Die was niet aan mijn gericht, maar het is de vraag van het topic dus ik gebruik hem even om ot te reageren hierop.... Ik zou er eerlijk gezegd meer moeite mee hebben, dan wanneer mijn vriend met een vrouw naar bed zou gaan (dat zou ik helemaal niet erg vinden eigenlijk, tis maar seks, geen liefde); maar ik denk dat ik het wel ok zou vinden. Ik zou ergens ook juist wel benieuwd zijn, omdat het minder geaccepteerd is en ik er dus minder een beeld bij heb. Leer ik er nog eens wat van ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:39 schreef Frag_adder het volgende:
Ik slaap niet in 1 bed bij mijn maten, ik neem een luchtbed en een slaapzak mee als hij zelf geen extra set logeer spullen heeft liggen.
En bedankt voor de stempel kortzichtig omdat wij jou mening niet deleniets met een pot en een ketel. Maar het is dus totaal onmogelijk dat er in onze reacties ook maar ergens een kern van waarheid zit?
Nou in dat geval mijn excuses, al lijkt het mij nog steeds sterk.
Maar om toch ontopic te reageren, als toen hij nog jou vriend was, hij met het voorstel kwam dat hij toch wel eens wilde ervaren hoe het is om een man te kussen, hoe had je dan gereageert?
Nou sorry dan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef Chilled het volgende:
Frag_adder; ik zei niet dat jij kortzichtig bent, ik zeg dat Stefan zo reageert. Er staat ook @Stefan.
Ik heb verder meerdere malen aangegeven dat iedereen zelf moet weten wat hij/zij doet en dat ik dat zal respecteren. Ik kan er dan alleen niet tegen dat als ik mijn visie geef en hoe mijn ex erover denkt, dat hij direct als homofoob of wat dan ook wordt bestempeld. Dat is kortzichtig.
Als hij had aangegeven dat hij een man zou willen kussen, dan zou ik in eerste instantie in de lach schieten omdat het niet bij hem past zoals ik hem ken. Als hij vervolgens aangeeft serieus te zijn, dan laat ik hem daarin vrij. Maar dan laat ik em ook zodanig vrij dat we geen relatie meer hebben. Dit heeft dan niet eens zozeer te maken met het feit dat het een man zou zijn, maar dat hij dat soort dingen met andere mensen zou willen doen, zou betekenen dat hij een hele andere visie heeft op een relatie hebben dan ik.
Ach ja, zulke verrassingen kan je nog altijd oplossen met een hulpstuk tegenwoordigquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef Chilled het volgende:
Het is je vergevenMaar het is inderdaad heel erg persoonsgebonden. Ik hoop dat ik ook ooit een vriend krijg die daar van tevoren heel duidelijk in is wat zijn wensen hierin zijn en dat ik dus niet later in de relatie voor in ieder geval zulke verrassingen kom te staan.
Dat een trio jou niet trekt zullen heel veel mannen hier op Fok ook niet begrijpen, het valt me nog mee dat je niet voor homo bent uitgescholdenmaar fijn om te weten dat er nog zulke mannen zijn
Maar wat is van te voren? Eerste date, voor de eerste keer neuken of als je je tandeborstel laat liggen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:08 schreef Chilled het volgende:
Ik hoop dat ik ook ooit een vriend krijg die daar van tevoren heel duidelijk in is wat zijn wensen hierin zijn en dat ik dus niet later in de relatie voor in ieder geval zulke verrassingen kom te staan.
Eerste date zou ik niet zeggen maar voor het serieus wordt en echt een relatie is het wel fijn een paar dingen te wetenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef Lief het volgende:
[..]
Maar wat is van te voren? Eerste date, voor de eerste keer neuken of als je je tandeborstel laat liggen.
Voorkomt wel dat je ineens een vinger vind waar hij niet hoortquote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef Stefan het volgende:
Dus je gaat eerst kaders stellen en dan met iemand het nest in?
Nee ik wil eerst iemand kennen en van diegene houden voordat ik met iemand het nest in duik. Heel vreemd tegenwoordig, maar die mensen bestaan ook nog.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef Stefan het volgende:
Dus je gaat eerst kaders stellen en dan met iemand het nest in?
De meeste mensen voelen wel aan wat kan of niet, als je dates lekker soepel lopen en er wordt gezoend kan dat gewoon uitmonden in een lekker potje seks. Ga je niet eerst zeggen: oja, stop even. Hoe denk je daar en daar over en ben je zus of zo.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Voorkomt wel dat je ineens een vinger vind waar hij niet hoort
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |