Een exreme droogkloot vind ik dat, maar misschien is het in combinatie met Derksen wel weer grappigquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:05 schreef Krambo het volgende:
Vanavond komt Ton Boot zie ik. Die man heeft wel wel interessante ideeën over sport, (sportforum op zaterdagmiddag, Radio1) maar ik word altijd wel een beetje depressief als ik hem lang hoor praten. Ik heb hem nog nooit zien of horen lachen volgens mij, kijken wat het vanavond wordt.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een exreme droogkloot vind ik dat, maar misschien is het in combinatie met Derksen wel weer grappig
inderdaad, echt een saaie nikszeggende vent......zou ik eerder bij dat net zo saaie studio sportzomer verwachten.....slap en saai tactisch gezwets aan een nog saaiere tafelquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Een exreme droogkloot vind ik dat, maar misschien is het in combinatie met Derksen wel weer grappig
zeer mooie cijfers voor VI! Een kijkcijferrecord????quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:41 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
2224
VI ORANJE
4.3 13.0 646.000
Ben een tijdje geleden ook maar gestopt met kijken.quote:
Bijna, alleen gisteren was hoger.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:46 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
zeer mooie cijfers voor VI! Een kijkcijferrecord????
hulde!
Valt de laatste tijd wel mee. Zelfs uitzendingen zonder reclame meegemaaktquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voetbal is bijzaak geworden in een entertainment programma, waar je tussendoor ook nog ellenlange reclameblokken te zien krijgt.
Je kijkt echt nooit he? De laatste tijd is er heel weinig reclame, al een stuk of 4 afleveringen zelfs helemaal geen reclame.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ben een tijdje geleden ook maar gestopt met kijken.
Qua inhoud heeft het amper meer niveau en ver weg van wat VI-insite ooit was.
Nu gaat het er vooral om dat andere mensen zovaak mogelijk afgezeken worden, want dat is zo grappig.![]()
Voetbal is bijzaak geworden in een entertainment programma, waar je tussendoor ook nog ellenlange reclameblokken te zien krijgt.
dat waren volgens mij de cijfers van gister?!quote:
Maar voetbal IS toch ook bijzaak? Sportzomer neemt het allemaal veel te serieus op. Anders kijk je dat toch gewoon? En Johan cs. brengen anders best wel veel nuttige informatie tussendoor.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nu gaat het er vooral om dat andere mensen zovaak mogelijk afgezeken worden, want dat is zo grappig.![]()
quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:58 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat waren volgens mij de cijfers van gister?!
Wow....heel netjes!quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:57 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Valt de laatste tijd wel mee. Zelfs uitzendingen zonder reclame meegemaakt
Sportzomer vind ik niet echt interessant....het is toch niet zo dat je voor 1 van beiden moet kiezen?quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:01 schreef Friesz het volgende:
[..]
Maar voetbal IS toch ook bijzaak? Sportzomer neemt het allemaal veel te serieus op. Anders kijk je dat toch gewoon? En Johan cs. brengen anders best wel veel nuttige informatie tussendoor.
VI zonder Gijp was echt kut .quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
VI ís Boulevard, maar dan voor mannen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sportzomer vind ik niet echt interessant....het is toch niet zo dat je voor 1 van beiden moet kiezen?
Ik heb heel veel en vaak naar VI-insite gekeken, maar met de komst van Kraai jr. werd dat minder en minder....voor mijn gevoel gaat het steeds meer over show als over voetbal en de showbizz interesseert me niet....dat gelul over Yolanthe, DWDD, Sylvie en andere media/showbizzpersonen doen ze maar in Boulevard ofzo.
Sunday United was datquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat was Voetbal Insite al, de oude Kraay stak z'n middelvinger op naar Genee en wilde nooit meer aanschuiven.
dat fragment zou ik graag nog eens terug willen zienquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Maar dat was Voetbal Insite al, de oude Kraay stak z'n middelvinger op naar Genee en wilde nooit meer aanschuiven.
was figuurlijk hoor, relnichtquote:Op woensdag 30 juni 2010 17:10 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
dat fragment zou ik graag nog eens terug willen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |