crop = rijzweepquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorry geen idee wat dat zijn. maar als het als een riem is; liever niet.
dan kun je beter een flogger hebben ja. maar ik ben niet zo'n materiaal meisje eigenlijk. heb liever lichamelijke krachtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
crop = rijzweep
flogger = ding met allemaal (leren) strengen (veel), als het zacht meppen is is het bijna aaien
blote hand is idd intiemerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kun je beter een flogger hebben ja. maar ik ben niet zo'n materiaal meisje eigenlijk. heb liever lichamelijke kracht
hehe, ik ken Pironkova niet maar wel tof voor dr! Nou maar hopen dat V. niet terugkomt...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Pironkova wellicht. De Bulgaarse staat 62 5-2* voor.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Laydina het volgende:
En flatboy pakte me zelfs soms bij de keel gister. Dat moeten niet veel mensen flikken, maar dit viel me best mee.
Het had wel wat zelfs
Waarom hij wel? Omdat je je vertrouwd voelde?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Laydina het volgende:
En flatboy pakte me zelfs soms bij de keel gister. Dat moeten niet veel mensen flikken, maar dit viel me best mee.
Het had wel wat zelfs
Op speed dial 1. Mama op speed dial 2. En dan niet de verkeerde bellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
de eerste keer zoenen en dan dat.... dat belooft wat als je straks met em naar bed gaat![]()
ik programmeer 112 alvast voor
dat belooft alleen maar goedsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
de eerste keer zoenen en dan dat.... dat belooft wat als je straks met em naar bed gaat![]()
ik programmeer 112 alvast voor
lieve meid, als je maar niet afgeranseld wordt.... anders kom ik je reddenquote:
Dat niet zozeer, tis meer dat mijn broer dat wel eens probeerde en dan moet ie wegwezen. Die mocht niet eens aan m'n schouder komen of ik ging al raar doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hij wel? Omdat je je vertrouwd voelde?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
lieve meid, als je maar niet afgeranseld wordt.... anders kom ik je redden
ja ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lieve meid, als je maar niet afgeranseld wordt.... anders kom ik je redden
Ja gut als mensen keihard in m'n oor gaan kreunen dan heb ik daar normáál ook niks mee, maar het verandert de zaak als je met z'n tweeën bezig zijn hm?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, tis meer dat mijn broer dat wel eens probeerde en dan moet ie wegwezen. Die mocht niet eens aan m'n schouder komen of ik ging al raar doen![]()
en verder hebben ngo niet veel mensen het geprobeerdMaar ook tshirts met ronde hals of van die coltruien die strak zitten, zijn echt niks voor mij.
Misschien wel ja. Nog weinig ervaring meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja gut als mensen keihard in m'n oor gaan kreunen dan heb ik daar normáál ook niks mee, maar het verandert de zaak als je met z'n tweeën bezig zijn hm?
Dat laatste deed mijn moeder vroeger altijd voor de nijnen. En dan ging ik er de hele dag bij liggen in de ren. In mijn tent.quote:U kunt zelf ‘koelelementen'maken voor uw konijn door plastic flessen voor twee derde met water te vullen en in de vriezer te leggen (geen glazen fles gebruiken, deze kan barsten!). Als u deze bij het konijn legt, eventueel gewikkeld in een oude theedoek zodat het konijn zijn neus niet kan ‘branden' aan de ijskoude fles, kan het konijn er tegenaan of in de buurt gaan liggen. Pas wel op dat het konijn er niet aan knaagt. Ook een stoeptegel die in de vriezer of koelkast heeft gelegen is lekker voor het konijn om bovenop te gaan liggen. Om een buitenhok te koelen kunt u er een nat wit laken overheen leggen. Door de verdamping onttrekt dit wat warmte aan het hok.
Dat plakt zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef flying-dutchman het volgende:
nu wachten tot iemand een voorkeur heeft met slagroom aangezien we toch in cul zitten
en dan met een kers of ijsblokje spelen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef flying-dutchman het volgende:
nu wachten tot iemand een voorkeur heeft met slagroom aangezien we toch in cul zitten
beide nog geen ervaring mequote:
ik hou niet zo van slagroom. chocomel zonder slagroom, ijs zonder slagroomquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef flying-dutchman het volgende:
Het heeft mijn grote voorkeur niet op een internetforum of anderszins met vreemden over mijn sexleven te praten.quote:
wel ervaring met vastbinden en boeien gebruikenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beide nog geen ervaring me
oja toch wel.. was niet zo spannend, maar dat kwam omdat die ander dat te spannend vond.. en dingen niet lukten![]()
dat inhalen met de date?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beide nog geen ervaring me
oja toch wel.. was niet zo spannend, maar dat kwam omdat die ander dat te spannend vond.. en dingen niet lukten![]()
ohquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het heeft mijn grote voorkeur niet op een internetforum of anderszins met vreemden over mijn sexleven te praten.
Maar wij zijn toch geen vreemden meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het heeft mijn grote voorkeur niet op een internetforum of anderszins met vreemden over mijn sexleven te praten.
of hij vind seks juist helemaal niksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij vindt seks op wat voor manier dan wel goed genoeg?
a-seksueelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
of hij vind seks juist helemaal niks
GMTAquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
dat je nu lekker gaat experimenteren met J![]()
zweepjes, handboeien etc
Ik ben niet tegen materiaal, zoek ook nog goede handboeien tegen een redelijke prijsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
aah zo. nou handboeien lijkt me wel wat, verder materiaal niet. ook geen vibrator (dat geluiden nepstof- en kleur enzo). geef mij maar gewoon een lichaam, simpel zat. anders denk ik dat diegene mij niet aankan als ie materiaal nodig heeft
ik heb niet eens zo'n ding.. mensen vinden dat gek. ik niet, want ik woon nog thuisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen materiaal, zoek ook nog goede handboeien tegen een redelijke prijs
Vibro's icm een partner, kan wel, maar als ik het met m'n/zijn handen afkan.. dan liever dat
owja, dat is inderdaad iets anders, maar het kan welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb niet eens zo'n ding.. mensen vinden dat gek. ik niet, want ik woon nog thuis
moet je een iets stiller model halen. of van mams/zus lenenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb niet eens zo'n ding.. mensen vinden dat gek. ik niet, want ik woon nog thuis
zoals?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
owja, dat is inderdaad iets anders, maar het kan wel
zelf had ik destijds andere dingen
gat-ver-dam-me!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet je een iets stiller model halen. of van mams/zus lenen
hahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gat-ver-dam-me!!!!!!
kom nog eens met een goed idee!!
Zou niet weten wat daar gek aan is hoor.. Volgens mij zijn er genoeg mensen die dat niet (nodig) hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat het over seks en jij haalt zelfs het dak als je spuitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou niet weten wat daar gek aan is hoor.. Volgens mij zijn er genoeg mensen die dat niet (nodig) hebben.
Anyway, Dude: bedankt voor de tips!! Ik spuit regelmatig het dak van het hok nat maar verder gaat het in de hoe waar ze staan wel geloof ik. Ze staan niet voor niets in een schaduwrijke hoek he![]()
Maar die bevroren fles ga ik proberen! Hopen dat ze de fles/handdoek niet gaan opeten
Vind je before sunrise leuker dan before sunset? Heb de laatste als eerste gezien, was ook wel een leuke volgorde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef Sarabi het volgende:
SPT, CUL of SEX?
wel allemaal interessante onderwerpen
Beide erg mooi, weet niet echt of ik een voorkeur heb eigenlijk....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je before sunrise leuker dan before sunset? Heb de laatste als eerste gezien, was ook wel een leuke volgorde.
airco...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Tezz het volgende:
Het is echt veel te warm voor sex. Kleffe lichamen die tegen elkaar schuren.........
Je energie maatschappij neemt het je nog in dank af ook. Verbaasd mij dat ze die dingen niet cadeau doen bij je contract.quote:
Ik ben het met je eens. En een airco heb ik nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Tezz het volgende:
Het is echt veel te warm voor sex. Kleffe lichamen die tegen elkaar schuren.........
heb thuis geen airco hoor... alleen maar doordeweek in mijn nacht verblijfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je energie maatschappij neemt het je nog in dank af ook. Verbaasd mij dat ze die dingen niet cadeau doen bij je contract.
Ik heb ook geen airco. Dus dat is jammer voor mijn sexuele verlangens, maar die staan met dit weer echt niet op prio-één.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En een airco heb ik niet![]()
Maar: de afwas is klaar, de was is gedaan, de kasten zijn gesopt, er is weer een voedselvoorraad en de ruiten van de auto zijn van binnen en van buiten schoon. T is weer genoeg voor vandaag
ik laat mij daar niet over uit, iig niet op een forum oidquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hoi
en wat is jouw opinie op de TT
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:44 schreef Tezz het volgende:
Jij bent trouwens wel goed bezig Lein, met dit weer! Ik ben niet vooruit te branden...... Heb gewerkt (eventjes, niet te hard) en heb een pastaslade gemaakt. That's all.
heb je gelijk in.. in sommige huizen (gelukkig niet de onze) is het 32 graden.. kun je toch niet in slapen? bleghquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Tezz het volgende:
In de avond valt het gelukkig nog wel meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Tezz het volgende:
welk strand ben je geweest?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik heb gister de hele dag op het strand gelegen hoor!
Maar ik ga nog 1 was ophangen en een hele berg vouwen. Voor de tv![]()
Juistemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij vindt seks op wat voor manier dan wel goed genoeg?
Wij hebben ook een enorm warm huis. Tuin op het zuiden en aan de achterkant ook nog eens een aanbouw met plat dak en grote lichtkoepels. Er staat momenteel 29 graden op de thermosstaat. Boven is het iets beter, maar niet veel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je gelijk in.. in sommige huizen (gelukkig niet de onze) is het 32 graden.. kun je toch niet in slapen? blegh
Wassenaarse slagquote:
Ik hoop voor je dat er wat uitkomt, Golferquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer terug van second opinion bezoek aan ziekenhuis. Dat was eerst een langdurige intake (ruim 1 uur) door de co-assistent, daarna nog een gesprek met de endocrinoloog (half uurtje) en vervolgens natuurlijk weer doorverwijzingen voor alweer onderzoeken binnenkort zoals een röntgen en echo-onderzoek en natuurlijk weer een uitgebreid bloedonderzoek en ook nog eens een keer 24 uur de urine opvangen.
Ik ga weer helemaal de molen door.
Oh ja. Ook weer nieuwe medicijnen geregen ter vervanging van mijn huidige.
Nu even proberen te ontspannen, want ik heb er gewoon hoofdpijn van gekregen.
arme jij!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij hebben ook een enorm warm huis. Tuin op het zuiden en aan de achterkant ook nog eens een aanbouw met plat dak en grote lichtkoepels. Er staat momenteel 29 graden op de thermosstaat. Boven is het iets beter, maar niet veel.
goed hoor Golfer. ze nemen het serieus en gaan weer vanaf het begin kijken. ik hoop dat zij eruit komen en je nieuwe medicijnen aanslaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer terug van second opinion bezoek aan ziekenhuis. Dat was eerst een langdurige intake (ruim 1 uur) door de co-assistent, daarna nog een gesprek met de endocrinoloog (half uurtje) en vervolgens natuurlijk weer doorverwijzingen voor alweer onderzoeken binnenkort zoals een röntgen en echo-onderzoek en natuurlijk weer een uitgebreid bloedonderzoek en ook nog eens een keer 24 uur de urine opvangen.
Ik ga weer helemaal de molen door.
Oh ja. Ook weer nieuwe medicijnen geregen ter vervanging van mijn huidige.
Nu even proberen te ontspannen, want ik heb er gewoon hoofdpijn van gekregen.
Mag best, ik zeg toch niksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het! mag ik hardop raden?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kleine broertje van [ afbeelding ] dus?
gezellig praatje gemaakt of ging het wat ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wassenaarse slagJeugdsentiment, daar ben ik bijna altijd als ik naar het strand ga. Ook redelijk dicht bij m'n ouders (die wonen in Voorschoten). Erg grappig, ik was met ex naar het strand en we zaten te eten. Lopen tweelingzus en haar vriend langs! Die hadden net ook bij dezelfde strandtent zitten eten
Even een praatje gemaakt en weer doei gezegd.
quote:
heb wat binnenveld gespeeld maar ook buitenveld.. beetje allroundquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Hey wat leuk Cyber heb jij ook gehonkbalt?
Mijn zoon is een fanatiek honkballer. Pitcher/1e honk. En jij?
T was gezellig, totdat ze uitgebreid begon te klagen over haar nieuwe baan. Toen had ik zoiets van:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
gezellig praatje gemaakt of ging het wat ongemakkelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |