Ha ja ik ben mijn hele leven al muzikant ....Maar alles is wel ander geworden tegenwoordig......
in 1994 was ik ook muzikant en maakte toen triphop muziek en ja toen was een telefoontje nog genoeg om een maxi single uit te brengen....
Maar ha ha tegenwoordig sta ik wel eens in de kroeg ofzo en dan vertel ik dat ik muzikant ben maar dan maakt het niet zoveel indruk meer als vroeger....zuchtend zie je ze kijken naar me : Daar heb je er weer eente ( zucht zucht )
aan mijn knapheid ligt het niet : want ik kan wel zo op tv voor een groot publiek alleen ja dan niet als muzikant maar als filosoof ( waar ik ook goed in ben dus)..... maar ja mijn passie ligt toch meer in de richting muziek.....
maar die overkill aan muzikanten? Ja dat komt omdat tegenwoordig de groep mensen die wil zingen enzo zo groot is geworden....toen ik in 1990 vertelde aan een passant dat ik piano speel ja dan was het nog iets orgineels
maar ja nu heb je zo een overkill op televisie met al die talentenjachten en zangprogrammas
Soms denk ik wel eens dat het ook komt door de komst van de euro ( ja dat de jeugd kwa inkomsten er een stuk op achteruit is gegaan en ja dat dan meer mensen profesioneel willen gaan werken in de muziek )
( ja als mensen wat rijker zijn zoals in de jaren 90 dan hoeft niet iedereen zo nodig te gaan zitten zweten om een platedealtje te krijgen.... je zou wel gek zijn als je gaat zitten zweten voor een dubbeltje of drie )
Nu praat ik wel met beroemde muzikanten uit amerika ( sky fereira = een vriendin van britney spears ) want ja ik ben toch wel een soort van prof......dus ja soort zoekt soort hee? ..Maar ha mensen zien door het bomen het bos niet meer kwa muzikanten op internet dus ja ik zit vaak met een publiek rond de nul tot drie bezoekers per dag.....
ja nu is mijn muziek ook niet echt mainstream ( lees heel erg vage soundscapes )
ha ik moet geloof ik een cariere move maken en bijvoorbeeld een zakenman worden ofzo.....iets wat nog een beetje werkt in het leven of toch maar een baantje nemen in de plantsoenendienst? Dan heb ik tenminste nog een beetje aanspraak in het leven hee?
dit is dus mij site met mijn nogal vage muziek ( ha ha betreden op eigen risico dus )
http://www.myspace.com/edwinemanuelposse