Eensquote:Op woensdag 30 juni 2010 03:29 schreef DrDentz het volgende:
Robben is beter dan Ozil en Messi samen.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:28 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Özil passed beter
Özil zijn aanname is beter
quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens
Ozil beter dan Messi kom op nou Messi speelt iedere week een ploeg in Spanje en in de CL kapot en Ozil speelt 3 leuke wedstrijden op het WK laat hij zich maar eerst eens bewijzen in de Bundesliga en in de CL.
Oh maar dan alsnog was Messi heel gevaarlijk en hij werkt een slag in de rondte hij heeft alleen nog niet gescoord maar dat gebeurd zaterdag wel ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:36 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
ik heb het over de WK WEDSTRIJDEN TOT NU TOE.
Het enige wat je over dit WK zegt in je OP is; "heeft op dit WK nog niets gedaan. "quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:36 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
ik heb het over de WK WEDSTRIJDEN TOT NU TOE.
Dat.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ozil lijkt ook meer op Gollem dan Messi
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:06 schreef Kekster het volgende:
Özil is de beste speler op dit WK![]()
Messi valt echt zwaar tegen maar is eigenlijk gewoon een overgewaardeerde speler. Hij is alleen maar goed door zijn medespelers bij Barcelona.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:06 schreef Kekster het volgende:
Özil is de beste speler op dit WK![]()
Messi valt echt zwaar tegen maar is eigenlijk gewoon een overgewaardeerde speler. Hij is alleen maar goed door zijn medespelers bij Barcelona.
Ozilquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:02 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
http://www.bild.de/BILD/s(...)ona-macht-ernst.html
Kijk maar!
ÖZIL FTW!!!!!!!!!!!
ROBBEN OOK!quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:28 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
Messi doet altijd hetzelfde, hij is voorspelbaar
Dat is natuurlijk onzin! Hij heeft niet gescoord, maar gaf wel de beslissende voorzet bij veel Arg goals.quote:. Messi heeft op dit WK nog niets gedaan.
toch zijn ze allebei best lelijk. Robben ook trouwens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 07:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ozil lijkt ook meer op Gollem dan Messi
kan deze ajb naar het topic:quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:29 schreef DrDentz het volgende:
Robben is beter dan Ozil en Messi samen.
DEUTSCHLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef Kekster het volgende:
Zaterdag gaan we het zien. Messi mag blij zijn als hij na afloop shirtje mag wisselen met Özil.
Deutschland!![]()
[ afbeelding ]
He ja, laten we Gordon in een soort van X-factor Oranje laten samenstellen!! Want .... het oog wil ook wat!!!quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
Hij is sowieso de lelijkste voetballer van het wk. Alleen daarom zou ie al niet mogen spelen.
Gewoon het ergste uitschot verbieden te spelen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:13 schreef Killders het volgende:
[..]
He ja, laten we Gordon in een soort van X-factor Oranje laten samenstellen!! Want .... het oog wil ook wat!!!
Ja mij ook. Een gemiddelde Jupilerclub heeft betere spelers.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:18 schreef Flammie het volgende:
bild.de is de hele tijd over ozil bezig...
beter als messi
10 reden waarom we wereldkampieon worden: wij hebben ozil
ozil hier.. ozil daar die mislukte marty feldman hangt me de keel uit dankzij bild.de
Het is echt bijna onmogelijk om dat te vergelijken. De ruimte die Özil in alle wedstruijden kreeg (inclusief de Engelse) is er een die Messi nooit zal krijgen. De effectiviteit die Messi dan nog steeds behaalt (plus het effect van 3 man bezig houden), dat heeft Özil überhaupt nog niet kunnen laten zien, laat staan of we kunnen vaststellen of hij beter of slechter is.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:28 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[ afbeelding ]
Messi doet altijd hetzelfde, hij is voorspelbaar. Enige wat gevaarlijk aan Messi is, is zijn balcontrole voor het doel. Özil is als speler veel belangrijker voor een team dan Messi, Messi heeft op dit WK nog niets gedaan.
Özil heeft een beter zicht op het spel
Özil passed beter
Messi is alleen beter als het om scoren gaat, maar Özil is een middenvelder.
[ afbeelding ]
Maak dan iig een nieuwe kloon aan als je vorige trollkloon z'n team faalde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef Kekster het volgende:
Zaterdag gaan we het zien. Messi mag blij zijn als hij na afloop shirtje mag wisselen met Özil.
Deutschland!![]()
[ afbeelding ]
Duitsland boven alles.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:24 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maak dan iig een nieuwe kloon aan als je vorige trollkloon z'n team faalde.
Verder heb ik geloof ik te serieus gereageerd
Dat heet trots zijn, dat zijn jullie in Nederland helemaal niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:25 schreef Flammie het volgende:
Echt elke dag moet je voor de grap eens bild.de checken...
Telkens duikt die ozil op....
Alleen Robben en Messi, Ozil mag hun veters nog niet eens strikken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:25 schreef mr-green het volgende:
Ozil, Messi en Robben zijn voor mij gewoon de helden van het WK.
Vind je t gek als Nederland zo rampzalig slordig voetbalt zoals ze dat nu doenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:26 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Dat heet trots zijn, dat zijn jullie in Nederland helemaal niet.
Ik ben niet eens geïnteresseerd in wat je te zeggen hebt over Özil als je een Duitse nick en avater hebt, en dan ook nog eens een woordje onder je avater (hoe het ook mag heten) wat slaat op het Duitse team. Zal niks anders dan biased onzin zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 03:28 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[ afbeelding ]
Messi doet altijd hetzelfde, hij is voorspelbaar. Enige wat gevaarlijk aan Messi is, is zijn balcontrole voor het doel. Özil is als speler veel belangrijker voor een team dan Messi, Messi heeft op dit WK nog niets gedaan.
Özil heeft een beter zicht op het spel
Özil passed beter
Messi is alleen beter als het om scoren gaat, maar Özil is een middenvelder.
[ afbeelding ]
En dit dus... Ozil met zijn puiloogjes is gewoon een overhypte voetballer (door bild.de)quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen Robben en Messi, Ozil mag hun veters nog niet eens strikken.
Ik zou niet weten waarom je het Duitse team moet haten, het zijn je burenquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Ik ben niet eens geïnteresseerd in wat je te zeggen hebt over Özil als je een Duitse nick en avater hebt, en dan ook nog eens een woordje onder je avater (hoe het ook mag heten) wat slaat op het Duitse team. Zal niks anders dan biased onzin zijn.
Als je dat consequent doorvoert zou je helemaal geen witte voetballers meer op het WK hebben en wat doen die Italianen dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
Hij is sowieso de lelijkste voetballer van het wk. Alleen daarom zou ie al niet mogen spelen.
Dit. Wat een complete onzin kraamt TS uit over die superlelijke kikkerkop Özil. Na een paar acties deze lelijke kikkerkop meteen beter vinden dan Messi ... lachwekkend gewoon. Ikquote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef queensbridge het volgende:
[..]
Ik ben niet eens geïnteresseerd in wat je te zeggen hebt over Özil als je een Duitse nick en avater hebt, en dan ook nog eens een woordje onder je avater (hoe het ook mag heten) wat slaat op het Duitse team. Zal niks anders dan biased onzin zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |