Op de een of andere manier vind ik hakken eigenlijk nooit zo heel mooi(bij <20), wrs omdat ze er dan ouder uit zien ofzo.quote:
Wat?????? Dat is kankernice gek, dan komt de kont beter eruitquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik hakken eigenlijk nooit zo heel mooi(bij <20), wrs omdat ze er dan ouder uit zien ofzo.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vind ik hakken eigenlijk nooit zo heel mooi(bij <20), wrs omdat ze er dan ouder uit zien ofzo.
Zij is kankerspang? Paas linkie voor DUAL respect? :$quote:
Ik heb er geen problemen mee alhoewel het er bij een meisje die sowieso 1.85 is, wel nogal raar uitquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze ziet er ook zo lang uit/ is zo lang... ik weet het niet, ik vind dat niksquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wat?????? Dat is kankernice gek, dan komt de kont beter eruit![]()
En dan wil je mij niet nemen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:18 schreef Allure_ het volgende:
Wie zegt dat 13 jarigen niet lekker zijn:
[ afbeelding ]
DAAAAMN GURLquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
HAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:18 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is 1,69 ofzo denk ik.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:19 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze ziet er ook zo lang uit/ is zo lang... ik weet het niet, ik vind dat niks
Wat ga je haten.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
Er zitten geen leuke jongens op hyves.
oeehquote:
Barst in je spiegel.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
[ afbeelding ]
1 Aron Tingen voor je mooiboy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |