Geen idee wat het is, maar klinkt gezelligquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
En je steunt dingen als Bits of Freedom.
Ik doe nog wel even een plaatje, dan kan hij kiezenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
Ja en vervang hem door Bro's gitaar!.
Dat was mijn eerste keus, maar ik dacht "laat ik toch iets meer gitaar doen dan de kop"quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef brother52 het volgende:
Ah, hij stond er al.
Deze had ook nog gekund.
[ afbeelding ]
Dat had je ook kunnen combinerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste keus, maar ik dacht "laat ik toch iets meer gitaar doen dan de kop".
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:35 schreef brother52 het volgende:
Ah, hij stond er al.
Deze had ook nog gekund.
[ afbeelding ]
Vet geworden die roeispaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doe nog wel even een plaatje, dan kan hij kiezen![]()
[ afbeelding ]
VET een GIG in de zonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:17 schreef The_Dean het volgende:
Ook maar even een foto in de zon. Afgelopen zaterdag
[ afbeelding ]
ja in die periode zitten wij nu ook, hoewel wij meer een zanger zoeken, en nogg geen abssist en drummer hebben. maar ik denk toch dat we wel snel op kunnen treden als die er eenmaal wel zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Net weer geheerst op de strat![]()
We kunnen nu al een stuk of 4 nummers sort van redelijk spelen.
Wel lastig dat nu de vakanties eraan komen ligt het weer half stil en zo..![]()
Maar goed een zangeres is wel in onze band geïnteresseerd maar we wachten nog even totdat we wat beter op elkaar zijn ingespeeld dan gaan we audities doen.
Hopelijk van de winter al de eerste kleine cafègigs![]()
* Hm misschien eens een mijnruimte pagina gaan bouwen etc..
Heb je een rede om te bierenpauzerenquote:Op woensdag 30 juni 2010 06:29 schreef Aresdreams het volgende:
repeteren is nu ook nie zo erg leuk met die temperaturen... en een te warme oefenruimte.
De wifi netwerken bij hem in de buurt hebben niet zo'n sterk signaal, dan blijf je klooien met je verbinding.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:30 schreef TeleluvR het volgende:
Dean, over dat internetgedoe, kun je niet vragen of je mee mag doen met de buren? Wellicht ben je dan voor weinig geld klaar!
Ja, dan wel! Hier heb ik er zo een stuk of 5 op goed signaal...quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
De wifi netwerken bij hem in de buurt hebben niet zo'n sterk signaal, dan blijf je klooien met je verbinding.
vette axe hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doe nog wel even een plaatje, dan kan hij kiezen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |