quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
je kan ook het geluid uitzetten en de radio aan
yeah en vaak is dat nog gewoon een bijnaam ook. dat vind ik dan weer bs om een bijnaam op t shirt te hebben. terwijl een andere speler een verbod kreeg om met zijn voornaam op het shirt te spelenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Onzin idd. De meeste Brazilianen HEBBEN trouwens blijkbaar maar één naam. Dat heeft ook wel wat.
quote:
Die kerstman.quote:
zie vorige pagina, hebben sommige voetballers ook last vanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb net gezichtsmassage gehad, ik zat in een trance, had ook allemaal stuiptrekkingen zei ze.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb net gezichtsmassage gehad, ik zat in een trance, had ook allemaal stuiptrekkingen zei ze.
quote:
Eerst gezichtsbehandeling en toen dus massage.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
gezichtsmassage?
Gewoon lekker tussendoor ofzo?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Eerst gezichtsbehandeling en toen dus massage.
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij is nu iig doof
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is nu iig doof
je moet wel blazenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is nu iig doof
quote:
hmm dan weet je ook al wat nl heeft gedaan tegen brazilie hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
De Duitsers zijn de Argentijnen aan het inmaken. Die Schweinsteiger met die kopbal zonet!Niet normaal.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:17 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm dan weet je ook al wat nl heeft gedaan tegen brazilie he
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
De Duitsers zijn de Argentijnen aan het inmaken. Die Schweinsteiger met die kopbal zonet!Niet normaal.
quote:
Argentinie gaat een Messi maken van Duitsland.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
kut zie nu dus dat dld-argentinie de middagwedstrijd is. kan ik dus niet zien. en leek me wel een mooie partij
Bella zijn dood. Ben je doof ofzo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij is nu iig doof
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef gomi het volgende:
[..]
nl speelt de 1e partij in de volgende ronde
daar ben ik ook bang voor, maar wel een leuke wedstrijd om te zienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:09 schreef iBenny het volgende:
Dit is zo'n wedstrijd met zoveel kansen dat het gewoon 0-0 blijft
ik denk ook dat argentinie wint. die aanvallers gaan die duitsers dollenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Argentinie gaat een Messi maken van Duitsland.
Behalve die kop van Schweinsteiger dan, die is al vernuekt.
Zeg, zit jij aan het bier?quote:
Dat weet je toch.quote:
quote:
Ik heb geen piemol ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:23 schreef gomi het volgende:
[..]
nu ja, pas nadat D het wereldkundig maakte
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:23 schreef gomi het volgende:
vind t btw weer een baggerpartij en hoopte op een mooie pot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |