quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:50 schreef hc-sjonny het volgende:
hoi!
Is de Mbp 13'' goed, een aan- of afrader?
dat wou ik even weten, kan nergens deze soortgelijke vraag vinden.
Mvg!
wel goed dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb er zelf 1 voor school bevalt me prima
Oké, dan ben ik van plan namelijk in Oktober een te nemen met de nieuwkomers, alleen neem ik een dan verouderde, zoveel geld heb ik niet. en ga toch liever voor de alu behuizing niet alleen omdat het er mooier uitziet, maar omdat het minder(toch?) krasgevoelig is dan de white MB!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:57 schreef Renesite het volgende:
Heb er eentje. Werkt beter dan de hypernieuwstemodernste windows ding
Naar de specs zoals de windowsstandaarden: ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:58 schreef Silv het volgende:
Zijn wel te duur voor wat ze kunnen naar mijn mening.
Correct. Hiervoor had ik een witte 13" MB en daar zaten na 4 jaar wel wat krassen op.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:59 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
en ga toch liever voor de alu behuizing niet alleen omdat het er mooier uitziet, maar omdat het minder(toch?) krasgevoelig is dan de white MB!
Daar was je toch al uit, na lang wikken en wegen in je vorige topics?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:59 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik van plan namelijk in Oktober een te nemen met de nieuwkomers, alleen neem ik een dan verouderde, zoveel geld heb ik niet. en ga toch liever voor de alu behuizing niet alleen omdat het er mooier uitziet, maar omdat het minder(toch?) krasgevoelig is dan de white MB!
True.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:59 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oké, dan ben ik van plan namelijk in Oktober een te nemen met de nieuwkomers, alleen neem ik een dan verouderde, zoveel geld heb ik niet. en ga toch liever voor de alu behuizing niet alleen omdat het er mooier uitziet, maar omdat het minder(toch?) krasgevoelig is dan de white MB!
Typische poging tot Mac-bashen. Ga maar lekker verder trollen op je armzalige Windows-bakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:01 schreef LangBlaadje het volgende:
Als je een mooi design en voor de rest weinig voor veel geld wilt. Ja.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:01 schreef LangBlaadje het volgende:
Als je een mooi design en voor de rest weinig voor veel geld wilt. Ja.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Naar de specs zoals de windowsstandaarden: ja.
Alleen de standaarden/specs om OSX te draaien en dito programma's maakt dat het zijn prijs wél waard is.
Dat terzijde
Er staat niet dat-ie pro wilt. Toch?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:14 schreef Tware het volgende:
Je kan net zo goed de normale macbook kopen. Vrijwel zelfde specs. Op Tweakers zijn ze ooit eens vergeleken. En als je per se een 'pro' wil, koop dan de 15 inch.
MBP staat in zijn OP.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er staat niet dat-ie pro wilt. Toch?
Ik heb liever een kleinere laptop dan een grotere. Je sleept je een breuk en je krijgt er eigenlijk niks voor terug. Ik heb een 15" MBP gehad en ik ben blij dat ik nu weer terug ben naar 13".quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:14 schreef Tware het volgende:
Je kan net zo goed de normale macbook kopen. Vrijwel zelfde specs. Op Tweakers zijn ze ooit eens vergeleken. En als je per se een 'pro' wil, koop dan de 15 inch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |