quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:37 schreef FredvZ het volgende:
Nee, dan had je van te voren het bewaren van de gesprekken aan moeten vinken.
Nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef danx-x het volgende:
Mijn computer slaat toch ook alles op, kan ik het vanuit daar niet teruglezen ofso. Die andere persoon heeft dat gesprek al verijdert uit zijn computer. Hij heeft dingen gezegt waarmee ik hem voor de rechter kan slepen, en dat is bewijs.
Zeg maar dag met je handje tegen dat bewijsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef danx-x het volgende:
Mijn computer slaat toch ook alles op, kan ik het vanuit daar niet teruglezen ofso. Die andere persoon heeft dat gesprek al verijdert uit zijn computer. Hij heeft dingen gezegt waarmee ik hem voor de rechter kan slepen, en dat is bewijs.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef danx-x het volgende:
Ik denk dat je verwijderd bedoeld?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef danx-x het volgende:
Nee, hij heeft het zelfde ook al aan iemand anders toegegeven, en die gene heeft het wel opgeslagen. Vanaf nu heb ik mijn geschiedenis aanstaan. Gij worden toch van harte bedanktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik denk dat je verwijderd bedoeld?
Dan kan je het bestand op zijn/haar pc wel terug halen dmv één van de vele recovery programma's als het echt zo noodzakelijk is, en de je daar de mogelijkheid toe krijgt natuurlijk
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:04 schreef Dlocks het volgende:
Anders de volgende keer even zelf een documentje typen en uitprinten. Is even rechtsgeldig als een MSN log.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:04 schreef Dlocks het volgende:
Anders de volgende keer even zelf een documentje typen en uitprinten. Is even rechtsgeldig als een MSN log.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |