Never zeggen terwijl ik haar hyves nu al hebquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Never, een mattie, ofja, mattie van een mattie van me heeft haar geregeld met carnaval en ik zie vrijdag die mattie van die mattie dus ik ga informeren of ik misschien 1% kans zou maken als ik in haar met contact kom.
Als je haar over je talenten verteld dan komt het goed!quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Never, een mattie, ofja, mattie van een mattie van me heeft haar geregeld met carnaval en ik zie vrijdag die mattie van die mattie dus ik ga informeren of ik misschien 1% kans zou maken als ik in haar met contact kom.
Gadverdamme, zo'n foto heb ik ook van Yvonne gezienquote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:36 schreef rijsttafel het volgende:
Zie het nu pas
[ afbeelding ]
2e van rechts![]()
Ik wil niet weten of dat hij het perongeluk deed en zijn sperma er in het echt ook zo uit ziet.quote:
Altijd ontkennen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:38 schreef Skylark. het volgende:
Beseffen dat chicks out of je league zijn. IT HURTS
Snel If I could turn back the hands of time op.
Die is echt 20 keer beter dan die rechterquote:
DEZE VROUWquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Die is echt 20 keer beter dan die rechter
Ja met bubbeltjesja?quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik wil niet weten of dat hij het perongeluk deed en zijn sperma er in het echt ook zo uit ziet.
Smaken verschillen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:36 schreef rijsttafel het volgende:
Zie het nu pas
[ afbeelding ]
2e van rechts![]()
Jij hebt kankerrare sperma dan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:39 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik wil niet weten of dat hij het perongeluk deed en zijn sperma er in het echt ook zo uit ziet.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha die krabbel bij haar.
Anas (688)
gisteren, 22:31
Ik las Anes
Ja, dat is tenminste een vrouw.quote:
Die is wel leuk, ja. Alleen wat dun.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:36 schreef rijsttafel het volgende:
Zie het nu pas
[ afbeelding ]
2e van rechts![]()
Wat heeft mijn zaad daar nou weer mee te maken?quote:
En daarmee brandt hij jou de ogen uit muahaha.quote:
Maria Mosterd.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En daarmee brandt hij jou de ogen uit muahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |