Nee door het feit dat ze hier te hard rijden en ik elke keer bijna overreden wordt als ik de straat wil oversteken.quote:
En bij auto's heb je er geen last van?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:58 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Nee door het feit dat ze hier te hard rijden en ik elke keer bijna overreden wordt als ik de straat wil oversteken.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:00 schreef DesertCamel het volgende:
ik las benen over elkaar
[ afbeelding ]
ik las duadsquote:
Alsof een 16-jarige brommerrijder wel fatsoenlijk rijdt. Want quadrijders zijn over het algemeen gewoon 16-jarigen met een 50cc.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst had ik ook zo'n kamper op een quad voor me. Ging die heel langzaam rijden en midden op het kruispunt soort van stilstaan in een geposeerde houding, alsof hij wilde laten zien hoe stoer hij was. Het zijn in ieder geval altijd van die foute kamperjeugd op de dingen en op de weg rijden ze voor geen meter.
En het feit dat degene een kamper is, is relevant hoe?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Laatst had ik ook zo'n kamper op een quad voor me. Ging die heel langzaam rijden en midden op het kruispunt soort van stilstaan in een geposeerde houding, alsof hij wilde laten zien hoe stoer hij was. Het zijn in ieder geval altijd van die foute kamperjeugd op de dingen en op de weg rijden ze voor geen meter.
Sheila Bratten hoeft niet meer te squatten!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Antiklacht: vanavond squatten[ afbeelding ]
Dat viel me gewoon op. Al die quadrijders zijn van dat ordinaire blanke volk. Je weet wel, met tribalshirts en namaak armani uit Turkije.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:03 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
En het feit dat degene een kamper is, is relevant hoe?
Oh dat vind ik wel apart dat je dat zegt, aangezien ik zelf op het kamp woon en nog nooit zo iemand heb gezien in mijn omgeving. Maarja, het is natuurlijk altijd makkelijk om voor 'een buitenstaander' de ogen te sluiten en blindelings iemand te beoordelen op basis van kleding dat diegene wel een kamper moet zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat viel me gewoon op. Al die quadrijders zijn van dat ordinaire blanke volk. Je weet wel, met tribalshirts en namaak armani uit Turkije.
Wtf man, waarom worden hier op FOK! alle doodnormale dingen (naar het strand, een quad huren, op een terras zitten, een bootje huren) hier als dingen voor kampers/aso's gezien?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat viel me gewoon op. Al die quadrijders zijn van dat ordinaire blanke volk. Je weet wel, met tribalshirts en namaak armani uit Turkije.
Nee die gaan erover zitten klagen op FOK!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf man, waarom worden hier op FOK! alle doodnormale dingen (naar het strand, een quad huren, op een terras zitten, een bootje huren) hier als dingen voor kampers/aso's gezien?
Wat doen normale mensen dan? WoW spelen?
ik zat er bij twee in de klas de hele basisschool en die waren juist zoals ik beschreef. Maarja, het hoeven niet per se kampers te zijn nee, kunnen ook mensen zijn uit volksbuurten en dergelijke.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:07 schreef Koeketrommel het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel apart dat je dat zegt, aangezien ik zelf op het kamp woon en nog nooit zo iemand heb gezien in mijn omgeving. Maarja, het is natuurlijk altijd makkelijk om voor 'een buitenstaander' de ogen te sluiten en blindelings iemand te beoordelen op basis van kleding dat diegene wel een kamper moet zijn.
Ik was zondag ook op het strand en een terras en heb ook regelmatig in een bootje door de grachten van Amsterdam gevaren. En ik heb ook wel eens een quad gehuurd in het buitenland.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wtf man, waarom worden hier op FOK! alle doodnormale dingen (naar het strand, een quad huren, op een terras zitten, een bootje huren) hier als dingen voor kampers/aso's gezien?
Ach ja, ik laat mensen zoals jij altijd maar. Die geloven toch alleen hun eigen mening en staan nergens voor open. In MIJN omgeving is iedereen welbespraakt, intellectueel en niet te onderscheiden van 'de normale mens'. Maar ach, alsof de mensen die in rijtjeshuizen wonen allemaal zo netjes zijn. Zijn meestal de grootste viezerikken/asocialen maar gebeurt het meer achter gesloten deuren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
ik zat er bij twee in de klas de hele basisschool en die waren juist zoals ik beschreef. Maarja, het hoeven niet per se kampers te zijn nee, kunnen ook mensen zijn uit volksbuurten en dergelijke.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |