Nee door het feit dat ze hier te hard rijden en ik elke keer bijna overreden wordt als ik de straat wil oversteken.quote:
En bij auto's heb je er geen last van?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Nee door het feit dat ze hier te hard rijden en ik elke keer bijna overreden wordt als ik de straat wil oversteken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:00 schreef DesertCamel het volgende:
ik las benen over elkaar
[ afbeelding ]
ik las duadsquote:
Alsof een 16-jarige brommerrijder wel fatsoenlijk rijdt. Want quadrijders zijn over het algemeen gewoon 16-jarigen met een 50cc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst had ik ook zo'n kamper op een quad voor me. Ging die heel langzaam rijden en midden op het kruispunt soort van stilstaan in een geposeerde houding, alsof hij wilde laten zien hoe stoer hij was. Het zijn in ieder geval altijd van die foute kamperjeugd op de dingen en op de weg rijden ze voor geen meter.
En het feit dat degene een kamper is, is relevant hoe?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst had ik ook zo'n kamper op een quad voor me. Ging die heel langzaam rijden en midden op het kruispunt soort van stilstaan in een geposeerde houding, alsof hij wilde laten zien hoe stoer hij was. Het zijn in ieder geval altijd van die foute kamperjeugd op de dingen en op de weg rijden ze voor geen meter.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |