Sex schijnt te helpenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
Koppijn
ik denk door het fietsen en weer
Gaat gauw een jantje pakkenquote:
Hey bossiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef Bos81 het volgende:
Strafschoppen is echt niet goed voor je hart. En in het stadion is de spanning nog wat erger heb ik een keer gemekrt.
pakken wat je pakken kanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja na de wedstrijd van Spanjeman is nu niet thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
enquote:
kut ik had gehoopt op japanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
degene die begint met penalties nemen heeft 7 keer zo veel kans om de serie te winnen. Was pas nog op Dscovery channel
Dat zekerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch imponeerde Japan wel hoor, met name in die laatste wedstrijd tegen Denemarken.
Je eet staand buiten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef D. het volgende:
Ik sta buiten, vallen er druppels op mijn hoofd
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef D. het volgende:
Dus toch. Ik dacht dat het van de sproelinstalllatie afkwam die ook dichtbij bezig is...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef D. het volgende:
Hier was het vanmiddag, koelde heerlijk afquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee
Ik had het eten net op, kwam de buurman even om hulp vragen, dus liep ik ff met hem mee
Ik heb ook gelijkspelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:58 schreef iBenny het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat Spanje - Portugal 1-1 wordt... 2-2 in de verlenging... en Ronaldo de 14de penalty mist, waardoor Spanje door gaat
Eetzequote:
Kanibaalquote:
Ik had mijn dak niet meegenomen vanmiddagquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier was het vanmiddag, koelde heerlijk af
quote:
Ik ben vanmiddag naar de garage geweest, en da's 75 minuten rijden.quote:
Fransen zijn sowieso uitschot.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:04 schreef crv het volgende:
Goddomme heel de week 32+ hier en vrijdag als we agencymeeting hebben 34-46 aansluitend in een restaurant zonder terras een diner![]()
Zou je die fransen niet afschieten [ afbeelding ]
O.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben vanmiddag naar de garage geweest, en da's 75 minuten rijden.
Normaal als het mooi weer is heb ik mijn dakje achterin liggen, maar nu moest ik 2 banden meenemen, dus er was geen plaats voor het dak
Ja en dan de hele avond nog binnen zitten en je klem zuipen ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fransen zijn sowieso uitschot.
Maare 34-46?
Net toen het regende vanmiddag whehehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
Normaal als het mooi weer is heb ik mijn dakje achterin liggen, maar nu moest ik 2 banden meenemen, dus er was geen plaats voor het dak
Nog een keer hoor, voor alle duidelijkheid. Er wordt ZES EN VEERTIG GRADEN voorspeld?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef crv het volgende:
[..]
Ja en dan de hele avond nog binnen zitten en je klem zuipen ook
Hier ook 33quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog een keer hoor, voor alle duidelijkheid. Er wordt ZES EN VEERTIG GRADEN voorspeld?![]()
Nouja, ik heb dus 1 hele druppel gezienquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net toen het regende vanmiddag wheheheSta je dan met je dikke bak
Ja, had er geen passende smiley bijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef D. het volgende:
[..]
Da's de o, van o, ok, nu begrijp ik wat je bedoelde?
Doet me denken aan die keer dat ik in Zug (Schweiz) op een terras zat onder de luifel en het ineens onverwacht ging hozenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:08 schreef D. het volgende:
[..]
zullen weinig mensen komen wat triestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:12 schreef D. het volgende:
Mijn kapster vertelde dat haar collega vrijdag gaat trouwen, in een tent
Ik vat hem niet, meestal kan die tent aan de zijkanten openquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:12 schreef D. het volgende:
Mijn kapster vertelde dat haar collega vrijdag gaat trouwen, in een tent
quote:
Dan nog lijkt me, ze zagen er iig erg tegenopquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vat hem niet, meestal kan die tent aan de zijkanten open
Ja maar die snap ik, trouwenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dan nog lijkt me, ze zagen er iig erg tegenop
Nemen ze een laptop meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:18 schreef D. het volgende:
[..]
En er schijnt ook nog voetbal te zijn vrijdag
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef EllaN het volgende:
Even een vraagje he.. Krijgen voetballers die scoren op het WK een bonus per doelpunt?
Vroeg ik me ineens af.
Ik dacht het welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef EllaN het volgende:
Even een vraagje he.. Krijgen voetballers die scoren op het WK een geldbonus per doelpunt?
Vroeg ik me ineens af.
quote:
Weten/ kunnen we een educated guess maken naar het bedrag dat onze jongens kunnen vangen?quote:
Dat zal wel per land verschillen, maar lijkt me wel aannemelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef EllaN het volgende:
Even een vraagje he.. Krijgen voetballers die scoren op het WK een geldbonus per doelpunt?
Vroeg ik me ineens af.
neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
Weten/ kunnen we een educated guess maken naar het bedrag dat onze jongens kunnen vangen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
Weten/ kunnen we een educated guess maken naar het bedrag dat onze jongens kunnen vangen?
Zal wel een gemiddeld jaarsalaris zijn van een 'normaal' persoonquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
De Zuid-Afrikanen kregen een ton, maar daar hing veel vanaf natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
[..]
hoorde dat die moffen 50.000 pp krijgen (of zelfs al gekregen hebben en next 100.000 ppquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:19 schreef EllaN het volgende:
Vroeg ik me ineens af.
Het zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef EllaN het volgende:
Mijn vader opperde rond de 80 duizend, maar ik dat leek me zoveel. Maargoed, we weten het niet dus.
Ik wou dat ik een man was en op topniveau kon voetballen en zo geld kon vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |