Geile sletten neuken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Weet iemand toevallig nog toffe dingen in Noorwegen om te doen?..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Hehequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Komt vast goed.
Anders bel je maar, komen we met de FOK!Pimp-ploeg langs.
Van wie?quote:
quote:
Daar doelde ik dan weer niet opquote:
DJ QF DIT IS HARDCORE SHITquote:
quote:
Ik ook, van héél lang geleden.quote:
Als je in Noorwegen niets kan verzinnen om te doen zit je daar niet goed denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:06 schreef Sjoegerd het volgende:
Omdat breezerTT.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je in Noorwegen niets kan verzinnen om te doen zit je daar niet goed denk ik.
En waarom wist ik dat Do dit topic had geopend?
T is meer zo van of mensen tips hebbenquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je in Noorwegen niets kan verzinnen om te doen zit je daar niet goed denk ik.
En waarom wist ik dat Do dit topic had geopend?
Wel een beetje het type meisje waar ik op val... 'Blonde, Bad and Beautiful'quote:
Het klonk zo van... ja ik weet nietsquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
T is meer zo van of mensen tips hebben
Iddquote:
Halfnaakte zanger, dat is Airbournequote:Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Wel een beetje het type meisje waar ik op val... 'Blonde, Bad and Beautiful'
De clip is wel tof, op de halfnaakte mannen na.
Ja ik dacht, ik nodig alle leuke mensen even uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
noortje, ik denk niet dat ik op de bbq kom.
Oké, tof!quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Idd
Jaaaa het was echt superleuk! Ik bedacht me dat vanmorgen ineens, dat ik wel zin had om een keer zoiets te doen bij mij thuis een dezer weken. En dat zei ik. En toen werd zo'n gast enthousiast en hebben we 30 mensen uitgenodigd waarvan er uiteindelijk 8 zijn gekomen en het was zooooo leuk! Echt heeeeel erg gezellig.Superleuk.
Ja, die bedoel ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:32 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Halfnaakte zanger, dat is Airbourne
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik nodig alle leuke mensen even uit.
Oké, oké, ik ga wel weer uit deze SC.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik dacht, ik nodig alle leuke mensen even uit.
Ja och maakt mij niet uit. Mijn sms naar jou was nou ook niet hele serieus, had niet verwacht dat je zou komen opdagen ofzo.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Oké, tof!
Het was een beetje op het laatste moment, ik was ook niet thuis en had vanavond een verjaardag.
Volgende keer beter.
Nou ik en een vriend willen volgende zomer naar Noorwegen, natuurlijk gaan we vooral voor de natuur maar een museum of een andere bezienswaardigheid is natuurlijk ook een leuke afwisselingquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het klonk zo van... ja ik weet niets![]()
![]()
door je smiley, snap je. Maar ik zeg NATUUR
![]()
![]()
Hardanger Vidda of hoe je het ook schrijft, te fucking mooi. Verder fjorden en boot huren. En de vismarkt. En Oslo vond ik persoonlijk heel leuk maar mijn moeder niet. En weet ik veel. Gewoon trekken.
Noorwegen is een land om doorheen te reizen op je gemak, vooral niet op één plek blijven. Weet niet wat je gaat doen daar precies? Qua camping/hotel/huisje/hutje/whatever?
Ja ik bedacht het me toch vanmiddag pas.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, lekker op tijd ook wel
Jij moet je met andere dingen bezig houden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké, oké, ik ga wel weer uit deze SC.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
We kwamen er halvervwege ook achter dat we alleen maar vlees en bier hadden gekocht en verder geen sla of stokbrood oid.
Opzich nog best uit te houden die muziek toch?quote:
Jazekerquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij moet je met andere dingen bezig houden.
Ik had best willen komen, maar het kwam niet echt uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja och maakt mij niet uit. Mijn sms naar jou was nou ook niet hele serieus, had niet verwacht dat je zou komen opdagen ofzo.
Geen idee, geluid stond uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzich nog best uit te houden die muziek toch?
Had je live moeten zien, die zanger klimt even in één van de lichttorens naast het podium en doet daar een soloquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:36 schreef mstr het volgende:
[..]
Geen idee, geluid stond uit.
Het is goed uit te houden ja.
Wat versta je onder vol?quote:
En had ie ook al die blonde dames meegenomen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:39 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Had je live moeten zien, die zanger klimt even in één van de lichttorens naast het podium en doet daar een solo
En haar msn/nr.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat versta je onder vol?
Ik wil gewoon wat met haar praten en dan vragen of ze eens wat wil afspreken.
Nouja tip is dus die Hadanger Vidda oidquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nou ik en een vriend willen volgende zomer naar Noorwegen, natuurlijk gaan we vooral voor de natuur maar een museum of een andere bezienswaardigheid is natuurlijk ook een leuke afwisseling. We zijn niet echt stadsmensen dus beetje buitenaf is voor ons wel aan te raden
.
Het idee is denk ik om een trip door Noorwegen (en mogelijk ook Zweden) te maken.
Noorwegen, het land waar de Black Metal begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |