Van gewoon een simpele foto waar niks boeiends aan is niet hoor. Ja tenzij jij rotzooi schopt hier en je foto's met naam en toenaam zo in je fobo pleurt wel ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet er gewoon heul voorzichtig mee zijn, ik heb gevallen gezien.
ja dat bedoel ik, genoeg gezien, ook op hyves van mensen van school.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van gewoon een simpele foto waar niks boeiends aan is niet hoor. Ja tenzij jij rotzooi schopt hier en je foto's met naam en toenaam zo in je fobo pleurt wel ja.
Nee, dit maakt het poëtisch.quote:
ja die zijn gewoon dom. Hier op FOK! ook hoor, dezelfde foto's als op Hyves zodat je het zo kan vinden. Of volledige naam in Fobo zetten en dan flink gaan lopen rellen. En dan raar opkijken als iemand je Hyves verneukt ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, genoeg gezien, ook op hyves van mensen van school.
Ja dat wilde ik eerst doen, maar die trend is ook weer over. Ik ben eg trendgevoelig, zie je.quote:
Even verbeterdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ja die zijn gewoon dom. Hier op FOK! ook hoor, dezelfde foto's als op Hyves zodat je het zo kan vinden. Of volledige naam in Fobo zetten en dan flink gaan lopen rellen. En dan raar opkijken als iemand je Hyves verneukt ofzo.
Siewosie; Hyves![]()
![]()
Ik zie hetquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik eerst doen, maar die trend is ook weer over. Ik ben eg trendgevoelig, zie je.
Ok.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie het
Maar ik heb geen broer, én geen tijgerstring, dus ik sla deze trend even over
Smakelijk.quote:
Is goed, maar het valt niet mee hoor!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Laat je me wel op tijd weten wanneer de volgende trend is?
Zou 'm niet willen missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |