Eigenlijk ben je zelf homo?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:37 schreef Lief het volgende:
[..]
Vrouwen mogen openlijk bischierig zijn, mannen nog niet.
Ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:40 schreef Lief het volgende:
[..]
Een vrouw die met een andere vrouw is lesbisch?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:40 schreef Lief het volgende:
[..]
Een vrouw die met een andere vrouw is lesbisch?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef Flashwin het volgende:
Lekker je man kussen nadat hij aan een aidslul heeft gezogen. Altijd een fijn idee.
Je bent toch ook niet EN een brunette EN een blondine EN met grote borsten EN met kleine borsten EN blank EN zwart? Die ervaringen kun je dan toch ook allemaal niet bieden? Niet om je aan te vallen hoor maar ik snap die redenatie niet zo goed puur op grond van 'want anders heeft hij niet alle mogelijkheden tot zn beschikking'.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
Van mij wel hoor
zolang er maar goed over gepraat kan worden en zo en niet achter mijn rug om gerommelt word want dan is het gewoon vreemd gaan
maar ik ben geen man en heb geen piemel dus ik kan die ervaring gewoon niet bieden dus ja
Hij heeft gelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:07 schreef Dipkip het volgende:
Nee. En ik ook niet met een andere vrouw, ook niet als hij er bij mag zijn.
Mijn moeders zijn lesbisch en volgens mij is hij lichtelijk bang dat er ineens wat bij me wakker wordt als ik het met een leuke vrouw doe
blond heeft niks met geaardheid of sexuele ervaring te makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Je bent toch ook niet EN een brunette EN een blondine EN met grote borsten EN met kleine borsten EN blank EN zwart? Die ervaringen kun je dan toch ook allemaal niet bieden? Niet om je aan te vallen hoor maar ik snap die redenatie niet zo goed puur op grond van 'want anders heeft hij niet alle mogelijkheden tot zn beschikking'.
Weet ik niet of dat niks met seksuele ervaring te maken heeft. Als je nou al heel lang erover fantaseert. Of gewoon een heel ander type dan jij, streng terwijl jij zachtaardig bent, lomp en gespierd terwijl jij tenger en frele bent. Is toch heel anders als een vrouw je zo aan de kant kan smijten denk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:13 schreef rhubarbje het volgende:
blond heeft niks met geaardheid of sexuele ervaring te maken
een blonde neukt precies zo als een bruinette met evenveel ervaring etc.
een piemel is wel echt anders dan een kut
als hij zou zeggen ik wil graag een met kleine tieten proberen mag dat van mij ook best trouwens hoor want idd ik heb ze niet
zolang ie maar niet verliefd word op een ander of achter mijn rug om dingen doet
Ik heb er geen moeite mee het met een man te doen die voor mij het met een man gedaan heeft, heb ook een vriend gehad die met een paar mannen heeft gexperimenteerd. Maar ik wil gewoon een monogame relatie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef n0ir het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel raar dat bij vrouwen het wordt aangemoedigd om in hun jonge wilde dagen met hetzelfde geslacht te experimenteren maar dat dit bij mannen echt totaal taboe is.
Wat een onzin. Als mijn vriendin met een andere vrouw zou rotzooien vind ik dat echt niet goed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:37 schreef Lief het volgende:
[..]
Vrouwen mogen openlijk bischierig zijn, mannen nog niet.
ik vind idd dat als hij een goede reden heeft om dat te willen dan moet ie dat vooral doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat niks met seksuele ervaring te maken heeft. Als je nou al heel lang erover fantaseert. Of gewoon een heel ander type dan jij, streng terwijl jij zachtaardig bent, lomp en gespierd terwijl jij tenger en frele bent. Is toch heel anders als een vrouw je zo aan de kant kan smijten denk ik![]()
Maar als je het zo ziet snap ik het beter, ik zou zelf zoiets hebben van of je mag het met anderen doen (waarbij ik me wel kan voorstellen dat je eenmalig wel ok vindt en lange verhoudingen niet) of het mag niet. Dat idee van 'alleen met iemand die heel anders is dan ik' puur gebaseerd op want dat kan ik niet bieden geeft me een akelig gevoel, alsof je als vrouw alles zou moeten kunnen bieden of een man benadeelt als je zegt, doe het er maar mee![]()
Maar misschien is het ook wel bedreigender met iemand die veel op je lijkt. Ik weet het eigenlijk niet.
Dat vind ik dus een rare redenatie. Een soort extreme objectificatie. Als wij dezelfde haarkleur en kledingmaten hebben enzo, dan zijn we toch niet het zelfde? Als mijn man dan jou ziet denkt ie toch niet nou, daar kan ik het net zo goed op doen als op Dipkip, zelfde haar, zelfde maat tieten, geen verschil!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:34 schreef rhubarbje het volgende:
ik vind idd dat als hij een goede reden heeft om dat te willen dan moet ie dat vooral doen
en daarom (vind ik zo op papier dan, maar het is meer iets wat je per geval moet bekijken eigenlijk) dat als die ander het zelfde is als ik dat het niet hoeft want daar heb je mij dan toch voor?
dan gaat het om iets dat hij mist bij mij wat ik wel zou kunnen/wil bieden
is het iets dat ik niet kan/wil bieden dan vind ik dat het minstens bespreekbaar moet zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |