Mick O'Connels kon je gewoon in hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:13 schreef Qebbel het volgende:
Ik ben zo blij! En zo brak! En wat was ik klaar met Utrecht gisteren zeg! Wij konden nergens normaal een cafe in. Je moest overal kaarten voor hebben en er stonden ellenlange wachtrijen. Op straat mocht je niet staan, dus de cafe´s hadden hun terassen met dranghekken afgezet.
Uiteindelijk nog een kroeg aan de oudegracht gevonden, waar we konden staan. Maar finale mooi in Adam![]()
Sterkte, Wonderer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef wonderer het volgende:
Als ik het zo uitreken, heb ik zondag waarschijnlijk een begrafenis... Dus dat hele WK kan me even gestolen worden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:49 schreef wonderer het volgende:
Als ik het zo uitreken, heb ik zondag waarschijnlijk een begrafenis... Dus dat hele WK kan me even gestolen worden.
Ik hou niet zo van sites die zelfs allerlei dingen doen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Qebbel het volgende:
Terug bij baggerMaar 't zag er wel hip uit. Ff wennen denk ik.
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:Op donderdag 8 juli 2010 23:40 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat kan ik allemaal niet meer aan, al die veranderingen op mijn leeftijd
Ik ben er wel maar heb niets zinnigs te meldenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:04 schreef lezzer het volgende:
Hallo?
we waren al van mijn 19"scherm afgezakt hoor
Hahaha! xDquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar heb niets zinnigs te melden![]()
Behalve dan dat ik ben overgehaald om toch naar de finale van het WK te kijken, mits er genoeg drank en vreten zou zijn
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:50 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Ik ben er wel maar heb niets zinnigs te melden![]()
Behalve dan dat ik ben overgehaald om toch naar de finale van het WK te kijken, mits er genoeg drank en vreten zou zijn
Mooi weer is subjectief. Ik vind onweer namelijk ook prachtig weer.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 13:56 schreef lezzer het volgende:
Er staan hier achter mijn huis een paar Somalische vrouwen te kijven dat het niet mooi meer is zeg
Zit je me nou te juinen of heb je het verkeerd gelezen?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mooi weer is subjectief. Ik vind onweer namelijk ook prachtig weer.
Het laatstequote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vermoed het laatste![]()
Ze staan te kijven omdat het geen mooi weer meer is
Maar je had er niet bij gezegd dat ze in het Somalisch stonden te kijvenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:55 schreef lezzer het volgende:
Ik heb best een talenknobbel, maar mijn Somalisch is niet echt geweldig hoor. Ik versta dat toch helegaar niet
Touchéquote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:14 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
Maar je had er niet bij gezegd dat ze in het Somalisch stonden te kijven
quote:Het warmst werd het in het zuidoosten van het land. Daar steeg het kwik op enkele plaatsen tot maar liefst 36 graden.
Baas boven baas zeg maar...quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:40 schreef wonderer het volgende:
Het is hier de hele week al 35+ Paar dagen terug stond de thermometer op 45.
Ja, ik ben er ook niet blij mee. Er komt niks uit mijn handen in die hittequote:
Zijn de Somalische vrouwen je weer aan het pesten?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:56 schreef lezzer het volgende:
Ik ben eigenlijk een beetje naar binnen gevlucht
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:09 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Zijn de Somalische vrouwen je weer aan het pesten?![]()
Ik heb daar mijn vleesetende plant voorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 14:16 schreef lezzer het volgende:
[..]nee hoor.
Maar, daar was het net iets minder warm.
We hebben een vliegengordijn gekocht, voor bij de deur.
De minst lelijke die ze hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |