Dat is exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:25 schreef padlarf het volgende:
Weet je wie pas erg zijn? Concentratiekampers
Lawaai maken.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Koeketrommel het volgende:
Weet je wat pas erg is, mensen die kampers verachten op basis van niks.
En kom nou niet met die bullshit "Ja maar ze dragen stomme kleren en schreeuwen"
Schei toch uit. Zelf woon ik ook op het kamp en hier wonen gewoon welbespraakte, intellectuele, aardige mensen waar je altijd welkom bent.
Alsof mensen in rijtjeshuizen zo ideaal zijn.
Juist. Ga lekker volwassen worden ofzo.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:30 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
![]()
![]()
De kampen hier in de buurt zijn allemaal tokkies.
mwah, hij heeft wel voor een deel gelijk. Die mensen zijn meestal dik en de ME is vaste klantquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Juist. Ga lekker volwassen worden ofzo.
Achterlijke randdebiel.
Die kampers moeten juist eens volwassen gaan worden en net als elk ander normaal mens belasting betalen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:32 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Juist. Ga lekker volwassen worden ofzo.
Achterlijke randdebiel.
Uhu, en geen-kampers zijn gelukkig nooit dik en hebben geen pittig kapsel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:34 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
mwah, hij heeft wel voor een deel gelijk. Die mensen zijn meestal dik en de ME is vaste klant
De ME is inderdaad vaste klant bij elke Nederlandse WK wedstrijd tot nu toe stond de ME elke keer de boel te sussen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:34 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
mwah, hij heeft wel voor een deel gelijk. Die mensen zijn meestal dik en de ME is vaste klant
Owww, je bedoelt mensen die op een campus wonen... studenten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Lawaai maken.
Alleen maar schelden en dus niet normaal kunnen praten.
Hangen de hele dag een beetje rond.
Kijken altijd heel link terwijl het rasmongolen zijn.
Betalen amper belasting.
Dat dik is een slap argument, maar in onze straat waar ik woon is nog nooit ME geweest, alleen de politie toen ik met de grasmaaier tegen hun auto aan reed.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:34 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Uhu, en geen-kampers zijn gelukkig nooit dik en hebben geen pittig kapsel.
Ga toch weg man.
Oh dus jij hebt inzicht in het belastingsboekje? Wij betalen gewoon overal belastig voor. Je betaalt de grond waar je op staat en als je een huurwagen hebt ook dat. Dus ik weet niet wat voor beeld jij hebt maar volgens mij ben jij een heel bekrompen persoon die toch niet naar andersmans mening kan en wil luisteren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:34 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Die kampers moeten juist eens volwassen gaan worden en net als elk ander normaal mens belasting betalen.
Mensen die ruzie maken bij een WK wedstrijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:35 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
De ME is inderdaad vaste klant bij elke Nederlandse WK wedstrijd tot nu toe stond de ME elke keer de boel te sussen.
Vandaar dat de ME elke maand bij onze kampers op de stoep staat, ze komen gewoon koffie drinkenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Koeketrommel het volgende:
En kom nou niet met die bullshit "Ja maar ze dragen stomme kleren en schreeuwen"
Schei toch uit. Zelf woon ik ook op het kamp en hier wonen gewoon welbespraakte, intellectuele, aardige mensen waar je altijd welkom bent.
Nee de belastingen op grond en gemeentebelastingen zijn lager in een kamp. Dus lul niet.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Oh dus jij hebt inzicht in het belastingsboekje? Wij betalen gewoon overal belastig voor. Je betaalt de grond waar je op staat en als je een huurwagen hebt ook dat. Dus ik weet niet wat voor beeld jij hebt maar volgens mij ben jij een heel bekrompen persoon die toch niet naar andersmans mening kan en wil luisteren.
Waarom ga je een discussie aan als je toch je vingers in je oren stopt en LA-LA-LA zingt?
HAHA, KAMPER!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:29 schreef Koeketrommel het volgende:
Inderdaad, dat gebeurd hier dus ook altijd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:38 schreef clowntje69 het volgende:
[..]
Vandaar dat de ME elke maand bij onze kampers op de stoep staat, ze komen gewoon koffie drinken
zet ook 2 houtenwielen nast je huis en sticht je eigen kampquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:40 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee de belastingen op grond en gemeentebelastingen zijn lager in een kamp. Dus lul niet.
opzeminstquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:33 schreef ukga het volgende:
TS kom opzeminst met voorbeelden, hier hebben we niks aan
Jij ziet het verwerpelijke gedrag niet van je kamp vrienden en jij bent dus degene met oogkleppen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:42 schreef Koeketrommel het volgende:
Ik geef het op.
Oogkleppen op enzeuw.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:36 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Dat dik is een slap argument, maar in onze straat waar ik woon is nog nooit ME geweest, alleen de politie toen ik met de grasmaaier tegen hun auto aan reed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |