Lot is een pot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ZEKER. Ik vind hem echt té viesIk heb sowieso echt niets met al die Zuidelijke mannen.
Ik ga niet happenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
haha 0x 10 = 0 dus wacht ik snap hem zelf niet meer
3 Indo neefjes van mij heten Joeyquote:
Zou jij zo willen heten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
3 Indo neefjes van mij heten Joey
Geef mij maar mijn eigen naam =$ .quote:
Sowieso. Ik zou Ronaldo nog een trio of kwartetje met andere meiden aanbieden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Echt, he. Spanjaarden, Portugezen en Italianen zijn echt aan.
Mja beetje slechte foto...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Skylark. het volgende:
http://ansblog.com/2010/0(...)irlfriends-pictures/
Die Luana Belletti!
TIk em aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:37 schreef L0t.. het volgende:
[..]
ZEKER. Ik vind hem echt té viesIk heb sowieso echt niets met al die Zuidelijke mannen.
Gemma Atkinsonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Skylark. het volgende:
http://ansblog.com/2010/0(...)irlfriends-pictures/
Die Luana Belletti!
Ze kunnen er mss wel lekker uitzien maar omdat ze allemaal zo'n gladde uitstraling hebben moet ik er al niets van hebbenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste smaak. Met je Lost-sletje.quote:
In hun broek zit iets wat ik wel wil hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze kunnen er mss wel lekker uitzien maar omdat ze allemaal zo'n gladde uitstraling hebben moet ik er al niets van hebben
Ga op guido's vallen jij.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste smaak. Met je Lost-sletje.
quote:
Alleen simpele vrouwen vallen ervoor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ze kunnen er mss wel lekker uitzien maar omdat ze allemaal zo'n gladde uitstraling hebben moet ik er al niets van hebben
Nu kan je het vergeten. Hier bij is het officieel dat ik jou nooit zal doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sowieso. Ik zou Ronaldo nog een trio of kwartetje met andere meiden aanbieden.
Eerder allemaal kutlui, heb echt een hekel aan al die zuid-europese landen gekregen de laatste tijd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zegt zijn look a like.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nu kan je het vergeten. Hier bij is het officieel dat ik jou nooit zal doen.
QUOTE VOOR NAGESLACHTquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lekker kortzichtigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Echte slecht.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:42 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jah en richting de camera. Gore vieze verliezer. Echte slecht.
Daar zit bijna niks.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In hun broek zit iets wat ik wel wil hebben.
quote:
Waren ze allemaal maar zo hardhandig als Joran.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig. Net of iedere jongen in Nederland net als Joran is.
Dan heb ik liever een neger.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In hun broek zit iets wat ik wel wil hebben.
ECHT HE!quote:
Reetveter die op ronaldo lijkt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |