De moord in het gootsteenkastje lijkt me coolquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:58 schreef djyvo het volgende:
hallo iedereen
heeft iemand een goed iedee voor een actie film?
ik moet er een maken voor school.
ik kan goed omgaan met special effects, muzzleflashes enzo met after effects.
iemand een iedee?
Ja, ik weet nog een goed script.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:58 schreef djyvo het volgende:
hallo iedereen
heeft iemand een goed iedee voor een actie film?
ik moet er een maken voor school.
ik kan goed omgaan met special effects, muzzleflashes enzo met after effects.
iemand een iedee?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog een goed script.
Het gaat over een heel vervelend ventje dat voor school een filmscript moet maken. Na zichzelf 2 minuten de haren uit zijn hoofd trekkend over hoe het script moet gaan draait hij door en schiet zijn ouders neer om vervolgens de hand aan zichzelf te slaan. Vlak voordat hij dat doet, post hij nog op Fok nog een afscheidstopique.
Moraal van het verhaal: doe je eigen huiswerk!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog een goed script.
Het gaat over een heel vervelend ventje dat voor school een filmscript moet maken. Na zichzelf 2 minuten de haren uit zijn hoofd te hebben getrokken over hoe het script moet gaan draait hij door en schiet zijn ouders neer om vervolgens de hand aan zichzelf te slaan. Vlak voordat hij dat doet, post hij nog op Fok nog een afscheidstopique.
Moraal van het verhaal: doe je eigen huiswerk!
Nou jij dan met je kuttopic. Heb je uberhaupt zelf al nagedacht? Ik weet zeker van niet. Je kwam zojuist thuis en dacht: "Ik post gewoon lekker lui op Fok voor wat ideeen".quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:03 schreef djyvo het volgende:
omg geef beter iedeeen inplaats van dit soort shit.
[..]
doe zelf gewoon beter je bestquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:03 schreef djyvo het volgende:
[..]
je zult je eigen huiswerk toch eens moeten makenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:03 schreef djyvo het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Ik vind dat TS eerst maar eens wat van zijn eigen ideeen moet posten. Dan kunnen we daar commentaar op geven.quote:
een reactie van jou moet je onder de quote doenquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:06 schreef Stefan het volgende:
De lerares Frans met laag uitgesneden truitje en dikke tieten verleidt jongens in haar klas
Als ze moeten nablijven denken de de jongens dat ze seks krijgen
Maar dan bijt ze de jongen en worden ze zombies
Dus alle jonngens op school worden zombies
Die zombies willen de meisjes van de school ook bijten
Maar ze zijn slimmer dan de jongenszombies
Ze lokken ze naar de gymzaal en blazen daarna de gymzaal op
De lerares Frans overleeft en knipoogt naar een meisje dat de leidster was van het verzet
Open einde
Ik vind het op zich wel een goed script, nu de special effects nogquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:03 schreef djyvo het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een origineel idee. Jij hebt helemaal geen ideeën kneus.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:11 schreef Stefan het volgende:
[..]
Een film over een kankergay. Goed idee. Kun je zelf de hoofddrol spelen.
zoiets van er komt een vrouw bij de dokter?quote:
Kluun vind ik zo'n lul...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:10 schreef Stefan het volgende:
[..]
Niet echt origineel, Kluun maakte al een boek over kanker
MSN-emoticonsafkortingen gebruikenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:12 schreef djyvo het volgende:
jah (h)
wil je helpen
want we zijn samen gay forever
love you
[..]
Nee, nee. Maak een film over een student die erachter komt dat hij een bovennatuurlijke kracht heeft: hij kan geboefte bestrijden door heel hard te drummen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:13 schreef Stefan het volgende:
Maak een film over een sukkel die leuke nummers wil drummen en dan zijn zijn leraren hem zo zat dat ze hem met drumstel en al opblazen
Leuke nummers om te drummen
Ach gossie possie wossie. Het ventje staat te stampen op de grond met gebalde vuistjesquote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:15 schreef djyvo het volgende:
hey stefan
wil je een kanker klap
kanker gay
[..]
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:15 schreef djyvo het volgende:
hey stefan
wil je een kanker klap
kanker gay
[..]
Ik zie meer een tragisch drama voor me.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:18 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je hebt echt issues he.Misschien moet je een film maken van een scholier in een inrichting. Hij kan zich niet aanpassen. De leiding wil hem klein krijgen maar hij wurgt de hoofdzuster bijna dood. En dat ze op het eind zijn voorhoofd open zagen en er een zenuw uithalen. En dan laatste shot een indiaan die een kussen op zijn hoofd drukt en dan ontsnapt uit de inrichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |