Jeuzesquote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Kentalis het volgende:
Goed, lang geleden dat ik hier ben geweest. Moest toch even m'n verhaaltje kwijt.
[verhaal]
Wow.. wat een verhaal. Kan me voorstellen dat je dit van je af wilde schrijven. Een echte afrader dus om naar die zaak te gaan, want dit kan echt niet. Hoe kan iemand nou niet kijken waar hij iets smeert of folie plakt?! Wel een geluk dat de tattoo toch mooi is geworden. Kun je een foto posten?quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Kentalis het volgende:
Goed, lang geleden dat ik hier ben geweest. Moest toch even m'n verhaaltje kwijt.
-verhaal-
Niet om lullig te doen, maar ik snap op mijn beurt niet dat je iets -dat voor de rest van je leven- op je arm laat zetten door willekeurig iemand die daar werkt. Je doet toch vooronderzoek naar welke tatoeerder mooi werk maakt, en bij wie je een goed gevoel hebt? Dit lijkt me (los van het feit dat je sowieso niet fatsoenlijk behandeld bent hoor) ook een beetje een geval van, beter vooronderzoek doen en duidelijker weten naar wie je toe gaat de volgende keer, zodat je dit soort situaties kunt voorkomen.quote:Op zondag 8 augustus 2010 21:37 schreef Kentalis het volgende:
(...)
Een kort kwartiertje later kwamen er tattoeerders langs, die me constant vroegen wie me zou tattoeren. Geen idee, ik stond gewoon in hun agenda en ik had geen persoon aangewezen gekregen.
(...)
Dat klinkt doordacht, dan ben ik best benieuwd bij wie jij gaat.quote:Op maandag 9 augustus 2010 16:48 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar ik snap op mijn beurt niet dat je iets -dat voor de rest van je leven- op je arm laat zetten door willekeurig iemand die daar werkt. Je doet toch vooronderzoek naar welke tatoeerder mooi werk maakt, en bij wie je een goed gevoel hebt? Dit lijkt me (los van het feit dat je sowieso niet fatsoenlijk behandeld bent hoor) ook een beetje een geval van, beter vooronderzoek doen en duidelijker weten naar wie je toe gaat de volgende keer, zodat je dit soort situaties kunt voorkomen.
Mijn tatoeerder heeft een goede reputatie, maar zijn leerling die daar ook tattoos zet zou ik never nooit niet dichter dan 1 meter van mijn lichaam willen hebben met een naald in zn hand
Wauw!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef Juminelle het volgende:
Eindelijk mijn derde![]()
[ afbeelding ]
Oehh. Coole plekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Marco Bratt in Noordwijkquote:Op maandag 9 augustus 2010 16:56 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat klinkt doordacht, dan ben ik best benieuwd bij wie jij gaat.
Om me hier even bij aan te sluiten; Ook ik wil binnenkort een eerste laten zetten.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef MarsX het volgende:
Binnenkort wil ik graag mijn eerste tattoo laten zetten, nu weet ik alleen totaal niet waar? Hoe weet je wat juiste shop is, waar moet je op letten?
http://forum.tonsoftattoo(...)156f751ba208c6d9ab1bquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:40 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Om me hier even bij aan te sluiten; Ook ik wil binnenkort een eerste laten zetten.
Dan ga je googlen naar shops en ervaringen, maar dan krijg je enkel de negatieve ervaringen en dus shops te zien.....
Nou is tattoomania hier niet zo heeel ver vandaan, en daar hoor je wel goede verhalen over.
Maar de stukken die je op zijn site ziet is niet echt de stijl die ik zoek, dit is namelijk ongeveer wat ik wil:
http://www.adinkra.org/htmls/adinkra/fawo.htm
Iemand nog meer suggesties voor goede shops in de buurt van amersfoort/apeldoorn/harderwijk?
Dank!
geen ervaring met de shop zelf... maar het concept staat me in ieder geval al niet aan. in den haag zitten ze ook midden in het centrum en ze zitten er dan ook echt alleen voor het geld niet om mooie tattoo's af te leveren.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:51 schreef C-Politan het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met The Bodycult tattoo shop? Ze hebben meerdere locaties maar het gaat me eigenlijk om die ene in Amsterdam op de Reguliersbreestraat.
Dus... anyone?
Mooi!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:25 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Ja het viel me opzich wel mee, maar het was wel mijn pijnlijkste tat tot nu toe.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:48 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Mooi!
Is die plek een beetje te doen qua pijn?
Ik dacht, een fervent lid van scouting.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:02 schreef MarsX het volgende:
Binnenkort wil ik graag mijn eerste tattoo laten zetten, nu weet ik alleen totaal niet waar? Hoe weet je wat juiste shop is, waar moet je op letten?
De tattoo die ik graag wil:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |