Ik onderhandelde niet, ik schrok alleen van de prijs.quote:Op zondag 18 juli 2010 17:59 schreef MarMar het volgende:
Pas alleen wel op dat je niet teveel gaat onderhandelen over de prijs. In een beetje een goeie shop ben je die 100 gewoon wel kwijt denk ik.
Het is niet alleen het formaat, maar juist als het klein en gedetailleerd is kost het ook tijd en wil je ook dat het netjes gebeurt.
Misschien dat je (als je zelf in Tiel of omgeving woont) gewoon de trein kan pakken naar Arnhem.quote:Op zondag 18 juli 2010 16:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nou, dan wordt het dus niet deze shop.
Ik woon inderdaad in Tiel, en heb ook in Arnhem gewoond, haha. Heb je een aanrader?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:28 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Misschien dat je (als je zelf in Tiel of omgeving woont) gewoon de trein kan pakken naar Arnhem.
Daar heb je wat meer keuze in shops in ieder geval.
Paradigm Bodyart/Corazon Santoquote:Op maandag 19 juli 2010 00:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik woon inderdaad in Tiel, en heb ook in Arnhem gewoond, haha. Heb je een aanrader?
Engels spreken is voor mij geen probleem.quote:Op maandag 19 juli 2010 00:31 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Paradigm Bodyart/Corazon Santo
Mijn tattoo is gezet door Bonel bij Paradigm, maar hij heeft onlangs zijn eigen shop geopend, genaamd Corazon Santo.
Moet je trouwens ook wel Engels praten, want Bonel is een Argentijn
tja ken niemand uit Tibet dus lijkt me moeilijk, bij Chinese tekens is dat net zo.quote:Op zondag 18 juli 2010 08:03 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Dit heb je natuurlijk wel even dubbelgecheckt toch?
Ik ben daar 1x geweest, maar nooit meer weer.quote:Op maandag 19 juli 2010 08:47 schreef fathank het volgende:
Ik hoor ook goeie verhalen over L'extremiste in Arnhem. 2 maten van mij hebben zich daar in laten kleuren naar volle tevredenheid.
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt..quote:Op maandag 19 juli 2010 10:20 schreef fathank het volgende:
Het blijft natuurlijk een persoonlijke ervaring. En als je er zelf niet goed bij voelt gewoon ergens anders heen gaan. Het is niet zo dat je een pak spaghetti koopt ofzo.
Wat komt er te staan?quote:Op maandag 19 juli 2010 00:32 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Engels spreken is voor mij geen probleem.Dank je wel. De eerst volgende keer dat ik in Arnhem ben, zal ik even op zoek gaan.
Waar heb je dat laten zetten? Ik vind het er een beetje..euh...utizien alstof het gezet is door iemand die Japans niet echt snapt..quote:Op maandag 19 juli 2010 14:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[ afbeelding ]
Net voor de vakantie even laten doen. na de vakantie afspraak maken voor eronder meer opvulling te maken zodat hij mooi rond dicht is.
Lekkere plek kan ik je aanraden
Skin in Schinveld.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Waar heb je dat laten zetten? Ik vind het er een beetje..euh...utizien alstof het gezet is door iemand die Japans niet echt snapt..
Hm, ik heb net de website bekeken maar het feit dat hij zijn 'Japans' Chinees noemt vind ik al..sjah...speciaal.quote:
Het is ook niet zijn specialiteit. Maar ik voel me er fijn en prettig en ben tot nu toe tevreden.quote:Op maandag 19 juli 2010 15:17 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hm, ik heb net de website bekeken maar het feit dat hij zijn 'Japans' Chinees noemt vind ik al..sjah...speciaal.
Tofquote:Op maandag 19 juli 2010 17:02 schreef withxhonor het volgende:
crosspost uit het US topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op maandag 19 juli 2010 17:02 schreef withxhonor het volgende:
crosspost uit het US topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |