Niet onoverkomelijk, omdat je dan weer in de verzwijg-modus vervalt?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:59 schreef Taurus het volgende:
[..]
Dat klopt, dan heb je een probleem. Maar dat probleem vind ik niet onoverkomelijkEn inderdaad, qua waarde die we hechten aan seks liggen we niet op 1 lijn.
En ik volg je, maar ik beschouw die gegevens niet als essentieel. Als het voor mij geen ruk heeft voorgesteld vind ik het scheef als het voor hem een big deal is. Ik vind het moeilijk daarin mee te gaan. Mijn eerste gedachte zou zijn; het stelde niets voor, dus ik hou het voor me. Dat hij het wel wat vindt voorstellen trek ik me niet aan, want dan ben ik hem mogelijk kwijt om iets wat ik het niet waard vind.
Wat doe je raar denigrerend overigens. Moeten we allemaal zo denken zoals jij?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
ze kan het brengen zoals ze wilt, zich aanpassen wat ze wilt, maar er zijn gewoon 2 partijen in een relatie waarvan er eentje gekwetst wordt als de ander zich niet aan die ongeschreven regeltjes houdt. dat is bij taurusje niet anders hoor.
dan lees je het wederom verkeerd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat doe je raar denigrerend overigens. Moeten we allemaal zo denken zoals jij?
Er wordt niemand gekwetst, want ik zou het niet vertellen. Dat wil jij niet begrijpen, ofzo, maar met hoe ik er mee om ga heeft niemand pijn. Nu sowieso niet omdat ik niet vreemd ga en niet van plan ben vreemd te gaan, maar ook als ik vast hou aan mijn theorie, dan verzwijg ik het. In beide gevallen wordt niemand gekwetst.
Daar zeg ik verder ook niets over. Ze kan het goed beargumenteren, en daar heb ik respect voor. Zeker omdat het geen alledaags standpunt is en daarmee moeilijker te verdedigen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:00 schreef dawg het volgende:
ze kan het brengen zoals ze wilt, zich aanpassen wat ze wilt, maar er zijn gewoon 2 partijen in een relatie waarvan er eentje gekwetst wordt als de ander zich niet aan die ongeschreven regeltjes houdt. dat is bij taurusje niet anders hoor.
En hij komt er op een andere manier achter?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 15:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wat doe je raar denigrerend overigens. Moeten we allemaal zo denken zoals jij?
Er wordt niemand gekwetst, want ik zou het niet vertellen. Dat wil jij niet begrijpen, ofzo, maar met hoe ik er mee om ga heeft niemand pijn. Nu sowieso niet omdat ik niet vreemd ga en niet van plan ben vreemd te gaan, maar ook als ik vast hou aan mijn theorie, dan verzwijg ik het. In beide gevallen wordt niemand gekwetst.
Maarrr we pakken het weer dapper op!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:43 schreef VonHinten het volgende:
Aw gelukkigHet NL elftal heeft een eind kunnen maken aan dit gehakketak
Daarom is het van belang er zeker van te zijn dat hij er nooit achter komt. Als er ook maar 1 lijntje is die hem de waarheid kan vertellen zeg ik: vertel het zelf. Overigens benadruk ik nogmaals dat dit niet op mijn situatie van toepassing is, ik vertel inmiddels alles.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:22 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
En hij komt er op een andere manier achter?
Kijk door het eerlijk te vertellen is het een 1malige fout, die je duidelijk probeert goed te maken.
Je hebt er spijt van, biecht het op, vraagt om vergiffenis, en dan is het in de handen van je vriend(in)
Door het te verzwijgen, Wanneer hij er achter komt. Is het in 1 klap voorbij. De pijn is veel erger, ze heeft immers al die jaren erna recht in je gezicht gelogen, en je niet eens een KANS gegeven om haar te vergeven...
Nou vertel op, welke dagen in de maand voel je je het geilst, waar woonje, ben je blond, gebruik je welleens buttplugs?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:47 schreef Taurus het volgende:
[..]
Daarom is het van belang er zeker van te zijn dat hij er nooit achter komt. Als er ook maar 1 lijntje is die hem de waarheid kan vertellen zeg ik: vertel het zelf. Overigens benadruk ik nogmaals dat dit niet op mijn situatie van toepassing is, ik vertel inmiddels alles.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |