel is, waarom niet. Ben een man en loop dus idd lekker op Birk's, want ze lopen gewoon erg lekker.
Een kloon speciaal voor deze bagger maken.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:32 schreef Suntoro het volgende:
Wat een gezeur dat over mannen op Birkenstocks. Moet iedereen toch voor zichzelf weten en zich niks aantrekken wat anderen vinden zeggen. Net zoals al die retro Nikes. Ik heb zelf nog nooit Nikes gehad en zullen er nooit komen ook. Birkenstocks vind ik ook lekker lopen. Beter als mijn Reef sandalen, die ook vaak aan heb met dit mooie weer. Zien er idd wat minder hip uit. Mijn normale Vision Street Wear gympen kom ik daarentegen haast nooit tegen. Mijn functionele wandelschoenen van The North Face weer wel, dus hip, niet hip. Boeiend?? Met mijn Birkenstocks kan ik echt een hele dag lopen, met die Reef sandalen niet. Mijn moeder koopt al ruim 10 jaar Birkenstocks en vind ze zo lekker lopen, dus toch fijn dat er tegenwoordig ook voor mannen modellen worden gemaakt. En mensen die denken hip te willen zijn kopen Hugo Boss of Replay slippers. Die zijn echt een stuk duurder dan Birkenstocks en lopen ook nog eens beroerd.
Als iets lekker loopt of functioneel is, waarom niet. Ben een man en loop dus idd lekker op Birk's, want ze lopen gewoon erg lekker.
Ja, lekker belangrijk. Veel auto's ook, maar toch kopen mensen ze en erger, ze rijden er zelfs in. Dus op die Birk's blijf ik lekker op doorlopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |