crop = rijzweepquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorry geen idee wat dat zijn. maar als het als een riem is; liever niet.
dan kun je beter een flogger hebben ja. maar ik ben niet zo'n materiaal meisje eigenlijk. heb liever lichamelijke krachtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
crop = rijzweep
flogger = ding met allemaal (leren) strengen (veel), als het zacht meppen is is het bijna aaien
blote hand is idd intiemerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kun je beter een flogger hebben ja. maar ik ben niet zo'n materiaal meisje eigenlijk. heb liever lichamelijke kracht
hehe, ik ken Pironkova niet maar wel tof voor dr! Nou maar hopen dat V. niet terugkomt...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Pironkova wellicht. De Bulgaarse staat 62 5-2* voor.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Laydina het volgende:
En flatboy pakte me zelfs soms bij de keel gister. Dat moeten niet veel mensen flikken, maar dit viel me best mee.
Het had wel wat zelfs
Waarom hij wel? Omdat je je vertrouwd voelde?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Laydina het volgende:
En flatboy pakte me zelfs soms bij de keel gister. Dat moeten niet veel mensen flikken, maar dit viel me best mee.
Het had wel wat zelfs
Op speed dial 1. Mama op speed dial 2. En dan niet de verkeerde bellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
de eerste keer zoenen en dan dat.... dat belooft wat als je straks met em naar bed gaat![]()
ik programmeer 112 alvast voor
dat belooft alleen maar goedsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
de eerste keer zoenen en dan dat.... dat belooft wat als je straks met em naar bed gaat![]()
ik programmeer 112 alvast voor
lieve meid, als je maar niet afgeranseld wordt.... anders kom ik je reddenquote:
Dat niet zozeer, tis meer dat mijn broer dat wel eens probeerde en dan moet ie wegwezen. Die mocht niet eens aan m'n schouder komen of ik ging al raar doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hij wel? Omdat je je vertrouwd voelde?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
lieve meid, als je maar niet afgeranseld wordt.... anders kom ik je redden
ja ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lieve meid, als je maar niet afgeranseld wordt.... anders kom ik je redden
Ja gut als mensen keihard in m'n oor gaan kreunen dan heb ik daar normáál ook niks mee, maar het verandert de zaak als je met z'n tweeën bezig zijn hm?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, tis meer dat mijn broer dat wel eens probeerde en dan moet ie wegwezen. Die mocht niet eens aan m'n schouder komen of ik ging al raar doen![]()
en verder hebben ngo niet veel mensen het geprobeerdMaar ook tshirts met ronde hals of van die coltruien die strak zitten, zijn echt niks voor mij.
Misschien wel ja. Nog weinig ervaring meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja gut als mensen keihard in m'n oor gaan kreunen dan heb ik daar normáál ook niks mee, maar het verandert de zaak als je met z'n tweeën bezig zijn hm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |