waarschijnlijk anaal bij jou naar binnen geredenquote:Ik weet wel waar die traktatie geëindigd was in mijn tijd op de kleuterschool (arme schoonmakers).
en al op fok zitten, is dit toevallig de broer van AP?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
TS is 5, heet Kitten en krijgt gore traktaties
Iedergeval familiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
en al op fok zitten, is dit toevallig de broer van AP?
wheheh, het was leuk bij zwembad totdat angelie haar patat met mayo XD zo op die dikke billen man liet vallen he , xD hahaha en toen moest ze rennen he , het was leuk iig <3 xoxoxquote:
Vooral in combinatie met bladerdeeg en smeerworst zeker?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
Mijn ex heet Kitty, alleen die naam word ik al geil van.
met augurk erbij is spontaan klaarkomenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:56 schreef ProFlamer het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met bladerdeeg en smeerworst zeker?![]()
![]()
Of...of..nee, het kan haast niet. Of toch wel? Misschien is het wel gewoon AP zelf? Of nee...dat zou toch ondenkbaar zijn?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:55 schreef Zero_Empathy het volgende:
[..]
en al op fok zitten, is dit toevallig de broer van AP?
Dat dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:00 schreef fonsoy het volgende:
Nachtbagger, maar dan in 't verkeerde subforum, met een foute TT, en 10 uur te vroeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |