Je eet staand buiten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef D. het volgende:
Ik sta buiten, vallen er druppels op mijn hoofd
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef D. het volgende:
Dus toch. Ik dacht dat het van de sproelinstalllatie afkwam die ook dichtbij bezig is...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef D. het volgende:
Hier was het vanmiddag, koelde heerlijk afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik had het eten net op, kwam de buurman even om hulp vragen, dus liep ik ff met hem mee
Ik heb ook gelijkspelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat Spanje - Portugal 1-1 wordt... 2-2 in de verlenging... en Ronaldo de 14de penalty mist, waardoor Spanje door gaat
Eetzequote:
Kanibaalquote:
Ik had mijn dak niet meegenomen vanmiddagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier was het vanmiddag, koelde heerlijk af
quote:
Ik ben vanmiddag naar de garage geweest, en da's 75 minuten rijden.quote:
Fransen zijn sowieso uitschot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:04 schreef crv het volgende:
Goddomme heel de week 32+ hier en vrijdag als we agencymeeting hebben 34-46 aansluitend in een restaurant zonder terras een diner![]()
Zou je die fransen niet afschieten [ afbeelding ]
O.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag naar de garage geweest, en da's 75 minuten rijden.
Normaal als het mooi weer is heb ik mijn dakje achterin liggen, maar nu moest ik 2 banden meenemen, dus er was geen plaats voor het dak
Ja en dan de hele avond nog binnen zitten en je klem zuipen ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fransen zijn sowieso uitschot.
Maare 34-46?
Net toen het regende vanmiddag whehehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag naar de garage geweest, en da's 75 minuten rijden.
Normaal als het mooi weer is heb ik mijn dakje achterin liggen, maar nu moest ik 2 banden meenemen, dus er was geen plaats voor het dak
Nog een keer hoor, voor alle duidelijkheid. Er wordt ZES EN VEERTIG GRADEN voorspeld?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
Ja en dan de hele avond nog binnen zitten en je klem zuipen ook
Hier ook 33quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een keer hoor, voor alle duidelijkheid. Er wordt ZES EN VEERTIG GRADEN voorspeld?![]()
Nouja, ik heb dus 1 hele druppel gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net toen het regende vanmiddag wheheheSta je dan met je dikke bak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |