crop = rijzweepquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh sorry geen idee wat dat zijn. maar als het als een riem is; liever niet.
dan kun je beter een flogger hebben ja. maar ik ben niet zo'n materiaal meisje eigenlijk. heb liever lichamelijke krachtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:25 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
crop = rijzweep
flogger = ding met allemaal (leren) strengen (veel), als het zacht meppen is is het bijna aaien
blote hand is idd intiemerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan kun je beter een flogger hebben ja. maar ik ben niet zo'n materiaal meisje eigenlijk. heb liever lichamelijke kracht
hehe, ik ken Pironkova niet maar wel tof voor dr! Nou maar hopen dat V. niet terugkomt...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Pironkova wellicht. De Bulgaarse staat 62 5-2* voor.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Laydina het volgende:
En flatboy pakte me zelfs soms bij de keel gister. Dat moeten niet veel mensen flikken, maar dit viel me best mee.
Het had wel wat zelfs
Waarom hij wel? Omdat je je vertrouwd voelde?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:30 schreef Laydina het volgende:
En flatboy pakte me zelfs soms bij de keel gister. Dat moeten niet veel mensen flikken, maar dit viel me best mee.
Het had wel wat zelfs
Op speed dial 1. Mama op speed dial 2. En dan niet de verkeerde bellen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
de eerste keer zoenen en dan dat.... dat belooft wat als je straks met em naar bed gaat![]()
ik programmeer 112 alvast voor
dat belooft alleen maar goedsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
de eerste keer zoenen en dan dat.... dat belooft wat als je straks met em naar bed gaat![]()
ik programmeer 112 alvast voor
lieve meid, als je maar niet afgeranseld wordt.... anders kom ik je reddenquote:
Dat niet zozeer, tis meer dat mijn broer dat wel eens probeerde en dan moet ie wegwezen. Die mocht niet eens aan m'n schouder komen of ik ging al raar doenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:
Waarom hij wel? Omdat je je vertrouwd voelde?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
lieve meid, als je maar niet afgeranseld wordt.... anders kom ik je redden
ja ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lieve meid, als je maar niet afgeranseld wordt.... anders kom ik je redden
Ja gut als mensen keihard in m'n oor gaan kreunen dan heb ik daar normáál ook niks mee, maar het verandert de zaak als je met z'n tweeën bezig zijn hm?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:34 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, tis meer dat mijn broer dat wel eens probeerde en dan moet ie wegwezen. Die mocht niet eens aan m'n schouder komen of ik ging al raar doen![]()
en verder hebben ngo niet veel mensen het geprobeerdMaar ook tshirts met ronde hals of van die coltruien die strak zitten, zijn echt niks voor mij.
Misschien wel ja. Nog weinig ervaring meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja gut als mensen keihard in m'n oor gaan kreunen dan heb ik daar normáál ook niks mee, maar het verandert de zaak als je met z'n tweeën bezig zijn hm?
Dat laatste deed mijn moeder vroeger altijd voor de nijnen. En dan ging ik er de hele dag bij liggen in de ren. In mijn tent.quote:U kunt zelf ‘koelelementen'maken voor uw konijn door plastic flessen voor twee derde met water te vullen en in de vriezer te leggen (geen glazen fles gebruiken, deze kan barsten!). Als u deze bij het konijn legt, eventueel gewikkeld in een oude theedoek zodat het konijn zijn neus niet kan ‘branden' aan de ijskoude fles, kan het konijn er tegenaan of in de buurt gaan liggen. Pas wel op dat het konijn er niet aan knaagt. Ook een stoeptegel die in de vriezer of koelkast heeft gelegen is lekker voor het konijn om bovenop te gaan liggen. Om een buitenhok te koelen kunt u er een nat wit laken overheen leggen. Door de verdamping onttrekt dit wat warmte aan het hok.
Dat plakt zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef flying-dutchman het volgende:
nu wachten tot iemand een voorkeur heeft met slagroom aangezien we toch in cul zitten
en dan met een kers of ijsblokje spelen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef flying-dutchman het volgende:
nu wachten tot iemand een voorkeur heeft met slagroom aangezien we toch in cul zitten
beide nog geen ervaring mequote:
ik hou niet zo van slagroom. chocomel zonder slagroom, ijs zonder slagroomquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:50 schreef flying-dutchman het volgende:
Het heeft mijn grote voorkeur niet op een internetforum of anderszins met vreemden over mijn sexleven te praten.quote:
wel ervaring met vastbinden en boeien gebruikenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beide nog geen ervaring me
oja toch wel.. was niet zo spannend, maar dat kwam omdat die ander dat te spannend vond.. en dingen niet lukten![]()
dat inhalen met de date?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beide nog geen ervaring me
oja toch wel.. was niet zo spannend, maar dat kwam omdat die ander dat te spannend vond.. en dingen niet lukten![]()
ohquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het heeft mijn grote voorkeur niet op een internetforum of anderszins met vreemden over mijn sexleven te praten.
Maar wij zijn toch geen vreemden meerquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:55 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het heeft mijn grote voorkeur niet op een internetforum of anderszins met vreemden over mijn sexleven te praten.
of hij vind seks juist helemaal niksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij vindt seks op wat voor manier dan wel goed genoeg?
a-seksueelquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:04 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
of hij vind seks juist helemaal niks
GMTAquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:07 schreef Laydina het volgende:
[..]
dat je nu lekker gaat experimenteren met J![]()
zweepjes, handboeien etc
Ik ben niet tegen materiaal, zoek ook nog goede handboeien tegen een redelijke prijsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
aah zo. nou handboeien lijkt me wel wat, verder materiaal niet. ook geen vibrator (dat geluiden nepstof- en kleur enzo). geef mij maar gewoon een lichaam, simpel zat. anders denk ik dat diegene mij niet aankan als ie materiaal nodig heeft
ik heb niet eens zo'n ding.. mensen vinden dat gek. ik niet, want ik woon nog thuisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:13 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen materiaal, zoek ook nog goede handboeien tegen een redelijke prijs
Vibro's icm een partner, kan wel, maar als ik het met m'n/zijn handen afkan.. dan liever dat
owja, dat is inderdaad iets anders, maar het kan welquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb niet eens zo'n ding.. mensen vinden dat gek. ik niet, want ik woon nog thuis
moet je een iets stiller model halen. of van mams/zus lenenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb niet eens zo'n ding.. mensen vinden dat gek. ik niet, want ik woon nog thuis
zoals?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef Laydina het volgende:
[..]
owja, dat is inderdaad iets anders, maar het kan wel
zelf had ik destijds andere dingen
gat-ver-dam-me!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:15 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet je een iets stiller model halen. of van mams/zus lenen
hahahahaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gat-ver-dam-me!!!!!!
kom nog eens met een goed idee!!
Zou niet weten wat daar gek aan is hoor.. Volgens mij zijn er genoeg mensen die dat niet (nodig) hebben.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat het over seks en jij haalt zelfs het dak als je spuitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou niet weten wat daar gek aan is hoor.. Volgens mij zijn er genoeg mensen die dat niet (nodig) hebben.
Anyway, Dude: bedankt voor de tips!! Ik spuit regelmatig het dak van het hok nat maar verder gaat het in de hoe waar ze staan wel geloof ik. Ze staan niet voor niets in een schaduwrijke hoek he![]()
Maar die bevroren fles ga ik proberen! Hopen dat ze de fles/handdoek niet gaan opeten
Vind je before sunrise leuker dan before sunset? Heb de laatste als eerste gezien, was ook wel een leuke volgorde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef Sarabi het volgende:
SPT, CUL of SEX?
wel allemaal interessante onderwerpen
Beide erg mooi, weet niet echt of ik een voorkeur heb eigenlijk....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je before sunrise leuker dan before sunset? Heb de laatste als eerste gezien, was ook wel een leuke volgorde.
airco...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Tezz het volgende:
Het is echt veel te warm voor sex. Kleffe lichamen die tegen elkaar schuren.........
Je energie maatschappij neemt het je nog in dank af ook. Verbaasd mij dat ze die dingen niet cadeau doen bij je contract.quote:
Ik ben het met je eens. En een airco heb ik nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Tezz het volgende:
Het is echt veel te warm voor sex. Kleffe lichamen die tegen elkaar schuren.........
heb thuis geen airco hoor... alleen maar doordeweek in mijn nacht verblijfquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je energie maatschappij neemt het je nog in dank af ook. Verbaasd mij dat ze die dingen niet cadeau doen bij je contract.
Ik heb ook geen airco. Dus dat is jammer voor mijn sexuele verlangens, maar die staan met dit weer echt niet op prio-één.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. En een airco heb ik niet![]()
Maar: de afwas is klaar, de was is gedaan, de kasten zijn gesopt, er is weer een voedselvoorraad en de ruiten van de auto zijn van binnen en van buiten schoon. T is weer genoeg voor vandaag
ik laat mij daar niet over uit, iig niet op een forum oidquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:42 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
hoi
en wat is jouw opinie op de TT
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:44 schreef Tezz het volgende:
Jij bent trouwens wel goed bezig Lein, met dit weer! Ik ben niet vooruit te branden...... Heb gewerkt (eventjes, niet te hard) en heb een pastaslade gemaakt. That's all.
heb je gelijk in.. in sommige huizen (gelukkig niet de onze) is het 32 graden.. kun je toch niet in slapen? bleghquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Tezz het volgende:
In de avond valt het gelukkig nog wel meequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:38 schreef Tezz het volgende:
welk strand ben je geweest?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik heb gister de hele dag op het strand gelegen hoor!
Maar ik ga nog 1 was ophangen en een hele berg vouwen. Voor de tv![]()
Juistemquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:00 schreef Laydina het volgende:
[..]
Jij vindt seks op wat voor manier dan wel goed genoeg?
Wij hebben ook een enorm warm huis. Tuin op het zuiden en aan de achterkant ook nog eens een aanbouw met plat dak en grote lichtkoepels. Er staat momenteel 29 graden op de thermosstaat. Boven is het iets beter, maar niet veel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je gelijk in.. in sommige huizen (gelukkig niet de onze) is het 32 graden.. kun je toch niet in slapen? blegh
Wassenaarse slagquote:
Ik hoop voor je dat er wat uitkomt, Golferquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer terug van second opinion bezoek aan ziekenhuis. Dat was eerst een langdurige intake (ruim 1 uur) door de co-assistent, daarna nog een gesprek met de endocrinoloog (half uurtje) en vervolgens natuurlijk weer doorverwijzingen voor alweer onderzoeken binnenkort zoals een röntgen en echo-onderzoek en natuurlijk weer een uitgebreid bloedonderzoek en ook nog eens een keer 24 uur de urine opvangen.
Ik ga weer helemaal de molen door.
Oh ja. Ook weer nieuwe medicijnen geregen ter vervanging van mijn huidige.
Nu even proberen te ontspannen, want ik heb er gewoon hoofdpijn van gekregen.
arme jij!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wij hebben ook een enorm warm huis. Tuin op het zuiden en aan de achterkant ook nog eens een aanbouw met plat dak en grote lichtkoepels. Er staat momenteel 29 graden op de thermosstaat. Boven is het iets beter, maar niet veel.
goed hoor Golfer. ze nemen het serieus en gaan weer vanaf het begin kijken. ik hoop dat zij eruit komen en je nieuwe medicijnen aanslaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef golfer het volgende:
Zo. Weer terug van second opinion bezoek aan ziekenhuis. Dat was eerst een langdurige intake (ruim 1 uur) door de co-assistent, daarna nog een gesprek met de endocrinoloog (half uurtje) en vervolgens natuurlijk weer doorverwijzingen voor alweer onderzoeken binnenkort zoals een röntgen en echo-onderzoek en natuurlijk weer een uitgebreid bloedonderzoek en ook nog eens een keer 24 uur de urine opvangen.
Mag best, ik zeg toch niksquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet het, ik weet het! mag ik hardop raden?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:23 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
kleine broertje van [ afbeelding ] dus?
gezellig praatje gemaakt of ging het wat ongemakkelijk?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wassenaarse slagJeugdsentiment, daar ben ik bijna altijd als ik naar het strand ga. Ook redelijk dicht bij m'n ouders (die wonen in Voorschoten). Erg grappig, ik was met ex naar het strand en we zaten te eten. Lopen tweelingzus en haar vriend langs! Die hadden net ook bij dezelfde strandtent zitten eten
Even een praatje gemaakt en weer doei gezegd.
quote:
heb wat binnenveld gespeeld maar ook buitenveld.. beetje allroundquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:06 schreef Bluezz het volgende:
Hey wat leuk Cyber heb jij ook gehonkbalt?
Mijn zoon is een fanatiek honkballer. Pitcher/1e honk. En jij?
T was gezellig, totdat ze uitgebreid begon te klagen over haar nieuwe baan. Toen had ik zoiets van:quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
gezellig praatje gemaakt of ging het wat ongemakkelijk?
dat zat ik ook al te denken! Die van mij vraten door alles van stof!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zou niet weten wat daar gek aan is hoor.. Volgens mij zijn er genoeg mensen die dat niet (nodig) hebben.
Anyway, Dude: bedankt voor de tips!! Ik spuit regelmatig het dak van het hok nat maar verder gaat het in de hoe waar ze staan wel geloof ik. Ze staan niet voor niets in een schaduwrijke hoek he![]()
Maar die bevroren fles ga ik proberen! Hopen dat ze de fles/handdoek niet gaan opeten
Dat wel. Maar ik word al moe bij het idee dat ik weer al die onderzoeken door moet met de grote kans dat ze toch niets anders vinden dan tot nu toe.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:08 schreef Isabeau het volgende:
golfer, het klinkt alsof ze grondig te werk gaan, super dus
golfiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:54 schreef golfer het volgende:
Ik heb vanavond vijf mannen over de vloer die eten gaan bestellen.quote:
ik denk dat ik vandaag maar voor de varkenshaas gaquote:
Oh gezellig, of mag je er niet bij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb vanavond vijf mannen over de vloer die eten gaan bestellen.![]()
Arty heeft een wekelijks collega-avondje hier.
En wat maak jij DE?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toko hier in het dorp voor wat losse happen voor mij en een rames voor g.
Dan ff een ontspandutje en dan neem ik een duik in het zwembad![]()
Komen ze nu wekelijks bij jequote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:18 schreef Duderella het volgende:
Ik heb vanavond vijf mannen over de vloer die eten gaan bestellen.![]()
Arty heeft een wekelijks collega-avondje hier.
En wat maak jij DE?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:36 schreef PdeHoog het volgende:
KlotedagNet ruzie staan maken met een projectleider
Is nog een goeie vriendin ook
Biefstukreepjes met sugarsnaps, peultjes, champignons, rode peper, knoflook, oestersaus, chilisaus, ketjap en noedelsquote:
Pffff...geloof me. In vergelijking met de discussie net was dat kattepisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
weet even niets nuttigs te zeggen behalve dat ik me nog schuldiger voel over gisteren
Mwjah....da's ff ver te zoekenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
weet even niets nuttigs te zeggen behalve dat ik me nog schuldiger voel over gisteren
*hugs*quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Pffff...geloof me. In vergelijking met de discussie net was dat kattepis
Ik vind de topjes afsnijden van sugarsnaps irritantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Biefstukreepjes met sugarsnaps, peultjes, champignons, rode peper, knoflook, oestersaus, chilisaus, ketjap en noedelsals ik nog zin/puf heb om te koken
![]()
Ik ook. Peultjes schoonmaken ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind de topjes afsnijden van sugarsnaps irritant
laat ik in hiotel ook altijd staanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De hamburger wel, friet hoeft niet echt voor mij
geef die maar aan mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
waarom neem je dan niet iets anders erbij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag ik jouw andijvie dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geef die maar aan mijik eet andijvie met cordon bleu
slapen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je gelijk in.. in sommige huizen (gelukkig niet de onze) is het 32 graden.. kun je toch niet in slapen? blegh
is t ook, maar ze zijn wel lekker.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vind de topjes afsnijden van sugarsnaps irritant
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Wij zijn te moe en lamlendig om te koken, wat zeg ik : om zelfs boodschappen te gaan doen
Dus langs deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. toko hier in het dorp voor wat losse happen voor mij en een rames voor g.
Dan ff een ontspandutje en dan neem ik een duik in het zwembad
Ik zou willen dat wij hier een goede toko haddenAlle afhaal is hier eigenlijk vreselijk. Uit eten overigens ook, op 1 plek na
Hoogeveen is echt een culinair ghetto.
En ik begrijp golfer heel goed; het klinkt ook wel allemaal vermoeiend om het wéér allemaal te moeten doorlopen. Maar ook al vinden ze niets nieuws, dan nog geeft het een beter gevoel omdat het je twijfels grotendeels weghaalt. Nu blijf je je afvragen of het wel de juiste diagnose/behandeling is."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
maar heeft ze het echt niet naar haar zin of doet ze dat vaker bij banen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:11 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
T was gezellig, totdat ze uitgebreid begon te klagen over haar nieuwe baan. Toen had ik zoiets van:
sorry zie het nu pas, is goed! Patat met cordon bleu mmmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag ik jouw andijvie dan?
Ik had geen groente(behalve een beetje sla, tomaat en komkommer)
met aardappelpuree en mosterdsaus?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Spannend Golfer.. ik ben heel benieuwd wat dat gaat worden allemaal..
Zo, eten is bijna klaar: gepocheerde vis met gestoofde wortel en venkel. Simpel, makkelijk en lekker.
Vertel eens waar jouw voorkeur naar uit gaat ?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:26 schreef Sarabi het volgende:
SPT, CUL of SEX?
wel allemaal interessante onderwerpen
Dat past niet in het koolhydraadarme dieet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met aardappelpuree en mosterdsaus?
nee. gewoon zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
met aardappelpuree en mosterdsaus?
Dat zou echtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:13 schreef golfer het volgende:
Dat wel. Maar ik word al moe bij het idee dat ik weer al die onderzoeken door moet met de grote kans dat ze toch niets anders vinden dan tot nu toe.
Enfin, deze dokter kwam in ieder al wat deskundiger over omdat hij meteen suggereerde dat een bepaalde allergische uitslag bij mij wel eens veroorzaakt zou kunnen worden door de kleurstof op 1 van mijn pilletjes en dus meteen een recept voor vervangend medicijn zonder dat kleurtje uitschreef.
hoe simpel zou het soms wel niet kunnen zijn
jammer, alleen vis met groentequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat past niet in het koolhydraadarme dieet.
ja ik mag erbij, in het hoekje. Tot ze bordspelletjes gaan doen, dan maak ik me uit de voeten.quote:
Lekker hoor!quote:Ik heb een bospeensoepje gemaakt (met wat sinaasappelsap erin) en die staat nu koud te worden in de koelkast, lekker met wat munt straks. En erbij wat zelfgebakken maisbrood met gewoon lekker simpel graskaas oid.
Nee, ze gaan van de één naar de ander, dus eens in de zo veel tijd hier.quote:
Huh? Mis ik hier iets dat ik niet zou willen missen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Een goede combinatie van alle 3quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Vertel eens waar jouw voorkeur naar uit gaat ?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:16 schreef z80 het volgende:
straks pizza uit de vriezer, lekker makkelijk.
maar eerst sporten.
zweet me nu al te pletter, en in de sporthal is het niet bepaald koel.
gaat dus weer lekker worden
Nee, behalve ik nooit duidelijk ben in mijn uitspraken onlinequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh? Mis ik hier iets dat ik niet zou willen missen?
ik weet het ook niet en ben benieuwd. Ze hebben gisteren n discussie gehad met elkaar maar verder weet k niks..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:17 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh? Mis ik hier iets dat ik niet zou willen missen?
Ik had een beetje last van stress en that time of the month, en toevallig sprak P me toen aan en dat was niet zo'n goed momentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet het ook niet en ben benieuwd. Ze hebben gisteren n discussie gehad met elkaar maar verder weet k niks..
Een soort ritmische gymnastiek met een man doen en tegelijkertijd een banaantje eten? Zoiets?quote:
Bananenbarquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Een soort ritmische gymnastiek met een man doen en tegelijkertijd een banaantje eten? Zoiets?
Jij begrijpt het helemaalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Een soort ritmische gymnastiek met een man doen en tegelijkertijd een banaantje eten? Zoiets?
en ik moet studerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
Nou schiet eens op met die penalties. Ik wil een dutje doen.
hoe was je Rames?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:32 schreef golfer het volgende:
Nee en ik heb geen introductie gedaan, sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik wil een ijsje, maar eerst moet het voetbal worden afgekeken
Sarabi, ben je een collega van P? Sorry als ik je introductie heb gemist, maar gezellig dat je er bent
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef Sarabi het volgende:
Nee en ik heb geen introductie gedaan, sorry
Maar ik dacht dat de meeste me wel kennen als Miss_S
ik nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee en ik heb geen introductie gedaan, sorry
Maar ik dacht dat de meeste me wel kennen als Miss_S
quote:
quote:
ze stoppen bij 12-12 en gaan dan morgen verderquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou hier ook een record aan zitten, net zoals bij tennis?
Waar moet ik beginnen...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:38 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik niet![]()
komt U maar met de introductie
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:39 schreef DarkElf het volgende:
ze stoppen bij 12-12 en gaan dan morgen verder
oh ja dat ken ik wel. annoying is datquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat mensen hun naam veranderen op fok en dat ik ze daarna helemaal kwijt ben.
Dat dus.
En het floreert behoorlijk bij (ex)dieetclubdames en ik ben ze allemaal kwijt
maareuh je gaat dus leren koken begrijp ik? (moet wel een beetje cul zijn hoorquote:
quote:
Dat is wel het ideequote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:41 schreef DarkElf het volgende:
[..]
maareuh je gaat dus leren koken begrijp ik? (moet wel een beetje cul zijn hoor)
leuk hoorquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel het idee
Nu zit ik nog even in tentamenweken maar daarna kom ik jullie met echte CULvragen lastigvallen
Ik begrijp het, maar wil graag die naam ook achter me latenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ga m'n best doen het te onthouden, beloofd
*zucht*
Maar ik heb er wel een hekel aan; het zijn er ook zoveel die hun naam hebben veranderd.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Sarabi het volgende:
Dat is wel het idee
Nu zit ik nog even in tentamenweken maar daarna kom ik jullie met echte CULvragen lastigvallen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
leuk hoorkan je je vriend als proefkonijn gebruiken
oh vertel eens? misschien steek ik er nog wat van opquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik ga m'n best doen het te onthouden, beloofd
*zucht*
Maar ik heb er wel een hekel aan; het zijn er ook zoveel die hun naam hebben veranderd.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:43 schreef Sarabi het volgende:
Ik begrijp het, maar wil graag die naam ook achter me laten
Dus ik ben gewoon Sarabi (die van de Lion King niet Sara die bi is)
Ja, vond ze toch niet meer zo leukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net je alle foto's hebt weggehaald.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik begrijp het, maar wil graag die naam ook achter me laten
Dus ik ben gewoon Sarabi (die van de Lion King niet Sara die bi is)
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:43 schreef DarkElf het volgende:
oh vertel eens? misschien steek ik er nog wat van op
quote:
echt veel heb ik hier niet aan natuurlijkquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jeetje.
Schatje uit de crew heeft d'r naam veranderd: geen idee meer wat het nu is.
Liejannuh heeft een andere naam: geen idee.
Astrid heeft een andere naam, ook kwijt dus.
Dan was er nog zo'n raar meisje in de dieetclub (niet Miss S) en die heeft haar naam ook veranderd en woont nu vooral in OUD
Er zijn er vast veel meer, maar ik ben ze vergeten omdat ze nu een andere naam gebruiken die ik ook ben vergeten
Oh die is getrouwd en nu loopt ze alleen nog maar in huispak.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:53 schreef Stereotomy het volgende:
wat is er met duderinnetje gebeurd eigenlijk, dude?
20 kilo aangekomen en nooit meer makeup op?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:56 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oh die is getrouwd en nu loopt ze alleen nog maar in huispak.
Muadib jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:51 schreef Duderella het volgende:
Liejannuh ook ja?
Die was toch met die jongen die nu met Sanne (die eerst ook anders heette dacht ik) gaat trouwen?
Ja precies.... moet je weer iets anders verzinnen. Ik zou het ook niet weten als ik moest switchen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:55 schreef DarkElf het volgende:
ik heb er ook wel eens over gedacht maar t lijkt mij zo onhandig op de een of andere manier... sowieso, heb deze naam al zolang... ik zou niets anders weten
kort haar, 3/4 broek en crocs aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
20 kilo aangekomen en nooit meer makeup op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:51 schreef Duderella het volgende:
Liejannuh ook ja?
Die was toch met die jongen die nu met Sanne (die eerst ook anders heette dacht ik) gaat trouwen?
Dan kan ik ja daar niet bij helpen, sorryquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:45 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
he jammer, wil ik nog wel eens een proberen 2 vrouwen tegelijk
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan kan ik ja daar niet bij helpen, sorry
klinkt heel spannendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:01 schreef LieLie het volgende:Ik kan zo even de hefboomwerking van rentabiliteitswaarden aantonen
![]()
Ofzoiets.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef flying-dutchman het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Inside joke.quote:
ik pak altijd die van de laatste voor mijquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
Inside joke.
Als je vier posts achter elkaar hebt mag je een icoon kiezen om iemand extra aan te lichten, hihi
wat is de buit?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
zo uitgewinkeld in rotterdam, heeft daar best geregend vanmiddag
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:11 schreef Memento-Mori het volgende:
zo uitgewinkeld in rotterdam, heeft daar best geregend vanmiddag
quote:
Da's nog goedkoper dan de Takkoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
New look:
- Zonnebril 7 euro
- jeans 12 euro
Primark:
- Nette grijze pantalon 6 euro
- Witte blouse met lange mouwen 4 euro
- 2 riemen a 2 euro p/st
- 5 paar sokken a 3 euro
- Jeans 13 euro
- Shirtje 5 euro
Low budget shoppen
Ow, ik voelde me al speciaalquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:10 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik pak altijd die van de laatste voor mij
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef DarkElf het volgende:
mooie buitis dat Primark leuk? las dat t een chaotische winkel is maar heb geen idee...
ah ok, h&m taferelen dusquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Mwah t meeste is niet echt aan mij besteed en smoor- en smoordruk, ging wel snel bij de kassa gelukkig maar als je de rij ziet, schrik je je helemaal kapot
hoorde idd zoiets opde radio net, 34 graden in t midden van belgie zeiden zequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga toch nog maar even de tuinslang er bij halen. De regen zet niet echt door en ik hoor de plantjes buiten om water roepen![]()
Ik zag net op het weerbericht dat het vrijdag 32 graden wordt![]()
dat is toch gewoon niet leuk meer?? Ik zie nu al heeeeel erg op tegen werken op die dag
Mag ik mee??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoorde idd zoiets opde radio net, 34 graden in t midden van belgie zeiden zeEn bij buienradar als ik onze woonplaats intik zie ik de komende dagen en volgende week vooral steeds 31 graden langskomen
![]()
Ben blij dat ik ff naar schotland kan
sorry de auto zit al vol , wij op de voorbank en de achterbank vol met mijn zooiquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mag ik mee??ik kan wel een buitje gebruiken
![]()
Dakkoffer?? Ik wil ook naar Schotlandquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
sorry de auto zit al vol , wij op de voorbank en de achterbank vol met mijn zooi
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:31 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
Ik zal het even beter verwoorden dan, de eerste leuke persoon die boven me staat
Als voetbal begint ramen dicht. TV op 1 en bij fluitsignaal hard hollenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:33 schreef LieLie het volgende:
Wil iemand over een uur even zeggen dat ik de ramen boven dicht moet doen?![]()
Ik vergeet dat soort dingen altijd, maar het moet even doorwaaien
Pff, 4? Dat had ik in het eerste blok, nu maar eentje gelukkigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef Sarabi het volgende:
Ik stop ermee voor vandaag (met studeren that is)
Morgen het tentamen en kan toch nooit meer alles lezen dat ik zou willen, maar soms moet je keuzes maken als je 4 tentamens hebt
Hier in het Zuiden wordt het 35 graden (en de opmerking: 'dan moet je maar niet in Brabant willen wonen' wil ik NIET horen) en ik werk in een gebouw van glas ZONDER airco. Hoe vind je die?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:26 schreef TAV74 het volgende:
Oh bah, 32 graden in Nederland, wat een hel. en ik heb een afspraak in het gebouw met de mees brakke aircoPlus nog trein zitten die dag, en dan dus niet in een goed gekoelde intercity
Waarom zou je ze dichtdoen? Lekker laten waaien zou ik zeggen....quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:33 schreef LieLie het volgende:
Wil iemand over een uur even zeggen dat ik de ramen boven dicht moet doen?![]()
Ik vergeet dat soort dingen altijd, maar het moet even doorwaaien
Ik wil niet allemaal beessies als het donkerder wordt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarom zou je ze dichtdoen? Lekker laten waaien zou ik zeggen....
Zolang er geen licht aan is zal het wel meevallen denk ik? En anders morgen even naar De Gamma om horretjes te halen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil niet allemaal beessies als het donkerder wordt.
En we hebben draai-kiep-ramen van 1,20x1,20m dus het is nogal eenvoudig om naar binnen te vliegen![]()
1 hertentamen en 3 'gewone' tentamensquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Pff, 4? Dat had ik in het eerste blok, nu maar eentje gelukkig
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
1 hertentamen en 3 'gewone' tentamens
En voor allemaal ongeveer 500 pagina's literatuur
Klinkt als financieringquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Dat hebben wij maar bij 1 vak, en daar zijn drie tentamens van (elk blok net vanuit een andere invalshoek), maar die heb ik gelukkig al gehad.
Vraag me niet wat ik nu precies aan het leren ben, ik heb geen flauw idee![]()
Iets met intrinsieke waardes, en rentabiliteit, en hefboomwerking
Klinkt spannendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:59 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
Dat hebben wij maar bij 1 vak, en daar zijn drie tentamens van (elk blok net vanuit een andere invalshoek), maar die heb ik gelukkig al gehad.
Vraag me niet wat ik nu precies aan het leren ben, ik heb geen flauw idee![]()
Iets met intrinsieke waardes, en rentabiliteit, en hefboomwerking
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:51 schreef Duderella het volgende:
Liejannuh ook ja?
Die ramen heb ik dan weer niet, maar wel een plat dak en 30 kinderen op een kluitje, en 2 kleine raampjes die open kunnen tegen over elkaar.. dus ik zet nu ook maar de nooddeur open met als gevolg dat de kinderen daar steeds naar toe lopen en zoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hier in het Zuiden wordt het 35 graden (en de opmerking: 'dan moet je maar niet in Brabant willen wonen' wil ik NIET horen) en ik werk in een gebouw van glas ZONDER airco. Hoe vind je die?
Ja, de helft is marketing, de helft bedrijfsfinanciën.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Klinkt als financiering. Niet zo heel moeilijk toch?
Moderne, maar simpele laptop processor?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:11 schreef TAV74 het volgende:
Iemand hier genoeg verstand van PC's om iets zinnigs te zeggen over (de snelheid van) deze processor:
Processor
Processor-kloksnelheid 1860 MHz
Processorfamilie Intel Pentium
Processor model P6000
Front-side bus processor 1066 MHz
Chipset
Geïnstalleerde processorcache 3 MB
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ongeloveloos
Wordt iemand uit het publiek getrokken, een of andere Turk die een halve kop kleiner was dan Eddy Zoey, eerste ronde stemden *alle* vrouwen hem eruit.
Hij zag er wel een beetje aggressief uit met geschoren hoofd e.d., maar toch
Heb je het ook gezien? Hij zag er echt best ok uit. Okee, kleiner dan Eddy Zoey is *nooit* goed, en het *is* wel een Turk.... kaal hoofd, brede gast, maar toch. Echt.quote:
Ja, maar heeft hij genoeg rekenkracht voor het middelzware werk, ofwel: foto bewerking.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moderne, maar simpele laptop processor?
waar ga je het beestje voor inzettenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:11 schreef TAV74 het volgende:
Iemand hier genoeg verstand van PC's om iets zinnigs te zeggen over (de snelheid van) deze processor:
Processor
Processor-kloksnelheid 1860 MHz
Processorfamilie Intel Pentium
Processor model P6000
Front-side bus processor 1066 MHz
Chipset
Geïnstalleerde processorcache 3 MB
Photoshop dus als enige echte uitdaging, en dan met flinke bestanden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:15 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
waar ga je het beestje voor inzetten
photoshop vind extra power bv nooit erg (hoe lang duurt renderen bij jou)
Je weet dat TMO een beetje gespeeld is he? Soms mag je niet wegdrukken en soms moet je wegdrukken, zodat je dus dit soort dingen krijgtquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ongeloveloos
Wordt iemand uit het publiek getrokken, een of andere Turk die een halve kop kleiner was dan Eddy Zoey, eerste ronde stemden *alle* vrouwen hem eruit.
Hij zag er wel een beetje aggressief uit met geschoren hoofd e.d., maar toch
Zou dan iets duurderers pakken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, maar heeft hij genoeg rekenkracht voor het middelzware werk, ofwel: foto bewerking.
nee ben net klaar met eten enquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je het ook gezien? Hij zag er echt best ok uit. Okee, kleiner dan Eddy Zoey is *nooit* goed, en het *is* wel een Turk.... kaal hoofd, brede gast, maar toch. Echt.
Iets duurders wordt bij een laptop direct 400 euro meer oid. En twee keer 1000 euro vind ik niet echt fijn.quote:
Ja, een vriendin van het zusje van mijn salsapartner zei dat ooit. Maar toch.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Je weet dat TMO een beetje gespeeld is he? Soms mag je niet wegdrukken en soms moet je wegdrukken, zodat je dus dit soort dingen krijgt
Goede dingen kosten nu eenmaal geld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Iets duurders wordt bij een laptop direct 400 euro meer oid.
Waarom dat danquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, een vriendin van het zusje van mijn salsapartner zei dat ooit. Maar toch.![]()
Ik vind dat jij er wel tussen past, bij die vrouwen.
weet ik, maar ik hoef geen state of the art die ik alleen voor eventueel gamen zou gebruiken, dat doe ik immers niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goede dingen kosten nu eenmaal geld.![]()
De processor is een budgetmodel.
slechte vraag. maximaal 700 euro, liefst 650. Deze heb ik op het oog:quote:
oh en notebooks hebben geen scherm dat kleurtjes goed toont, dus je nog steeds met een externe monitor voor kleurechtheid moeten gaan werkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
weet ik, maar ik hoef geen state of the art die ik alleen voor eventueel gamen zou gebruiken, dat doe ik immers niet.
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
weet ik, maar ik hoef geen state of the art die ik alleen voor eventueel gamen zou gebruiken, dat doe ik immers niet.
Daar hebben we een heel mooi apparaatje voor (te leen) Mans..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:22 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
oh en notebooks hebben geen scherm dat kleurtjes goed toont, dus je nog steeds met een externe monitor voor kleurechtheid moeten gaan werken
Nee, maar ik zoek naar het verschil tussen: beter is mooier of voldoet nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet
Je hebt genoeg processorkracht en genoeg geheugen nodig voor Photoshop. Met deze budgetprocessor gaat fotobewerken niet zo soepel als duurdere processoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |