straksquote:Op woensdag 30 juni 2010 10:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ga van fok af dan jij luie donder.
Op het moment wel, ja.quote:
quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:19 schreef Stoeprand het volgende:
Dit interesseert mij niet zoveel, TS. Had je niet gewoon een lijstje op een kladblok kunnen maken?
quote:Waarom dit topic?
Ik wil graag jullie mentale ondersteuning in deze zware tijd. En jullie zorgen ervoor dat ik niet opgeef! Eventuele schoonmaaktips kunnen jullie hier ook kwijt. En uiteraard gekanker op TS die zijn huis niet gewoon schoon houdt.
Als je steun nodig hebt om het huishouden te doen, ben je een ongedisciplineerde lambal.quote:
Nee, het huishouden gaat prima. Maar nu de grote schoonmaakactie. Dat is iets heul anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:30 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je steun nodig hebt om het huishouden te doen, ben je een ongedisciplineerde lambal.
Als je gewoon netjes het huishouden had gedaan, dan had al die rommel zich niet opgehoopt en was er nooit een grote schoonmaak nodig geweest.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Nee, het huishouden gaat prima. Maar nu de grote schoonmaakactie. Dat is iets heul anders.
Ok, jij woont blijkbaar nog thuis.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:44 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als je gewoon netjes het huishouden had gedaan, dan had al die rommel zich niet opgehoopt en was er nooit een grote schoonmaak nodig geweest.
Ik blijf erbij. Jij bent een ongedisciplineerde lambal.
Nee, ik heb personeel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:46 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ok, jij woont blijkbaar nog thuis.
Ik heb hier nog wel snack a jacks, dus dat komt wel goedquote:Op zondag 4 juli 2010 11:01 schreef Panzermaus het volgende:
Je had gisteren wat rijstwafels in huis moeten halen, die kinderen in je Fritzl-kelder zullen wel wat lusten.
Ik vorige week, man man ben nog steeds aan het uitrusten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |